VW Bulli 60-ties metų jubiliejus (2007 m.)

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> VW Bus įvairenybės
Peršokti į:
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
Sigis'
Admin


Prisijungė: 2007 03 19
Pranešimai: 304
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2007 10 11 Kv., 17:24    Rašyti temą: VW Bulli 60-ties metų jubiliejus (2007 m.) Atsakyti su citata

Straipsnio autorius Linas Barščevičius

“VW Bulli” jubiliejus atšvęstas triukšmingai ir gausiai

Šį rudenį sukako lygiai 60 metų, kaip debiutavo pirmasis “Volkswagen Transporter” modelis, liaudyje meiliai vadintas “Bulli” vardu. Tiksliau, 1947 m. buvo sukurta jo koncepcija ir nubraižyti pirmieji brėžiniai, o pirmasis automobilis nuo konvejerio nuriedėjo po trejų metų.
Garbingo jubiliejaus proga spalio 5-7 dienomis Hanoveryje įvyko grandiozinis renginys.

Į “Volkswagen”komercinių automobilių gamintojų kvietimą atsiliepė ir į renginį atvyko daugiau nei 3700 visų generacijų “Transporter” savininkų. Tai pats didžiausias šio tipo automobilių sąskrydis. Svečiams surengta daugybė pramogų, mugių ir konkursų, išdalyta gausybė apdovanojimų ir nominacijų, o renginio programą vainikavo legendinės 6-ojo dešimtmečio britų grupės “The Who” koncertas po atviru dangumi. Renginyje per tris dienas apsilankė 71 tūkst. lankytojų ir svečių.

"Šis grandiozinis suvažiavimas neabejotinai pateks į “Volkswagen” istoriją. Tai renginys, kupinas emocijų, gyvybingumo ir, galiausiai, meilės “Volkswagen” autobusėliams. Ypač norėčiau padėkoti itin lojaliems šių automobilių gerbėjams, kurie atvyko pas mus švęsti 60-metį, – sako “Volkswagen Commercial Vehicles” valdybos pirmininkas Stephanas Schalleris. – Renginio mastas ir tarptautinis pobūdis rodo, kad mes turime aibę gerbėjų visame pasaulyje, kurių lojalumas “Volkswagen” markei nekelia jokių abejonių."

Išties, renginyje netrūko užsienio svečių. Be Vokietijos “Bulli” gerbėjų, sąskrydyje dalyvavo per 800 VW autobusiukų, kurias atvyko 2.500 žmonių iš 27 užsienio valstybių. Iš toliausiai atvykusio dalyvio apdovanojimą pelnė vairuotojas iš Rusijos, kuris į renginį savuoju “Multivan” atvažiavo 2587 kilometrų atstumą. Dar didesnį kelią sukorė kai kurie iš 550 renginį nušvietusių žurnalistų: jie į Hanoverį atvyko iš Australijos, JAV ir net iš Taivanio.

Pagrindiniai renginio herojai visgi buvo legendiniai autobusėliai, dauguma iš jų – pirmosios ir antrosios kartos kemperiai. Jiems buvo paskirtas milžiniškas plotas aplink Hanoverio parodų centro paviljonus. Na, o jų vairuotojai, kurių dauguma – žilagalviai garbaus amžiaus žmonės, kaip senais gerais hipių laikais sutartinai lingavo ir dainavo, kuomet grupė “The Who” uždainavo legendinę dainą “Magic Bus”.


