Tik įsigijus Karmaną variklis prašėsi remonto ir trūko salono smulkmenų, kai kurių mygtukų, veidrodėlio, daiktadėžės ir t.t.
Per tuos kelis metus variklis buvo išimamas ir tvarkytas 4 ar 5 kartus . Bet ir tai nėra padarytas idealiai. Už tai, gavau begalę žinių ir patirties
VW Karmann Ghios prikėlimas gyvenimui
Karbai yra Dellorto 36mm. Nors pagal kubatūrą ir kai kuriuos parametrus jau reikėtų dėti 40mm. Turėjau daug vargų kol sureguliavo. LT meistrų nėra, arba tiesiog neapsiima, beje su vienu karbu nulis problemų Latvijoj viską daro iš akies/ausies. Tinkamai sureguliavo Varšuvoj. Ten jau daro viską ant stendo ir vėliau pajungia lamdą zoną ir tikrina visus parametrus važiuojant. Vien karbų sutvarkymas užėmė gal 3 dienas . Taisyklingas linkage nustatymas, po to vožtuvai, degimas, kampas, mišinys, pačių karbų išrinkimas ir t.t. Žodžiu daug niuansų bet tinkamai padarius tarnauja labai puikiai ir rezultatu esu patenkintas
(o- | -o)