Antikorozinė apsauga

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Kupla65
Posts: 28
Joined: 2017 Oct 11 Wed, 19:31

Post by Kupla65 »

Tą pačią "techniką" panaudoojau ir dugno apsaugai.

Kėbulas prieš:
Kupla65
Posts: 28
Joined: 2017 Oct 11 Wed, 19:31

Post by Kupla65 »

Kėbulas nušveitus paviršines rūdis vieliniu disku, nupurškus Dinitrol ML ir vietoj antikorozinio antgalio kažkaip užsidėjus paprastą oro pūtimo antgalį išsimaudžius ML voniose, aptaškius puse kiemo ir visas trinkeles aplink :
Kupla65
Posts: 28
Joined: 2017 Oct 11 Wed, 19:31

Post by Kupla65 »

Nupurškus Dinitrol 4941:
Kupla65
Posts: 28
Joined: 2017 Oct 11 Wed, 19:31

Post by Kupla65 »

Taip pat išbandžiau keletą rūdžių surišėjų.

Ferox. Pirkau senukuose. 200 ml buteliuko kaina buvo apie Ä 8 gal. Balta tiršta, panaši į kefyrą masė. Tepiau galinio dangčio spyruoklę. Tepasi teptuku. Galima maišyti su vandeniu ir purkšti. Pats naudojau teptuką. Rezultatai nuotraukose.

1 foto - medžiaga ir dešinė pusė tokia, kokia buvo visa spyruoklė, kairė sutepta pirmu sluoksniu medžiagos.

2 foto - Rezultatas išdžiuvus. Atrodo visai gerai.

3 foto - Užtepiau dar vieną sluoksnį ir palikau išdžiūti. Metalas pabaltavo.
Kupla65
Posts: 28
Joined: 2017 Oct 11 Wed, 19:31

Post by Kupla65 »

Dinitrol RC800. 100 ml kainavo Ä 6,90. Pirkau Autoaibėj. Medžiagos tekstūra tokia pati kaip ir Ferox, tepasi teptuku. Patepta ir pradėjusi reaguoti švelniai pamėlynuoja. Kažkodėl patiko labiau nei Ferox, vizualiai tvirčiau surišo rūdis, uždengia tokia plastmasine danga, panašia į sudžiuvusį lipalą. Metalas po juo patampa juodas.
User avatar
matel1s
Posts: 72
Joined: 2015 Aug 15 Sat, 9:13
Location: Vilnius
Contact:

Post by matel1s »

Man patinka Tavo reportažai ir bandymai.

Prieš tepdamas visus surišėjus kiek įmanoma iššlifuok rūdis. Aš šveičiau su plieniniu šepečiu ir turbinke, metalas atrodė plikas, pritepiau to pačio dinitrolo (RC800), o paskui toj vietoj sugalvojau kažką pavirint ir kai pradėjau šveist su diskeliu, pasipylė krūva rūdžių dulkių. Mano mintis čia tokia, kad surišėjai veikia santykinai ploną sluoksnį ir vidines rūdis užkonservuoja, praėjus kiek laiko ir gavus drėgmės vidinės rūdys toliau pus ir atkels surišėją ir dažus.

Aišku, užtepus surišėją tuos reikalus labai pristabdai.

Kaip Tu paruoši paviršių prieš tepdamas surišėjus?
IVAN T3 1.9mTDI
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Aš naudojau Wurth'o suriseja. Kainavo 1l 100lt. Jis irgi pamelynuoja. Labai patiko. Veliau uzdazydavau epoksidiniu gruntu. Reikia vis tiek pavirsiu maksimaliai issveisti, o tik tada tepti suriseju. Is savo eksperimentu galiu pasakyti, kad nelabai ka apsaugo surisejas, jei jis paliekamas neuzdazytas. Tokia kaip spyruokle, tai gal is balionelio kokiais nitro dazais plonu sluoksniu, kad neatsiluptu. Arba vasko pagrindo isdziustancia anti korozine danga, ten kur po kilimeliais skirta. Na kazka reikia, nes korozijos apimta spyruokle del atsiradusiu itampu koncentraciju tam tikruose taskuose gali luzt.

Is nuotrauku matosi, kad tepama ant neparuostu rudeliu. Rekomenduoju uzsidet vielini sepeti ant kampinio slifuoklio ir isvalyt viska iki metalo. Nes toks tepimas daug naudos neduoda.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Kupla65
Posts: 28
Joined: 2017 Oct 11 Wed, 19:31

Post by Kupla65 »

Smagu matyti, kad forume po truputį atsiranda diskusija. Kas skaitote, bet nemanote, kad jūsų patirtis svarbi - klystate. Kažkam tai gali padėti :) brūkštelkit ir jūs žinutę.

Rūdis šveičiu "turbynke" su vieliniu disku, vieliniu šepečiu, stambesniu švitriniu popieriumi (kur kaip patogiau) kad nuimti kiek įmanoma daugiau paviršinių rūdžių. Tik šį kart kur fotkėse rodžiau prieš tepant nuiminėjau rūdis tik nuo kėbulo, bet man atrodo ir tai praleidau porą vietų, kurių taip ir nenušveičiau (spyruoklę palikau tokią kokia yra, nešveičiau).

Kėbulo dugnui daug vilčių dėjau į Dinitrol ML. Rašo, kad tas ML įsiskverbia giliau į tarpus ir kaip ir iškelia pačios oksidacijos likučius į paviršių ir užsandarina viską (kažkur buvo klipukas, kaip tokie taškiukai iškilo supurkšti), bet pats kažkaip dėmesio neatkreipiau.

Ir šiaip, kova su rūdimis yra kaip kova su malūnais, galiausia iššoksta. O pjaunant ir virinant naują dar baisiau būna vėliau, kai pašyla ir negali sutvarkyti iš kitos pusės virinimo siūlės.

O spyruoklę pabandysiu nupurkšti ar nutepti dažais, kaip kad Saulius patarė. Tik nežinau kaip dažai laikys spyruoklės lankstymąsi
User avatar
matel1s
Posts: 72
Joined: 2015 Aug 15 Sat, 9:13
Location: Vilnius
Contact:

Post by matel1s »

Spyruoklę įmesk į druskos rūgštį minutei, tada praskalauk distiliuotam vandeny gerai ir tada įmesk į vario sulfato tirpalą porai minučių. Turėsi gražią variuotą spyruoklę!
IVAN T3 1.9mTDI
Kupla65
Posts: 28
Joined: 2017 Oct 11 Wed, 19:31

Post by Kupla65 »

Gera idėja, reiks pabandyti :) kokio santykio druskos rūgštį ir vario sulfato tirpalą naudoji?
Post Reply