“VW Bulli” jubiliejinio renginio faktai

· Renginyje dalyvavo per 11.500 “Bulli” gerbėjų su 3724 automobiliais, kuriems išrikiuoti prireikė 137.000 kvadratinių metrų ploto
· 2.500 dalyvių su 800 autobusiukais atvyko iš užsienio valstybių
· Gausiausia užsieniečių grupė atvyko iš Olandijos (daugiau nei 200 automobilių)
· Didžioji dalis renginio dalyvių suvažiavo iš Vokietijos, Olandijos, Lenkijos, Čekijos, Danijos, Prancūzijos, Belgijos, D.Britanijos, Austrijos, Šveicarijos, Rusijos, Ukrainos ir Portugalijos
· Sąskrydžio dalyviams pamaitinti nemokamai buvo patiekta 44.500 bandelių, 6000 keptų dešrų, 1 tona keptų bulvyčių, išpilstyta 100 bačkų vokiško alaus
· Renginį nušvietė 550 žurnalistų iš 19 šalių, tarp jų ir iš Australijos, JAV bei Taivanio
· Sąskrydžio teritorijai aptverti panaudota 14 kilometrų kilnojamos tvoros; nutiesta 25 kilometrų elektros kabelio kemperiams maitinti; bendras renginio plotas - 330.000 m²
· Scenos ir ekspozicijos įrangą, garso bei šviesos aparatūrą renginiui atgabeno 140 vilkikų


Oficialūs VW Bus Treffen tinklalapiai:
http://vw-bus-treffen.core4.de/gbr/folgeseite.php
http://www.benpon.com/
http://www.youtube.com/watch?v=f4xys9clVK0


1. Straipsnio autorius praeito savaitgalio VW jubiliejiniame renginyje.
-> didesnė

2. Visa VW autobusėlių karta nuo T1 iki T5.
-> didesnė



20071006_Bus_Show1.jpg


20071006_Bus_Show2.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis'
Admin


Prisijungė: 2007 03 19
Pranešimai: 304
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2007 10 11 Kv., 17:37    Rašyti temą: Atsakyti su citata

1. Dėmesiui pritraukti. -> didesnė
2-3. Medinis Transporteris. -> didesnė -> didesnė



20071006_Bus_Show3.jpg


20071006_Bus_Show4.jpg


20071006_Bus_Show5.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis'
Admin


Prisijungė: 2007 03 19
Pranešimai: 304
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2007 10 12 Pen., 19:11    Rašyti temą: Atsakyti su citata

1. Paradinė kolona. -> didesnė
2. Dalyvių ekspozicija renginio aikštėje. -> didesnė



20071006_Bus_Show6.jpg


20071006_Bus_Show7.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis'
Admin


Prisijungė: 2007 03 19
Pranešimai: 304
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2007 10 12 Pen., 19:15    Rašyti temą: Atsakyti su citata

1. Prizininkų apdovanojimas. -> didesnė
2. Kartų kontrastai. -> didesnė
3. Dalyvių stovyklavietė. -> didesnė



20071006_Bus_Show8.jpg


20071006_Bus_Show9.jpg


20071007_Bus_Show.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigitas
Svečias





PranešimasParašytas: 2010 03 26 Pen., 9:33    Rašyti temą: Re: VW Bulli 60-ties metų jubiliejus (2007 m.) Atsakyti su citata

Autogide:
http://www.autogidas.lt/straipsnis/vw-svencia-transporter-jubilieju/3597

“Volkswagen” koncernas švenčia Transporter automobilio gamybos 60 metų jubiliejų.

Pirmasis mikroautobusas tapo serijiniu 1950 metais. Po šešerių nuo gamybos pradžios, pagaminamų automobilių kiekis pasiekė 160 000 vienetų, o 1967-aisiais Vokietijoje gaminamų Volkswagen Transporter kiekis siekė 1,83 milijono automobilių.
Pirmoji Transporter serija tapo kultine.
1967 metų birželį, po 17 metų gamybos buvo sustabdyta pirmosios šio modelio automobilių kartos gamyba Vokietijoje. Brazilijoje šio modelio automobilių gamyba truko iki pat 2000 metų.
Dabartinė Transporter karta gaminama keturiomis versijomis ir yra viena iš pačių populiariausių komercinių automobilių Europoje.


