1. Kairė automobilio pusė.
Tokie perforuoti ratlankiai montuoti 1936-1937 metų Opel Olympia ir Opel Kadett automobiliams.
2. Trys perforuoti ratlankiai prisukti prie automobilio, iš esmės lygiai tokie patys, tik jie 0,25 colio platesni už vieną likusį.
Čia taip pat įspausti įvairūs žymėjimai.
KdF Wagen 1944 - Lietuvoje
Užsiminus apie Opel bendrovę, būtina paminėti, kad šioje įmonėje nuo 1929 metų dirbo Heinrich Nordhoff, kuris 1937 metais buvo paskirtas Opel-Kadett komercinio-techninio skyriaus vadovu. Vėliau, kaip jau visi žinote, 1948 metais jis ėmė vadovauti Volkswagen bendrovei, kurią prikėlė iš pelenų.
1. Ši nuotrauka daryta 1936 metais, tai Opel Kadett debiutas, prie šio modelio gamybos turėjo prisidėti ir pats H.Nordhofas.
Būtent tokius perforuotus ratlankius montavo 1936 metų Opel Olympia ir Kadett automobiliams. Vėliau nuo 1937 visiems modeliams pradėti montuoti lygūs neperforuoti ratlankiai.
Būtent tokie trys perforuoti ratlankiai ir prisukti prie KdF-Wagen automobilio.
2. Ratlankis iš arčiau.
1. Ši nuotrauka daryta 1936 metais, tai Opel Kadett debiutas, prie šio modelio gamybos turėjo prisidėti ir pats H.Nordhofas.
Būtent tokius perforuotus ratlankius montavo 1936 metų Opel Olympia ir Kadett automobiliams. Vėliau nuo 1937 visiems modeliams pradėti montuoti lygūs neperforuoti ratlankiai.
Būtent tokie trys perforuoti ratlankiai ir prisukti prie KdF-Wagen automobilio.
2. Ratlankis iš arčiau.
Prieš kelias dienas Thesamboje sukurta tema, kurioje galima balsuoti už vieną ar kitą patikusią temą, skirtą 2011 metų įdomiausiems radiniams.
Forumo konkurse keturios temos:
1. KdF radinys Lietuvoje;
2. 1943 KdF radinys Norvegijoje;
3. Dannenhauer & Stauss automobilio radinys Oregono valstijoje;
4. 1939 KdF Typ 62 prototipo tema.
Daugiausia balsuota už Dannenhauer & Stauss automobilio temą. Kaip ne kaip, veiksmas vyksta Amerikoje, o amerikiečiams tai, kas vyksta namuose, žinoma įdomiau.
Na, o Lietuviško radinio tema, kol kas užima garbingą prizinę vietą :)
Minėta tema >> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=493911
Įdomumui dar pridursiu, temos pati pirmoji nuotrauka daryta Anatolijaus.
Forumo konkurse keturios temos:
1. KdF radinys Lietuvoje;
2. 1943 KdF radinys Norvegijoje;
3. Dannenhauer & Stauss automobilio radinys Oregono valstijoje;
4. 1939 KdF Typ 62 prototipo tema.
Daugiausia balsuota už Dannenhauer & Stauss automobilio temą. Kaip ne kaip, veiksmas vyksta Amerikoje, o amerikiečiams tai, kas vyksta namuose, žinoma įdomiau.
Na, o Lietuviško radinio tema, kol kas užima garbingą prizinę vietą :)
Minėta tema >> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=493911
Įdomumui dar pridursiu, temos pati pirmoji nuotrauka daryta Anatolijaus.
Įdomus temos papildymas.
1. Pradžioje apžiūrint automobilio viduje esantį krėslą, jis pasirodė netikras ir pritaikytas nuo kito automobilio. Tačiau apžiūrėjus įdėmiau, visgi paaiškėjo, kad apatinė krėslo dalis, kaip ir visas šio automobilio dugnas, važiuoklė, pavarų dėžė ir variklis, taip pat yra yra nuo Typ-82 Kiubelio.
Su originaliu sėdynės rėmu yra išlikusios ir spyruoklės. Krėslas papildė visai neblogą autentiškų dalių kolekciją.
2-3. Taip atrodo originalūs Typ 82 krėsla.
Nuotraukos iš: http://www.ww2vw.com/index2.php?str=wishlist
1. Pradžioje apžiūrint automobilio viduje esantį krėslą, jis pasirodė netikras ir pritaikytas nuo kito automobilio. Tačiau apžiūrėjus įdėmiau, visgi paaiškėjo, kad apatinė krėslo dalis, kaip ir visas šio automobilio dugnas, važiuoklė, pavarų dėžė ir variklis, taip pat yra yra nuo Typ-82 Kiubelio.
Su originaliu sėdynės rėmu yra išlikusios ir spyruoklės. Krėslas papildė visai neblogą autentiškų dalių kolekciją.
2-3. Taip atrodo originalūs Typ 82 krėsla.
Nuotraukos iš: http://www.ww2vw.com/index2.php?str=wishlist
1. Typ 82 turi keturias duris, todėl jo atlošai nelankstomi ir stabilūs. Išlikusi autentiška Kiubelio sėdynė netiko dviejų durų Vabalui, todėl nejudanti viršutinė krėslo dalis nupjauta ir pritaikytas lankstomas atlošas su vyriais nuo kažkokio kito automobilio.
2. Nuotraukoje gerai matomas neoriginalus ir per platus atlošas, kurio kairė pusė tiesiog prisukta varžtais.
2. Nuotraukoje gerai matomas neoriginalus ir per platus atlošas, kurio kairė pusė tiesiog prisukta varžtais.