Koks variklio tepalas?
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Techninė pagalba
Peršokti į:
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
GedasV



Prisijungė: 2009 03 16
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas

PranešimasParašytas: 2019 07 04 Kv., 20:40    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Dima rašo:
Pagal taisykles tepalas nors ir nenaudotas praranda savo savybes po metų stovėjimo. Tai gaunasi, kad tepalą reikia keisti kasmet neprisukus 10k km, o jei pagal kilometražą, tai kol vabalas prisuks 10k km, tai praeis ne vieneri metai Laughing aišku būna ir išimčių.

Nepaisant ridos, variklio alyvą reikia keisti bent kartą metuose. Pavasarinis variantas- pakeisti po žiemos "priplėkusią" alyvą (tiems, kas nevažinėja žiemą). Rudeninis variantas- pakeisti prieš žiemą į šviežią, mažiau užterštą ir pastovesnio klampumo alyvą (tiems, kas važinės žiemą).
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
GedasV



Prisijungė: 2009 03 16
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas

PranešimasParašytas: 2019 07 04 Kv., 20:51    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Rimgaudas rašo:
Tepalą vabalui reikia keisti kas 5 tūkst. Nenaudotas tepalas nesensta. Galiojimo terminas ant jo nerašomas. Čia ne saulėgražų aliejus Very Happy

Alyva sensta, polimerizuojasi. Benzas taip pat- susiformuoja ilgainiui dervų gabalėliai.
Ant alyvos pakuočių būna nurodyta arba galiojimo terminas, kiek metų po pagaminimo galima naudoti, arba data iki kada galima naudoti.
Prapjaukite alyvos bakelį ir pamatysite kiek ant dugno tirštos košikės nusėdę.
Nesvarbu, ar alyva senoviška, mineralinė, ar naujoviška, sintetinė- dervėjimo procesas vyksta. Alyvos kokybė atsiliepia eksploatacinėms savybėms- tepimui, teršalų plovimui, besitrinančių paviršių aušinimui, tepančios plėvelės patvarumui, lipnumui, alyvos putojimui, klampumo pastovumui. Tačiau neribotam saugojimo inde terminui alyvos kokybė nelabai turi įtakos.
Alyvų gamintojų be galo daug, dar daugiau įvairių variklinių alyvų. Bet pasaulyje yra tik keli gamintojai- naftos perdirbėjai, gaminantys bazines alyvas (Exon, Total,...). Tų gamintojų bazines alyvas perka viso pasaulio alyvų "maišytojai", kurie pagal savo receptūras maišo įvairias bazines alyvas, įvairius priedus, ir taip gaunamos įvairių savybių alyvos. Todėl jų asortimentas toks platus. Alyvų gamintojai nurodo įvairias klases pagal USA ir Europos standartus. Europos standartai griežtesni dėl sunkesnių eksploatavimo sąlygų Europos miestuose- didelis auto ir gyventojų tankis, intensyvus "start- stop" variklio darbo režimas, ir t.t.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Techninė pagalba Visos datos yra GMT + 3 valandos
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4
Puslapis 44

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005