Kesto VW'genai
Senokai ką čia rašiau, tačiau po truputi tvarkaus Fastbac'ką, su važiuokle dabar, stabdžiais..norisi pasidaryt, kad tvarkingai važiuotu ir TA praeitų..
Tad klausimas tiems kas tvarko, ar susidūrė su tuo, kiek gali kainuoti priekinio tilto restauracija (nusmėliavimas, nudažymas, išrinkimas, surinkimas) su dalimis ar be..? Galbūt parekomenduotumėt kur vežti? Aplink Panevėžy, Biržus, Šiaulius? Ačiū.
Tad klausimas tiems kas tvarko, ar susidūrė su tuo, kiek gali kainuoti priekinio tilto restauracija (nusmėliavimas, nudažymas, išrinkimas, surinkimas) su dalimis ar be..? Galbūt parekomenduotumėt kur vežti? Aplink Panevėžy, Biržus, Šiaulius? Ačiū.
Vw Type 3 Fastback in progress...
Gal kas kokiu minciu del stabdziu..
Pasikeiciau naujus galinius cilindriukus stabdziu, naujus varinius vamzdelius, sudejau naujas slangutes stabdziu..
Bandziau nuorint stabdzius, taciau stabdziai vistiek normaliai nedirba..
pradeda stabdyti tik po kokiu 3 paspaudimu.
po keliu paspaudimu pedalas tampa kietas, taciau atleidus vel tas pats..
Pasikeiciau naujus galinius cilindriukus stabdziu, naujus varinius vamzdelius, sudejau naujas slangutes stabdziu..
Bandziau nuorint stabdzius, taciau stabdziai vistiek normaliai nedirba..
pradeda stabdyti tik po kokiu 3 paspaudimu.
po keliu paspaudimu pedalas tampa kietas, taciau atleidus vel tas pats..
Vw Type 3 Fastback in progress...
Sistemoje liko oro,reikia dar nuorintiKestas008 wrote:Gal kas kokiu minciu del stabdziu..
Pasikeiciau naujus galinius cilindriukus stabdziu, naujus varinius vamzdelius, sudejau naujas slangutes stabdziu..
Bandziau nuorint stabdzius, taciau stabdziai vistiek normaliai nedirba..
pradeda stabdyti tik po kokiu 3 paspaudimu.
po keliu paspaudimu pedalas tampa kietas, taciau atleidus vel tas pats..
Kažkada turėjau labai panašią problemą su stabdžiais, taigi pacituosiu ką man patarė forumietis Black, už ką aš esu jam dėkingas.Kestas008 wrote:Gal dar kokia nors priežastis gali būt.. nes orinau keletą kartų.. atrodo tik skystis išbėga, pedalas kietas tampa, tačiau atleidus pedalą po kiek laiko spaudžiant, jis vėl lengvai spaudos..
Kažką panašaus patyriau bandydamas sutvarkyti savojo kabrioleto stabdžius. Kadangi nesu iš tų žmonių, kurie puola detales pirkti reikia to ar ne, tai mano remontai prasideda nuo išardymo. Vabalas buvo nejudintas apie 12 metų ir stabdžių sistemą ardyti tikrai reikėjo, bet pagrindinio cilindro ir ratų cilindriukų viduriai nebuvo sugedę. Viską išploviau ir perrinkau, kur reikėjo - pakeičiau vamzdelius. Atrodė, kad viskas ok ir problemų nuorinant nebus, bet pradėjus orinimo darbą prasidėjo, anot Valdo, mistika. Kad ir kiek skysčio perpumpavau - pilnas pedalo griebimas gaudavosi tik iš antro karto. Pasidariau net tokį juokingą prietaisą orinimui, bet niekas negelbėjo. Praradęs viltį ką nors suprasti supykau ir sukėliau visas stabdžių kaladėles taip, kad ratas rankomis prasisukdavo posunkiai ir "vualia" - stabdo iš pirmo karto . Taigi, Valdai, nevark, o pabandyk stipriai sukelti kaladėles. Kaip ten bebūtų - oras į sistemą negali patekti pro niekur kitur, kaip tik per tuščią bakelį (manau, kad čia tavęs nereikia mokyti). Taigi, išvarai burbulus, sukeli kalades ir pragainioji Vabalą. Po to galima kaladėles truputį ir atleisti, jeigu jau labai ryškiai buvo perveržta.
Taigi siūlau pabandyti šitą metodą.