Rankinio ir galinių stabdžių sureguliavimas T3

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
beefektu
Posts: 16
Joined: 2014 May 09 Fri, 10:55

Rankinio ir galinių stabdžių sureguliavimas T3

Post by beefektu »

Sveiki, gal kas nors Vilniuje padėtų sureguliuoti T3 rankinį ir galinius stabdžiius, arba galit rekomenduoti meistrą ar servisą?
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Kaip tik tą dalyką šiandien pats dariau. Reikia duobės ir galima pačiam pasidaryt.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
Ident
Posts: 84
Joined: 2013 Feb 22 Fri, 20:22
Location: Kaunas

Post by Ident »

O ką ten reguliuoti? Jeigu viskas savo vietose ėšuniukaiė patys reguliuojasi kiek atsimenu.
User avatar
matel1s
Posts: 72
Joined: 2015 Aug 15 Sat, 9:13
Location: Vilnius
Contact:

Post by matel1s »

Man dar neteko turėt mašinos, kur automatiškai įsitemptų rankinis. Visada ten būna ar užpuvę, ar užrūdiję, ar šiaip neveikia.

Žodžiu taip:, atleidi trosus su varžtu, kuris jungiasi su rankinio rankena, čia po mašina. Nusiimi būgną, paimi atsuktuvą ir plaktuką ir pamatysi tokį dantratuką, tai jį su atsuktuvu ir plaktuku suki į tą pusę, kad išsiskėstų kaladėlės ir žiūrai, kad svirtelė, prie kurios prijungtas trosas būtų vertikaliai žemyn. Kai pasieksi tą vietą, kai abiejų pusių būgnai vos užsideda ant kaladėlių, gali palįst po mašina ir įtempt trosą su tuo varžtu, su kurį atleidai. aš dar mėgstu po truputį kelt rankinį ir patikrint, ar abu ratai vienu metu pradeda stabdyt.

Žinau, kad nelabai eina suprast, bet jei pasiimsi šitą tekstą ir eisi prie mašinos ir darysi, viskas paaiškės ir net gali būt, kad pasiseks.
IVAN T3 1.9mTDI
beefektu
Posts: 16
Joined: 2014 May 09 Fri, 10:55

Post by beefektu »

Ačiū, už procedūros aprašymą, kaip supratau geriausiai tai atlikti ant keltuvo, nuėmus abu galinius ratus.
matel1s wrote:Man dar neteko turėt mašinos, kur automatiškai įsitemptų rankinis. Visada ten būna ar užpuvę, ar užrūdiję, ar šiaip neveikia.

Žodžiu taip:, atleidi trosus su varžtu, kuris jungiasi su rankinio rankena, čia po mašina. Nusiimi būgną, paimi atsuktuvą ir plaktuką ir pamatysi tokį dantratuką, tai jį su atsuktuvu ir plaktuku suki į tą pusę, kad išsiskėstų kaladėlės ir žiūrai, kad svirtelė, prie kurios prijungtas trosas būtų vertikaliai žemyn. Kai pasieksi tą vietą, kai abiejų pusių būgnai vos užsideda ant kaladėlių, gali palįst po mašina ir įtempt trosą su tuo varžtu, su kurį atleidai. aš dar mėgstu po truputį kelt rankinį ir patikrint, ar abu ratai vienu metu pradeda stabdyt.

Žinau, kad nelabai eina suprast, bet jei pasiimsi šitą tekstą ir eisi prie mašinos ir darysi, viskas paaiškės ir net gali būt, kad pasiseks.
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Jei būgnai ir kaladėlės padilę (atsiradę grioveliai būgne) gali būti situacija, kai nors ir vos užsideda, bet tarpelis vis dar per didelis. Tada yra įmanoma įkišus plokščią atsuktuvą per skylutę būgne tą dantratuką dar pasukti. Tam aišku turi būti nuvalytas sriegis, ir viskas suktis galėtinai lengvai. Sureguliavus patartina dar patampyti trosą, kad kaladėlės surastų savo vietą ir dar pamažinti tarpą per minėtą skylutę jei reikia.

Ta pati procedūra tik sukant į priešingą pusę taip pat labai padeda nuimant būgnus.
Gerai pasipraktikavus iš tikro gana paprasta.

P. S. būgną uždėti, kad skylutė sutaptų su išėma stebulėje, antraip viskas ką aš parašiau negalioja.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Ident wrote:O ką ten reguliuoti? Jeigu viskas savo vietose ėšuniukaiė patys reguliuojasi kiek atsimenu.
Pas mane pvz jokių "šuniukų" jau nė kvapo nelikę arba jų ten niekad ir nebuvo.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
User avatar
matel1s
Posts: 72
Joined: 2015 Aug 15 Sat, 9:13
Location: Vilnius
Contact:

Post by matel1s »

Nu čia jau fantazijos reikalas
beefektu wrote:Ačiū, už procedūros aprašymą, kaip supratau geriausiai tai atlikti ant keltuvo, nuėmus abu galinius ratus.
IVAN T3 1.9mTDI
Ident
Posts: 84
Joined: 2013 Feb 22 Fri, 20:22
Location: Kaunas

Post by Ident »

donciuz wrote:Pas mane pvz jokių "šuniukų" jau nė kvapo nelikę arba jų ten niekad ir nebuvo.
Taip negali būti :) be jų tau stabdžių praktiškai išvis nebus. Jeigu viskas ten vaikščioja kaip priklauso, nieko reguliuoti nereikia. Padyla kaladėlės ir pasisuka "šuniukas". (nežinau kaip jis teisingai vadinasi, bet šitą pavadinimą žino tikrai daug kas.)
User avatar
matel1s
Posts: 72
Joined: 2015 Aug 15 Sat, 9:13
Location: Vilnius
Contact:

Post by matel1s »

Nu ten teoriškai reikėtų paspaust stabdį, kad išskėst kaladėles ir tada patraukiot rankinį ir turėtų susiveržt, bet pas mane nors ir kaip išvalyta ir sutepta ir nauja viskas buvo, ta svirtelė kažkaip persikreipdavo pati, bet nieko nepasukdavo to varžtuko, kur rankinį įtempt tur.
IVAN T3 1.9mTDI
Post Reply