Noriu pirkti T1, reikia patarimo

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
AGN
Posts: 3
Joined: 2009 Oct 08 Thu, 16:02

Noriu pirkti T1, reikia patarimo

Post by AGN »

Labas visiems

Suradau nebloga vw T1 66 m JAV, kaina tinka,stovis irgi,bet yra pakeistas variklis,dabar stovi nuo beetle 1500 cm.Ar cia normalu ar ne ?
Reikia skubiai apsispresti,tad laukiu pagalbos is zinanciu :)

aciu
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1.5 variklis kaip tik turi būti 1966 metų autobusėlyje.
Bet bėda kitame, kaip taisyklė tokių metų automobiliai būna stipriai surūdiję, o variklis įdėtas tik dėl vaizdo. Siūlomose nuotraukose vaizdas paprastai būna pakenčiamas, bet realiai, viskas būna labai liūdna.
Dabar tokie autobusėliai medžiojami ir nusipirkti nebrangų autobusėlį labai sunku.

T1 autobusėlių Lietuvoje tėra tik du. Vienas jų Mindaugo, galite pabandyti susisiekti, štai jo autobusėlio tema:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=255
Marius
Posts: 621
Joined: 2007 Aug 06 Mon, 10:53
Location: Radviliškis/Vilnius

Post by Marius »

Ar tiktais nebus sitas autobuselis?
http://s198.photobucket.com/albums/aa22 ... s/?start=0
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Parasiau savo nuomone apie si autobuseli. Jei turit kritikos - drasiai sakykit, neisizeisiu o pasimokysiu. Mintys padrikai surasytos, bet zmogui turinciam dar maziau patirties galbut bus naudinga.

Pagaminimo metai - 1966. Autobuseliai gaminti 1949-1967, ypatingai vertinamos taip vadinamos ìbarndoorė versijos, gamintos iki 1954/55. 1963-1967 versijai pagrindinis pozymis atskirti isoriskai yra platus galinis dangtis, didesni ìfish eyeė priekiniai posukiai, kt. smulkesni pozymiai (pvz. galinio dangcio uzraktas). Taigi kuo velesni metai, tuo savotiskai maziau vertinami.

Daznai skelbimuose pazymima ñ originalus dazai.. Aisku jie buna pabluke, pasitryne, bet manau vertinama todel, kad nera prikista svetimu ranku, nepridaryta saviveiklos.

De Luxe versija ñ pavadinimas pasako, kad LUX versija. Pagrindinis pozymis atskirti ñ isorines apdailos juosteles aplink visa autobuseli. Taip pat De Luxe versijoj buna laikrodis (atskirai skelbimuose jis kainuoja 50-100USD). Visada galvojau, kad De Luxe versijos buna ìwalk throughė, t.y. su perskyrimu tarp priekiniu sedyniu. Nuotraukoje matyti, kad siame autobuselyje yra pertvara, bet reikes su ja padirbeti, nes ispjauta didele dalis jos (ispjautoj vietoj turetu tvirtintis atsarginis ratas).

Autobuselis turi 13 langu . Gali buti nuo 4 iki 23. Standartine Kombi versija turi 11.
Tai, kad yra 13 ñ pliusas.

Perrinkta vaziuokle ñ priekinis tiltas ir galinis mazgas. Perkant viska atskirai vokiskos kokybes detalemis keli simtai doleriu butu isleista tikrai.

Variklis 1500. Galimos versijos 1200/1300 arba 1500. Taigi galingesnis. Skelbime rasoma atnaujintas benzino bakas. Vadinasi buvo isimtas variklis. Tik ji isemus galima prieiti prie bako. Speju, kad visi mazgai buvo atnaujinti (vaziuokle, variklis, kt.). Jei visas darbas buvo atliktas kokybiskai ñ labai didelis pliusas (vienas tik klausimelis ñ ìzero miles since installationė. Pinigine prasme niekada neapsimokes tiek prideti nauju detaliu ir is kart pardavineti.. Kazkokia pardavimo priezastis yra. Gal but viskas tvarkoj)

