Sparkäfer, 1971

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Sparkäfer, 1971

Post by Darkinas »

Sveiki, Savo Sunny bug temoje jau trumpai pristačiau naująjį garažo gyventoją - 1971 m. Sparkäfer. Paskutinė registracija LT 1993 metais ir vabaliukas jau apie 20 metų ilsėjosi garaže. Taigi prieš keletą dienų vabalą parsivariau iš Klaipėdos, tačiau tik šiandien nusikėliau nuo traliuko. Pirmi vaizdai dar iš Klaipėdos:
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Vabaliuką prieš tai jau buvau apžiūrėjęs Klaipėdoje, rudys tradicinėse vietose ir nekokybiško ankstesnio remonto pėdsakai. Šis vabalas prieš du metus jau buvo pasirodęs Autogide, tačiau skelbimas greitai dingo, per tą laiką dingo kai kurios dalys. Vien iš pirminės apžiūros trūkstamų dalių sąrašas įspūdingas:
Langai:
Priekinio
Galinio
Langų gumos, reikia visų (4 vnt.)
Šoninių durelių išorinės dalies rėmelio su gumelėmis ties stiklu (kairė ir dešinė pusė)
Valytuvų šepetėlių

Salonas:
Galinės sėdynės su atlošu
Šoninių apdailų
Apdailų po galine sėdyne su ventiliacijos ñ apšildymo angomis
Galinės palangės jei tokia numatyta
Kilimėlių (guminių ar tekstilės)
Stogo dangos su rėmu ar skersiniais
Skydelių nuo saulės
Galinio vaizdo veidrodžio
Salono apšvietimo lemputės
Šilto oro ortakių iš padavimo i slenksčius
Saugos diržai (jei buvo įrengti)

Išorė:
Priekinio kapoto rankenėlės ir tarpinių
Neoriginalus galinio vaizdo veidrodėlis
Galinio kapoto numerio apšvietimo korpusas su lempute
Galinio kapoto užraktas su tarpine
Tarpinės tarp sparnų ir kėbulo (yra tik priekyje, bet uždažytos)

Tačiau yra tai kas džiugina, tai seno tipo priekinis buferis, galiniai stopai, priekiniai sparnai su grotelėmis, originalus 6 voltų variklis:
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Vabaliuko dugnas ganėtinai padorus, nes visas buvo gruntuotas (panašu, kad švino suriku) ir kai kur suteptas. Tačiau remontuodami ankščiau kažkas priburė su šoninių panelių aptinėmis dalimis (tiesiog uždėjo nekokybiškus lopus ir privirino taip, kad net pakojus teko pjaustyti) ir su slenksčiais (tiesiog privirinti kampuočiai). Viską teks lupti ir žiūrėti kas slepiasi.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Dar nelabai gražiai atrodo galiniai posparniai ir kronšteinai. Žodžiu nusimato daug gražaus darbelio, aišku reiks ir lupti vabalą nuo dugno.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Šiaip pasikrapštymui garaže galvojau apie autobusiuką, tačiau pamatęs bendraamžį vabalą tiesiog negalėjau leisti, kad jį paleistų dalimis. Nors vabalas ir taip jau apardytas, artimiausiu metu planuoju nuimti priekinius sparnus, pakojus bei bandysiu krapštytis prie variklio (kuris ranka prasisuka). Tiesa dar šešių voltų akumą reikės įsigyti, nes su emkos akumu tikrai variklio neužvesiu. Žodžiu kol kas tik bandau susivokt į kokią avantiūrą įsivėliau.

Dar keletas foto:
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Å iauliai
Contact:

Post by Valdas »

Sveikintina, kad pasiryzai gelbeti jau prie mirties vabaliuka, kantrybes tau su siuo projektu, darbu apstu, o ir detaliu sarasas nekuklus, subegs apvali sumele, bet jei jau pradejai, noras yra, bus ir rezultatas. Sekmes.
User avatar
Ricardas
Posts: 606
Joined: 2007 Jun 21 Thu, 11:05
Location: Kauno miestelis

Post by Ricardas »

Svarbiausia, kad vabalas dabar teisingose rankose.
Maryla
Posts: 45
Joined: 2012 Dec 17 Mon, 21:34

Post by Maryla »

Grazu, sveikinu ir linkiu kantrybes :) Daryk ka pats nori, o ne ka "ekspertai" pataria, tik tada busi sau saziningas ir laimingas. Sekmes!
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Ačiū už sveikinimus ir palaikymą, kol oras geras darbai garaže nevyksta, bet kitą savaitę planuoju detaliau viską diagnozuoti, bei bandysiu paleisti variklį. Patarimai užvedant ilgai stovėjusį variklį ir dėl 6 voltų el. sistemos yra laukiami.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
antanasj
Posts: 28
Joined: 2011 Aug 09 Tue, 23:12
Location: Kuršėnai

Post by antanasj »

Darkinas wrote:Ačiū už sveikinimus ir palaikymą, kol oras geras darbai garaže nevyksta, bet kitą savaitę planuoju detaliau viską diagnozuoti, bei bandysiu paleisti variklį. Patarimai užvedant ilgai stovėjusį variklį ir dėl 6 voltų el. sistemos yra laukiami.
Sunku ką nors patarti nebūnant vietoje.
1. Perki naują 6 voltų akumuliatorių.
2. Pakeiti tepalą (nes niekas nepasakys kas variklio karteryje).
3. Vietoje el. tepalo spaudimo daviklio sumontuoji mechaninį manometrą.
4. Susimontuoji laikinus laidus degimo įjungimui ir starterio valdymui galinėje automobilio dalyje (patogumui, jei dirbi vienas).
5. Išsuki žvakes ir starterio pagalba įsitikini jog yra tepalo spaudimas ir kompresija.
6. Toliau viskas pagal situaciją bandymų klaidų keliu.
Sėkmės.

Nuotaikos pakėlimui mažas vaizdelis apie 35 metus išstovėjusio variklio garsą ir darbą. Vedamas ir dirba dujomis kodėl, kad sudėtinga iškentėti nesužinojus ar iš vis variklis gyvas kol sulauksi benzino siurblio diafragmos ir karbiuratoriaus pagreitinančio siurblio diafragmos.
Maniškiam 30 AG varikliui (54-60 07 mėn.) naujesnių metų netinka.
Sėkmės. Antanas.

http://youtu.be/NRs_Wflij4M
Gazuojam
Post Reply