Įkelta iš autogidas.lt.
Atgal į viršų
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5277
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2010 03 26 Pen., 14:55    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Vienas geriausių transporto istorijos žinovų ir daugiausiai Lietuvoje rašiusiųjų transporto istorijos tema, buvo Liucijus Suslavičius, deja, jo jau nėra mūsų tarpe. Be daugybės straipsnių jis yra žinomas kaip vienas iš "Automobilis Lietuvoje 1918-1940" albumo autorių.
Daugiau apie autorių Vikipedijoje: http://lt.wikipedia.org/wiki/Liucijus_Suslavi%C4%8Dius

Tai vienas paskutiniųjų Liucijaus Suslavičiaus parašytų straipsnių, jis skirtas VW Transporter atsiradimui ir jo istorijai.


VW“TRANSPORTER“ IR „TRANSPORTER MAYER“

1950 metų kovo 8 dieną Volfsburge prasidėjo iki šių dienų tebesitęsianti sėkmės istorija – nuo atstatytos „Volkswagen“ gamyklos konvejerio nuriedėjo pirmieji „VW Transporter“ – lengvi komerciniai automobiliai, sukurti panaudojus Ferdinando Porsche sukonstruoto standartinio „vabalo“ važiuoklę ir kitus agregatus. Netrukus šie nedideli ir ne itin išvaizdūs automobiliai, vokiečių praminti „bully“, pasklido ne tik po Vakarų Vokietiją, bet ir visą Europą, jie tapo naujos populiarios komercinių automobilių klasės pirmtakais, pavyzdžiu, kurį mėgdžiojo ir kopijavo kiti didieji automobilių gamintojai, maža to – dar ir suteikė jai savo vardą.

