Fusca 1.6L, 1985, alcool (Made in Brazil)

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Jūsų augintinis
Peršokti į:
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
Fusca



Prisijungė: 2010 05 18
Pranešimai: 19
Miestas: Pomerode/SC/Brazilija

PranešimasParašytas: 2010 05 19 Tr., 18:31    Rašyti temą: Fusca 1.6L, 1985, alcool (Made in Brazil) Atsakyti su citata

Tiesą sakant, niekada negalvojau, kad tapsiu vabalo savininku. Vabalas visada atrodė archajiškumo viršūnė - tiek išore, tiek techniniais sprendimais. Bet tai pats pigiausias automobilis Brazilijoje. Lietuvoje už panašią kainą galima būtų įsigyti neblogą auto. Bet čia Brazilija... Tam tikra prasme pasisekė, įsigijome puikios būklės vabalą. Tik paskutinio šeimininko (šeimininkės) sūnus – pasitaikė „karštas“ lakstūnas, nes spėjo automobiliuko varikliui padaryti tiek žalos, kiek nepadarė iki tol buvę trys savininkai per 25 automobilio eksploatacijos metus. Jau po įsigijimo paaiškėjo, kad viena galvutė įtrūkusi ir ketvirtas cilindras neveikia... „Prispaustas“ automobilio šeimininkės sūnus prisipažino, kad neseniai su vabalu „saules“ paišė... Nežinau, kaip šiuo metu Lietuvoje, tačiau Brazilijos keliuose vabalus kiti automobiliai stengiasi bet kokia kaina aplenkti. Kai kurie mėgėjai keičia vabalų variklius į galingus vandeniu aušinamus, tuo pačiu patobulindami ir važiuoklę.
Štai keletas nuotraukėlių su mūsiške Fusca



Fusca 006.jpg


Fusca 005.jpg


Fusca 007.jpg


_________________
VW Fusca 1600L, 1985 m., alcool
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2010 05 19 Tr., 18:56    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Vabalas atrodo tiesiog idealiai.
Įsivaizduoju brazilų reakciją į gale priklijuotą LT ženkliuką, jiems tikra mįslė, tuo tarpu dar ir Lietuvos vėliava labai primena kai kurių Lotynų Amerikos šalių vėliavas.
Kartais žavi tie maži šoniniai Brazilijoje gamintų Vabalų langai. Vokietijoje tokio dydžio šoniniai langai buvo gaminami iki 1964 metų, bet brazilai matyt taupydami lėšas kėbulo skardų nekeitė ir paliko seno pavyzdžio langų dydžius.

Norėjau paklausti dėl korozijos, ar nebuvo stipriai pažeistas Vabalo kėbulas ir ar korozija yra labai didelė problema Brazilijoje?
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Karolis



Prisijungė: 2009 04 08
Pranešimai: 590
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2010 05 20 Kv., 0:21    Rašyti temą: Atsakyti su citata

isties labai gerai atrodo!puikus vabalas Smile sveikinu su pirkiniu Smile ,o pats turi koki nors projekta nusiziurejes?kokie bus daromi darbai?Smile
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Fusca