Rudys. Parasyta priekines grindys, kargo duru apacios, galiniai kampai.Mano asmenine nuomone vaizdas bus blogesnis, nei rodo nuotraukos. Jei bus pradeta krapstyti kazkas ñ atsiras zymiai daugiau ir skyliu ir nusivylimo. Is kitos puses ñ visos sitos vietos sutvarkomos ir praktiskai nera jokiu problemu susipirkti reikiamas detales.
Jei mano autobuselyje viskas matesi atvirai (kiaurai perpuve), tai siuo atveju geresne situacija tik jei norima su autobuseliu vaziuoti is karto. Jei pradesite tvarkyti ñ reikes supirkti tas pacias remontines skardas.
Amerikoje skardos labia nebrangios, Europoje brangesnes 2-3 kartus. Taigi idealus variantas, jei gyvena pazistamas Amerikoje, jam susiunciamos nupirktos detales ir jos persiunciamos i LT. Tokiu atveju nesusiduriat su muitais, procedurom. Viena karta siunciausi oficialiai is usa www parduotuves, daugiau nebenoriu tu proceduru, muitiniu ir kruvos papildomu pinigu. Visa kita, ka pirkau is pavieniu asmenu, buvo pristatyta nurodytu adresu kurjerio be jokiu muitu ir papildomu mokesciu.

Dar kalbant apie rudis ir detales, skardas ñ supirkti galima praktiskai viska, tik kuo arciau stogo, tuo mazesne detaliu pasiula.

Dokumentai ìclearė ñ vadinasi viskas OK. Siulau paprasyti parodyti bent jau kopija. Turejau viena gana netrumpa susirasinejima, kuomet derejausi del autobuselio, daug maz viska buvom aptare, o kai paprasiau dokumentu prasidejo nesamones. Galiausiai bande siusti kitus dokumentus neryskioj nuotraukoj, issisifravau pagal VIN nesutampancius metus. Buvau spaudziamas kuo greiciau pervesti nedideli uzstata, bet pradejus aisketi aplinkybem pardavejas parase ñ ok, autobuselis ne mano, pardavineju uz drauga, jis tempia reikala ir t.t.t. Zodziu sumokejus uzstata autobuseli galeciau paimti, bet butu buve problemu su dokumentais ir parplukdymu. Tai buvo pakartotinis isitikinimas, kad vertus demesio autobuselius greitai paima vietiniai, o tokie neaiskus ir kartojasi skelbimuose.

Kaina.. dalykas abstraktokas. Sakyciau nebloga, nors daznai nuotraukose galima matyti pigesni ir geresnes bukles. Bet kaip sakau ñ pirminis vaizdas gali labai daug ka slepti.

Kaina xxxx USD + parvezimas + muitas. Cia idomi vieta ñ kaip bus skaiciuojamas muitas. Vos ne nuotaikos dalykas kiek domejausi. Gali paskaiciuoti 500 USD, gali ir 2000.
Parvezimas is Klaipedos i Vilniu dar papildomi 400 -1200 LTL.
Dar ñ skelbime rasoma TEXAS valstija. Is kur bus plukdomas idomu ñ ar vezamas i Cikaga ar kazkur i Kalifornijos uostus ar dar arciau Texaso (??). Nesu didelis specialistas del uostu, bet susidariau nuomone, kad pigiausias plukdymas is Cikagos. Uz bet koki sausumos transportavima paprastas imami papildomi pinigai ñ cia susitarimo reikalas, tiesiog viska reikia aptarti is anksto.
Jei autobuselis galutiniame variante susisumuoja iki 7000-9000USD jau suma pakankamai didele. As asmeniskai gal ir palaukciau vieno kito islendancio pasiulymo lenkijoje, net ir vokietojoje. Butu galimybe pries perkant apsiziureti gyvai.

Papildomai nuotraukose matyti, kad ideta dalis kempinginiu baldeliu. Nera daug nuotrauku is salono, bet matau SO-42? versijos foteli ñ lova.