Išlikusios nuotraukos bei dokumentai pasakoja, jog krovininio „folksvageno“ idėja, taip ir nerealizuota iki Antrojo pasaulinio karo, vėl atgimė 1947 metais, kai keli atstatomos karo metais gerokai apgriautos automobilių gamyklos darbininkai, panaudoję lengvojo automobilio „Volkswagen“ dugną, pagamino sunkių plokščių pervežimui tarp cechų skirtą keistą transporto priemonę su plokščia platforma priekyje ir primityvia kabina gale, virš opozicinio variklio. Štai šį elektrokarą primenantį savaeigį vežimėlį pamatė Volfsburgan atvykęs automobilių „Volkswagen“ importuotojas iš Olandijos Benas Ponas. Krovininis „folksvagenas“! O kodėl gi ir ne? Ir balandžio 23 dieną jis savo užrašų knygutėje nupiešia primityvų eskizą, vaizduojantį krovininį furgonėlį su vairuotojo vieta priekyje, varikliu gale ir tarp jų esančiu krovinių skyriumi. Būsimojo „transporterio“ idėja gimė! Tačiau B.Ponui prireikė visų savo kaip prekybininko sugebėjimų, kad įtikinti konservatyvųjį „Volkswagen“ vadovą profesorių Heinrichą Nordhoffą, kad šią idėją reikia įgyvendinti metale. Ir štai 1949 metų lapkričio mėnesį „Volkswagen“ vadovybė jau galėjo apžiūrėti pirmąjį važiuojantį krovininio „Transporter“ prototipą. Originali „vabalo“ platforma pasirodė per silpna krovininiam automobiliui, tad Volfsburge sukonstravo laikantįjį kėbulą, kurio dugnas buvo privirintas prie dviejų uždaro dėžinio skerspjūvio lonžeronų. Priekinis ir galinis tiltai su torsionine pakaba buvo analogiški karinio „Volkswagen 82“ agregatams, gale dūzgė tas pat 1131 kūb. cm darbo tūrio 25 AG galios oru aušinamas opozicinis variklis. O 1950 metų kovą prasidėjo serijinė „transporterių“, koncerne gavusių indeksą „Typ 2“ gamyba, pradžioje – po 10 vienetų per dieną. Gaminami du modeliai – furgonas 750 kilogramų krovinio su šoninėmis ir galinėmis durimis bei aštuonių vietų kombi, kurio salone išėmus ten sumontuotas 2 sėdynių eiles, galima vežti tuos pačius 750 kilogramų krovinio. Po metų pradedamas gaminti pats gražiausias iš šios kartos „transporterių“ – miniautobusas „Samba“. Jis dažomas dviem spalvomis, turi atidaromą stogą, net 21 įstiklintą langą ir yra gausiai padabintas chromuotomis detalėmis. 1952 metais pirkėjams pasiūlomas variantas su atviru kėbulu-platforma.
1954 metų spalio 9 dieną pagaminamas 100-tūkstantasis „VW Transporter“, visi jo variantai – o gamykla siūlo beveik 20 skirtingų išpildymo variantų – gauna naują 30 AG 1,2 litro darbo tūrio variklį. Bet sėkmingas modelis – per dieną pagaminama 80 „transporterių“ – baigia „uždusinti“ lengviesiems automobiliams gaminti skirtą įmonę. Tad 1955 metų pavasarį Hanoveryje pradedama statyti atskira gamykla krovininiams „folksvagenams“, ir vos už metų nuo jos konvejerio ima riedėti naujutėliai „Transporter“, nuo Volfsburge pagamintų „transporterių“ besiskiriantys aukštesniu priekiniu stiklu ir „snapeliu“ virš jo, o kiek vėliau čia įsisavinama ir variklių jiems, forsuotų iki 34 AG, gamyba. Tačiau sinchronizuota pavarų dėžė pradedama montuoti tik 1959 metais. Praėjus 12 metų nuo „VW Typ 2“ gamybos pradžios, 1962 metų spalio 2 dieną Hanoveryje pagaminamas milijoninis „VW Transporter“. Netrukus automobilis imamas komplektuoti 1,5 litro darbo tūrio 42 AG varikliu, šoninės atveriamos į šonus durys pakeičiamos patogesnėmis atstumiamomis. „Transporteriai“ naudojami VFR kariuomenėje, pardavinėjami visame pasaulyje, itin populiarūs jie JAV, kur nedidukai autobusėliai tampa kultiniu Amerikos hipių automobiliu. Iki 1967 metų pabaigos pagaminama dar 800 tūkstančių pirmosios kartos „transporterių“. Tačiau laikai keičiasi, keičiasi ir mados, „Transporter“ jau nebeatitinka tiek eksploatacinių reikalavimų, tiek pirkėjų poreikių, tad, nors gamybos apimtys dar nesumažėjo, jis turi „pasitraukti nuo scenos“.
Štai šioje vietoje prasideda dar viena istorija – istorija žmogaus, pašventusio savo gyvenimą „VW Transporter“ tobulinimui. „Transporter Mayer“ pravarde koncerne vėliau išgarsėjęs inžinierius Gustavas Mayeris. 1957 metais už nusižengimą iš Volfsburgo pervedamas dirbti į Hanoverį, neilgam, kaip jis tada manė. Tačiau viskas pasisuko kitaip... 1964 metais jam pavedama užsiimti pirmojo „transporterio“ modernizacija. O iš tikrųjų per tris metus G.Mayeris su savo komanda sukuria pirmą visiškai naują „folksvageną“ – juk Volfsburge tuo metu tebegaminamas tik kiek modernizuotas prieškarinis „vabalas“, o štai T2 – tai visai ne „perrengtas“ nauju kėbulu ankstesnysis T1, o naujai sukonstruotas automobilis, išlaikęs tik bendrą su pirmtaku koncepciją, tą patį atstumą tarp tiltų ir tą patį pedalų bloką!
