Ovalfenster

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Sigitas.

Post by Sigitas. »

Arturas wrote:ziurejau savo 6V motociklo K750m (liaudiskai "emke") skriejiko varza - ji apie 0 omu, t.y. jos beveik nera. O vabalo skriejiko varzos testeris visai nerodo, vadinasi ji labai labai didele.
Butu saunu, Sigitai, jeigu paziuretum, dekoju.
Cia ziurejau skriejikus vabalui pagal kataloga..
Vizuali info..
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

kadangi nuo '67 m buvo pradeti gaminti vabalai su 12 V sistema (su 6 V dar lygiagreciai iki 75 m buvo gaminami), tai is pirmos Sigito nuotraukos sprendziu, kad maniskiam skriejiko varza turetu butu 5 k omai
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Sveiki, kolegos,
noreciau pasikonsultuoti. Kaip patartumet atlikt kuro bako valymo procedura?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Pats nesu valęs benzino bako vidaus, bet pasiskaitinėjau, ką rašo žmonės kurie bandė tai daryti.

Į baką reikia įberti smulkių akmenukų (iki 7 mm dydžio) arba smulkių varžtelių (apie M5), įpilti vandens ir labai labai ilgai visa tai judinti. Aštrios akmenukų ar varžtelių briaunos gerai išvalo vidines bako sieneles.
Judinti baką reikia kiek įmanoma ilgiau, gerai būtų pasikviesti pagalbininką.
Negalima naudoti žvyro ar smėlio, nes smulkios smėlio dalelytės sulenda į mikro plyšelius, vėliau tų vietų neįmanoma išvalyti, dėl to bakas tose vietose labai greitai pradeda rūdyti.
Šlifuojant, vietoje vandens idealu būtų naudoti žibalą, žibalas nesukels korozijos ir neuždegs bako, tačiau šiais laikais žibalas brangus.

Išvalius baką ir gerai išskalavus, reikia jį kuo greičiau išdžiovinti, nes vanduo labai greitai sukelia naują koroziją. Kruopščiai išpūtus suspaustu oru, vėliau baką išskalauti benzinu arba dyzelinu.
Skaliaras
Posts: 1
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 9:25

Post by Skaliaras »

Jaunystėje mačiau kaip apsaugodavo motorinių valčių benzino bakus. Po rūdžių valymo ir bako plovimo benzinu, palaukdavo kol išdžius. Tuomet paruošdavo epoksidinius klijus ir atskiesdavo su acetonu. Tą skiedinį įpildavo į benzino baką ir gerai išteliuskuodavo. Likutį išpildavo.
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

kažkada teko daug dirbti su dervom. Būdas, manau, tikrai geras
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Klausimelis del stabdziu skyscio. Esu girdejes, kad DOT4 netinka seniems automobiliams, nes ardo stabziu cilindriukus. Koki stabdziu skysti patartumete pilti?
Sigitas

Post by Sigitas »

Arturas wrote:Klausimelis del stabdziu skyscio. Esu girdejes, kad DOT4 netinka seniems automobiliams, nes ardo stabziu cilindriukus. Koki stabdziu skysti patartumete pilti?
Gali pilti drasiai DOT4, tikrai problemu nekils.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Arturas wrote:Klausimelis del stabdziu skyscio. Esu girdejes, kad DOT4 netinka seniems automobiliams, nes ardo stabziu cilindriukus. Koki stabdziu skysti patartumete pilti?
Gal būt šiuolaikiniai stabdžių skysčiai yra ėdresni ir mažiau tiktų senoms gumoms, tačiau dabartiniai restauruoti automobiliai turi stabdžių cilindriukus su šiuolaikinėmis guminėmis dalimis, vadinasi DOT4 kaip tik.
1968 metais išleistoje techninėje literatūroje kaip tik ir minima, kad VW automobiliams naudojami DOT3 ir DOT4 markės stabdžių skysčiai.
Undis
Posts: 29
Joined: 2008 Dec 16 Tue, 12:06
Location: Riga, LV
Contact:

Post by Undis »

Great looking oval Arturas!

Nice to see another old one in the Baltic! I really like the colour.
Just something I noticed, your engine lid is from a 1953-1955 car. See the angle of the spring bracket. My car has the 1955-1957 type.

We should exchange our lids... :lol: (joke of course)
Post Reply