Prisijungė: 2010 05 18
Pranešimai: 19
Miestas: Pomerode/SC/Brazilija

PranešimasParašytas: 2010 05 20 Kv., 0:51    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ačiū už sveikinimą.
Artimiausias numatomas darbas - keisti įtrūkusią variklio galvutę, kas čionykštėm sąlygom nėra paprasta. Visų pirma, dėl remonto darbų įkainių. Profilaktikos dėlei kreipiausi į vietinį VW dilerį, beje, tą patį, kuris pardavė šį automobilį prieš 25 metus... Jis ir įvardijo problemą - trūkusi galvutė. Originalios galvutės (vienos!) kaina - ~1000 lt, darbas ~1600 lt ir tai be to, kas gali pasimatyti, atidarius bloką. Jei problemų daugiau - žiedai, alkūnė ir t.t. sumą laisvai galima dvigubinti. Nuo tokio "pasiūlymo" teko atsisakyti. Vietiniai "garažiukai" įvardijo apie 30-40% mažesnę kainą. Bet pamatęs, kokiais įrankiais ir kokiom sąlygom juose dirbama, nuo tokio varianto irgi teko atsisakyti. Panašu, kad teks pačiam užsiimti. Nelabai žinau, kas iš to išeis.
Vabalistų suvažiavimuose Brazilijoje esu apžiūrinėjęs "tiuninguotus" arba perdarytus vabalus. Efektingai jie atrodo tik iš tolo. Atidžiau apžiūrėjus, darbo kokybė prasta, suvirinimo siūlės kreivokos, išorinės detalės pritvirtintos po ranka pasitaikiusiais skirtingų dydžių medvaržčiais, o dažyti paviršiai nusėti dulkėm. Tiesa, pasitaiko labai originalių sprendimų, tik, kaip visada, trūksta išbaigtumo.

_________________
VW Fusca 1600L, 1985 m., alcool
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Mindaugas



Prisijungė: 2007 05 10
Pranešimai: 860
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2010 05 20 Kv., 8:12    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Sveikas Fusca,
Grazus vabaliukas!
Ar nepaprasciau butu surasti analogiska varikli? Vabalu turite nemazai, dar didele dalis tiuninguotoju konstruoja kazka ismete originalus.. Savo varikli pasidetum i sona ir susiremontuotum arba paliktum kaip originala "del visa ko".

_________________
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Fusca



Prisijungė: 2010 05 18
Pranešimai: 19
Miestas: Pomerode/SC/Brazilija

PranešimasParašytas: 2010 05 20 Kv., 15:47    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Galvoju apie tai, nes kaip jau minėjau, padoraus remonto kainos astronominės, o gadintojų, beje, irgi imančių už darbą brangiai, taip pat netrūksta. Taip jau Brazilijoje yra su viskuo - jei tik daiktas padoresnis ar paslauga kokybiškesnė, kaina nežmoniška.
Tiuninguotojai jokių detalių neišmeta, viską išparceliuoja už maksimalias kainas.
Buvo kilusi mintis susirasti kledarą su veikiančiu varikliu, po to keisti, remontuoti ir t.t., bet viską sudėliojus, išeina vos ne naują auto pirkti...

_________________
VW Fusca 1600L, 1985 m., alcool
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Fusca



Prisijungė: 2010 05 18
Pranešimai: 19
Miestas: Pomerode/SC/Brazilija

PranešimasParašytas: 2010 05 20 Kv., 18:50    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Sigis rašo:
Vabalas atrodo tiesiog idealiai.
Įsivaizduoju brazilų reakciją į gale priklijuotą LT ženkliuką, jiems tikra mįslė, tuo tarpu dar ir Lietuvos vėliava labai primena kai kurių Lotynų Amerikos šalių vėliavas.
Kartais žavi tie maži šoniniai Brazilijoje gamintų Vabalų langai. Vokietijoje tokio dydžio šoniniai langai buvo gaminami iki 1964 metų, bet brazilai matyt taupydami lėšas kėbulo skardų nekeitė ir paliko seno pavyzdžio langų dydžius.
Norėjau paklausti dėl korozijos, ar nebuvo stipriai pažeistas Vabalo kėbulas ir ar korozija yra labai didelė problema Brazilijoje?