G.Mayeris nusprendė iš esmės pakeisti kėbulo konstrukciją – T2 gavo naują laikantįjį kėbulą, suvirintą iš dvigubų štampuotų iš plieno skardos elementų, sunkesnį nei pirmtako, bet ir gerokai standesnį, su priekyje sumontuotais deformaciniais elementais ir tvirtu buferiu. Jis atsisako standartinės „Volkswagen“ pakabos su skersiniais torsionais bei išilginėmis svirtimis priekyje ir pakeičia ją pakaba su skersinėmis dvigubomis svirtimis. Gale iš pat pradžių buvo numatyta pakaba su skersai svyruojančiais pusašiais, tačiau pačiu paskutiniu momentu G.Mayeris pakeičia ją naujos konstrukcijos nepriklausoma torsionine pakaba, kuri, ratams judant aukštyn-žemyn, nekeičia ratų išvirtimo kampo ir provėžos. Tai buvo labai vykęs sprendimas, kurio dėka T2 ir jo palikuonis T3 išgarsėjo kaip labai stabilūs kelyje automobiliai. Atsižvelgus į padidėjusį nuosavą svorį, buvo padidintas variklio darbo tūris – iki 1,6 litro, iki 47 AG išaugo jo galia, iki 107 km/h – maksimalus greitis. Dabar „transporteris“ galėjo skrieti 110 km/h greičiu. O tai reikalavo geresnių stabdžių, tad jam sumontavo dviejų kontūrų stabdžių sistemą ir didesnius 14 colių skersmens diskus vietoje ankstesnių 13 colių.
2 – milijoninis „transporteris“ pagaminamas 1968 metų vasario 5 dieną, trečiasis milijonas baigiamas gaminti 1971 metų rugsėjo 17 dieną. Dabar T2 varo dar galingesnis variklis – 1,7 litro 66 AG oru aušinamas „bokseris“, kaip tokius opozicinius motorus vadina vokiečiai. Vairuotojo vietoje erdviau, montuojama reguliuojama ir turinti deformacinį elementą vairo kolonėlė, panoraminis stiklas leidžia geriau matyti kelią, nuo 1973 metų visi „transporteriai“ tiekiami su saugos diržais, nuo 1972 metų jie jau turi diskinius stabdžius.
Eilinė modernizacija, kurios metu „transporteris“ gauna 70 AG išvystantį 1,97 litro darbo tūrio motorą, atliekama 1975 metais, gamykla padidina gaminamų modifikacijų skaičių. Dabar „VW Transporter“ pirkėjas renkasi jam geriausiai tinkantį T2 net iš 30 modifikacijų, kurias visas tiekia pati gamykla. Tarp jų – net modeliai su automatine transmisija! Antrasis „Transporter“ tapo net didesniu bestseleriu, nei pirmasis – gamykla Hanoveryje per metus pagamina po ketvirtį milijono automobilių. G.Meyeris sukonstruoja kelis prototipus su 4x4 tipo pavara ir inžinieriai-bandytojai, jo vadovaujami, be nuotykių įveikia Saharą.
Kol T2 sėkmingai rieda nuo konvejerio, konstruktorių biure „Transporterių Meyeris“ su savo bendradarbiais,pirmą kartą „Volkswagen“ istorijoje pasitelkę kompiuterius, jau konstruoja T3 - didesnį, platesnį, kiek sunkesnį ir kampuotą trečiosios kartos „Transporter“. Beje, atsisakymas nuo užapvalintos priekinės kėbulo dalies nebuvo mados reikalas – G.Meyerio komanda aptakumo bandymų metu nustatė, kad automobilio su varikliu gale padidintą jautrumą šoniniam vėjui galima kompensuoti, pakeitus kėbulo priekinės dalies formą! Beje, konstruodami T3, inžinieriai atsižvelgė į naujus, griežtesnius pasyviojo saugumo reikalavimus ir priekyje, vairuotojo kelių aukštyje sumontavo papildomą standumo elementą, apsaugantį žmones frontalinio smūgio atveju. Nuo 1720 mm iki 1845 mm padidinus laikančio kėbulo plotį, T3 priekyje galėjo susėsti jau ne du, o trys žmonės, 60 mm pailginus automobilio bazę, atitinkamai padidėjo – iki 4570 mm – jo ilgis bei talpa. Galinėje pakaboje torsionai buvo pakeisti cilindrinėmis spyruoklėmis, su spyruoklių viduje sumontuotais teleskopiniais amortizatoriais. Trečioji „transporterių“ karta startuoja 1979 metais, vis dar su oru aušinamais karbiuratoriniais varikliais, bet tik vienas jų – 1,97 litro darbo tūrio 70 AG motoras tenkina daugumą pirkėjų – judėjimo greičiai išaugo, modeliai su baziniu 50 AG varikliu jau tampa kliuviniu eisme, be to, benzino kainos vis kyla. „Transporterių Meyeris“ randa sprendimą – parengia modifikaciją su skysčiu aušinamu 4 cilindrų 50 AG dyzeliniu varikliu. Serijinė tokių variklių gamyba pradedama 1981 metais, o dar po metų oru aušinamus variklius pakeičia nauji taip pat skysčiu aušinami benzininiai motorai. Oru aušinamų „bokserių“, pasižymėjusių charakteringu sodriu ventiliatoriaus turbinos ūžesiu, laikas praėjo negrįžtamai. Greta 4x2 tipo standartinių modelių siūlomi „Transporter Syncro“, pasižymintys neeiliniu pravažumu bekele. Vykęs T3 priekinės dalies dizainas vėliau pritaikomas didesniesiems „broliams“ – „Volkswagen LT“ šeimynos krovininiams automobiliams.
Tačiau koncepcija su varikliu gale, puikiai užsirekomendavusi pirmaisiais pokario dešimtmečiais, užleidžia modernesnei, kai variklis įrengiamas priekyje ir varo priekinius ratus. G.Meyeris devintojo dešimtmečio pradžioje užsiima sekančios kartos „transporteriu“ – T4 ir iki savo išėjimo į pensiją spėja parengti jo konstrukciją. Šiandien visur sutinkami T4 ir naujesni T5 – tai irgi šio transporterių konstruktoriaus idėjų realizacija.

