![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Dėl spalvos. Šitas vabalas pirmą kartą registruotas buvo už Atlanto, todėl ir matosi kai kurie skirtumai apdailose, lyginant su europiniais. Dėl to ir savo temos pavadinimą taip sudėliojau. Švedas, iš kurio perėmiau vabalą, kažkada 10 metų darbo reikalais su šeima gyveno Amerikoje ir ten begyvendamas jį įsigijo ir pats restauravo. Kiek leidžia mano patirtis suprasti, buvo kapitaliai investuota į viską išskyrus kėbulą. Asmeniškai pažįstu tą žmogų - be galo kruopštus ir darbštus, taip pat išsilavinęs, bet kėbulą prikelti to neužtenka. Padariniai matomi - kėbulas surūdijo bestovėdamas. Grįždamas į Švediją pasiėmė ir vabalą (be jo dar parsivežė Austin Healey ir MG - taip pat kabrioletai). Švedijoje atstovėjo garažuose nevažinėjamas apie 12 metų ir štai dabar jis (vabalas) pas mane. Kas įdomu - po tiekos metų stovėjimo Baltuką buvo įmanoma užvesti su tuo pačiu nusistovėjusiu benzinu - dabar gi vedasi kaip laikrodis (nieko nekeičiau, o tik išploviau baką, karbiuratorių ir benzopompą, užpyliau šviežią benziną). Jeigu tik pavyks sutvarkyti stabdžius - šią vasarą Baltukas tikrai leis pailsėti (iš dalies) mano kasdieniam automobiliui.
Prikabinu nuotrauką iš tų laikų, kada vabalas buvo restauruojamas. Beje, pas buvusį savininką yra dar likę techninės literatūros, originalūs ratai ir restauravimo fotoinformacija. Taigi, bus dar daug ko papasakoti ir parodyti.