Lipdukai ne tik su LT simbolika, bet ir su bet kokia kita, brazilų ne tik neglumina, bet ir nedomina. Užsiklijavome jį tik sau. Šiaip brazilai nesmalsūs ir nežingeidūs. Galbūt dėl to tiek ilgai buvo gaminamas vabalas šioje šalyje. Jie patenkinti tuo, ką turi. Tik senieji VW autobusiukai gaminami iki šiol, nes yra labai populiarūs. Rašoma, kad jų net neprigamina tiek, kokia yra paklausa, todėl gamintojui nėra prasmės nutraukinėti jo gamybos. Dar vienas pastebėjimas - brazilai pakankamai konservatyvūs, jie iki šiol mano, kad automatinė pavarų dėžė yra imperialistų išmonė, be to, jei ji suges (o ji, brazilų manymu, genda žymiai dažniau nei mechaninė) ją bus neįmanoma sutaisyti... Kažką panašaus esu girdėjęs prieš kokius dešimt ir daugiau metų Lietuvoje.
Labai geros būklės vabalai (originalios išvaizdos) irgi nedažnas atvejis Brazilijoje. Labiau vertinami senesnės versijos automobiliai - praėjusio amžiaus septintojo ir aštuntojo dešimtmečių. Dažnai tokias tenka matyti. Išorė skiriasi nežymiai, tačiau vidaus apdaila... kažkas tokio ypatingo. Vairas, panelė, sėdynės, apmušalai - tiesiog gražumėlis. Vėlesni modeliai pradėjo prastėti geometrine progresija žemyn. Pigios plastmasės, prasti durų užraktai, vidaus apdailos detalės, anksčiau buvusios prašmatniomis, tapo niekuo neišsiskiriančiomis.
Apie koroziją. Labai priklauso nuo regiono, laikymo ir eksploatacijos sąlygų. Kai kas sugeba ir per metus "užkorozinti" šiuolaikiškus automobilius (turinčius 10 ir daugiau metų antikorozinę garantiją..). Labiausiai Brazilijoje nukenčia net labai gerai prižiūrimi automobiliai, laikomi pajūrio zonose. Ten, jau po keletos mėnesių nepajudinus automobilio, iš jo lieka tik rūdžių krūva.
Turimo automobilio buvę savininkai išlaikė automobilį idealiai. Turiu net "Serviso knygutę", automobilis realiai nuvažiavęs 109.000 km Žinoma, tai matosi ne iš „Serviso knygutės“ Wink

_________________
VW Fusca 1600L, 1985 m., alcool
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
dzo_marija



Prisijungė: 2007 10 22
Pranešimai: 1681
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2010 05 20 Kv., 21:55    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Fusca rašo:
Dar vienas pastebėjimas - brazilai pakankamai konservatyvūs, jie iki šiol mano, kad automatinė pavarų dėžė yra imperialistų išmonė, be to, jei ji suges ... Kažką panašaus esu girdėjęs prieš kokius dešimt ir daugiau metų Lietuvoje.

Man rodos Lietuviai ne mažiau konservatyvūs šiuo klausimu, ištikrųjų labai mažai žinau žmonių kas turi automatines dėžės. Jų prisibijoma iki šiol... Embarassed
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Fusca



Prisijungė: 2010 05 18
Pranešimai: 19
Miestas: Pomerode/SC/Brazilija

PranešimasParašytas: 2010 05 21 Pen., 1:10    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Nedrįstu dėl to ginčytis. Tačiau savo nuomonę šiuo klausimu turiu kiek kitokią.
_________________
VW Fusca 1600L, 1985 m., alcool
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Tomvabalis



Prisijungė: 2008 09 04
Pranešimai: 312
Miestas: UTENA

PranešimasParašytas: 2010 05 21 Pen., 7:42    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Vabalo automatinė dėžė gal ir ne koks technikos sprendimas, bet šiuolaikinis automobilis su automatine greičių dėže tai tikrai gan neblogas variantas.Vienas minusas kad kuro sanaudos šiektiek didesnės, o šiaip aš už automatinę greičių dėžę. O dėl nepatvarumo, tai čia jau pasenęs posakis, žinoma jei nusipirksi automobili kuris jau perkopęs pusė milijono tai nėra ko gero tikėtis iš automatinės greičių dėžės ir ne tik...
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Jūsų augintinis Visos datos yra GMT + 3 valandos
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005