2007.10.12...www.oldtimer.ten.lt


Papildymas iliustracijomis.

1. 1947 metais Ben Pon ranka pieštas transporterio eskizas ir pastabos.
Ši užrašų knygelė tapo VW Transporterio istorijos dalimi.
2. 1947 metais iš VW dalių pagamintas transporteris, naudotas gamyklos reikmėms.
3. Konstrukcinė schema (1953 m.).
4. 1956 metų nuotrauka, nauja VW Transporterių gamykla Hanoveryje.
5. 1962 m. spalis, pirmasis milijonas.
6. 1968 m. vasaris, pagaminama du milijonai Transporterių.
7. T2 Transporterio konstrukcinė schema (1971 m.).
8. Transporterio schema (1976 m.).
9. VW Transporterių inžinierius ir konstruktorius Gustav Mayer, 2007 metų renginyje Transporterių sukūrimo 60-mečiui pažymėti.
10. VW reklamos fragmentas, simbolizuojantis visas Transporterių kartas.



20100326tr1.jpg


20100326tr2.jpg


1953_07_ schema.jpg


1956 kovas.jpg


1962_10_02_ Hanoveris.jpg


1968 2 milijonai transporteriu.jpg


1971 schema.jpg


1976 schema.jpg


20100326tr4.jpg


20100326tr3.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
dzo_marija



Prisijungė: 2007 10 22
Pranešimai: 1681
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2010 03 26 Pen., 22:01    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Labai įdomus straipsnis, daugiau tokių norėtųsi gimtąja kalba...

Apie autobusėlius nelabai nutuokiu, tik tiek kad jie be galo gražūs ir patogūs Smile, tad naujiena buvo tai jog T1 su T2 beveik neturi nieko bendro, visiškai skirtingi transporteriai. Kai tuo tarpu vabalai paėmus nuo pirmo iki paskutinio meksikietiško vistiek yra kaip ir vienas ir tas pats automobilis....
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
PauliusT3



Prisijungė: 2009 12 30
Pranešimai: 422

PranešimasParašytas: 2010 03 29 Pir., 11:42    Rašyti temą: Atsakyti su citata

superinis straipsnis. tiesiog pleciantis akirati.
_________________
VW T3 westfalia
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Remia



Prisijungė: 2009 03 25
Pranešimai: 11

PranešimasParašytas: 2010 10 15 Pen., 8:55    Rašyti temą: Atsakyti su citata

A kodel niekur nera teskes T4 priekio,kuris ejo nuo 91 metu?Visur tik Multo-Caraveles nuo 96m,diskriminacija....
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> VW Bus įvairenybės Visos datos yra GMT + 2 valandos
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005