As labai vertinciau originalias sedynes (cargo skyriaus). Atskirai jos skelbimuose daznai kainuoja 500-1000USD (geros bukles).

Kokie dar komentarai is nuotrauku:
Autobuselis greiciausiai nuo pradziu buvo skirtas USA rinkai. Ta sprendziu is buferiu, nors galiniame truksta keletos elementu.
Visi langai POP-OUT. Tai pliusas didelis. Visai praktiska ir grazu.
Galines lempos stikliukas vienas lyg ir ismustas? Nebeda nusipirkti naujus, ir dar gali buti kad privalomai reiks pasikeisti, nes USA visas stiklas raudonas.
Nera Volkswagen logo gale. Smulkmena, bet skelbimuose 20-30EUR.
Nera VW zenklo priekyje. Visada nupirksite uz 30-40EUR.
Yra radija. Didelis pliusas. Nesvarbu net veikia ar neveikia.

Galetu parodyti savininkas kas dedasi po priekiniu buferiu. Cia daznai slepiasi idomybesÖ

Cia ne konkreciai apie autobuseli, bet yra toks momentas skelbimuose del rudziu. USA, UK pardavejai daznai raso ìRUST FREEė. As ta suprasciau kaip nera rudziu arba jokiu rudziu. Nezinau koks yra tikras paaiskinimas, bet speju jie turi omeny ìnera kiauru skyliuė, nes pvz. rodo skelbime aprudyjusia detale, kartais stipriai aprudyjusia ir raso ìrust freeė.

Kaip minejau ñ viskas, ka parasiau ñ tik asmenine nuomone. Per 2 metus jau galiu si ta matyti ir pakomentuoti, bet nesu visa gyvenima praleides prie autobuseliu. Kainos vel gi ñ nebutinai tiksliai tokios, kokias miniu, buna gi kad kazkam nusisypso laime.

Man asmeniskai ñ kuo daugiau ju bus LT, tuo smagiau bus visiems.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

dar pridesiu - nuotraukose niekur nesimato M-code lenteliu. Paprasykite jas nufotografuoti ir issisifruokite, jose bus pateikta informacija apie papildoma autobuselio iranga, tikslius pagaminimo metus ir kt.
Kadangi rasoma, kad autobuselis tik perdazytas, nerestauruotas, sitos lenteles tiesiog privalo buti autobuselyje. Jei bus nuimtos jau kils daug itarimu kam del kokios priezasties tas buvo daroma.

Dar paziurejus nuotraukose variklio skyrius zalias, o autobuselis raudonas. Ar tikrai viskas originalu??
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

:shock: :shock: :shock: Be komentarų.

Mindaugo išsamus paaiškinimas kaip šventas raštas bus perkeltas į atskirą tinklapio puslapį.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Naujausiomis žiniomis šio autobusiuko įsigyti nepavyko, T1 savininkas nenoriai kontaktuoja ir nepateikia reikiamų dokumentų.
AGN
Posts: 3
Joined: 2009 Oct 08 Thu, 16:02

Post by AGN »

Vis dar ieskau savo autobuselio :) Dabar iskilo toks klausimas, kaip apskritai vaziuoja T1 autobusiukas ? Noresiu i suvaziavimus vaziuoti, pvz i Lenkija, kokia Vokietija, ar patogus jis ? Arba geriau T2 ? Aisku norisi T1 :)
Sigitas

Post by Sigitas »

T1 vaziuoja kaip ir T2 (minkstai ir labai maloniai), bet nemegsta greicio iki 90max.
AGN
Posts: 3
Joined: 2009 Oct 08 Thu, 16:02

Post by AGN »

Tai jei koki 80 km normaliai vaziuoja, tai uztenka pilnai. Dabar ziurineju is Olandijos,kazkaip ten pigiau man taip pasirode. Buvau nusiziurejes ir is USA, ir is mobile.de, buvo pora geru, bet nespejau. Islenda koks geras variantas tai jau per pora dienu ir ate :roll:
Post Reply