Valdo VW T3 Westfalia

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Waldas
Posts: 554
Joined: 2007 Aug 12 Sun, 21:19
Location: Kaunas

Post by Waldas »

Po truputi i prieki, nuotaika prasta, jauciu siemet renginiu nebus, na , bet nasedesi mirties nelauksi. Variklis paruostas deti i autobuseli, neturiu duobes, lauksiu kol atsils, nes garazas per zemas, neiskelsiu busa tiek, kad varikli pakisciau.
Waldas
Posts: 554
Joined: 2007 Aug 12 Sun, 21:19
Location: Kaunas

Post by Waldas »

Kaip ir žadėjau, saulutė pasirodė, variklis įdėtas, liko viską sujungti.
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Širdelė nusėdo. Valiooo!
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

hoho smagu matyt kaip procesas vyksta :D as ir taip variklius keiciu tik be pakelejo :D
Waldas
Posts: 554
Joined: 2007 Aug 12 Sun, 21:19
Location: Kaunas

Post by Waldas »

Sujungiau visas šlangas, supyliau tepalus, nusiorinau radiatorių, kad nereikėtų ilgai sukti su starteriu pasistačiau baką virš variklio. Užsivedė iš karto, padirbo porą minučių, užgesinau. Dirbo gražiai, gal kiek garsiai, pabandžius vėl kurti užsivedė sunkiai, padidinus apsukas užgesdavo ir taip keletą kartų. Negalėjau suprasti kas darosi, kol nepamačiau kai užgęsta variklis oro burbulai pro grįžtamą kuro šlangelę laksto, pastačiau vožtuvą ir bėdos pasibaigė. Nutariau išbandyti kaip važiuoja, numeriai neuždėti, toli nevažiuosiu, viskas buvo gerai kol nereikėjo įjungti atbulinį bėgį, o jis nesijungia, nors prieš tai jungėsi, pastumti neeina, vienas ratas stabdo. Paėmiau kitą mašiną, atitraukiau tiek, kad galėčiau apsisukti ir valio. Grįžau namo, išlipau iš mašinos, kojos sulinko, pilnas kiemas tepalų. Iš kur??? Kai pamačiau, kad iš vairo stiprintuvo, apsidžiaugiau. Neperrinktas liko tik vairo stiprintuvas ir starteris, reikės perrinkt. Atbulinį bėgį persireguliavau, jungiasi lengvai, vairo stiprintuvo siurblį nusiėmiau, ieškosiu kas remontuoja.
Su artėjančiomis Šv. Velykomis!
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Šiaip defektai dažniausiai išlenda, kai būni toliausiam kelionės taške. Bet čia viskas nutiko kieme. Gal ne taip ir blogai. Tik dabar kaip tas trinkeles išvalyti.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Waldas
Posts: 554
Joined: 2007 Aug 12 Sun, 21:19
Location: Kaunas

Post by Waldas »

Nutariau pasikeisti galines kaladėles, nes vieno rato cilindriukas matyt užrūdijo, sunkiai nusiėmė stabdžių bugnas. Kaladėles radau naujas, bet buvau nusipirkęs naują komplektą tai pakeičiau viską. Keisiu ir stabdžių vamzdelius nes parūdija. Nupirkau kuro filtrą, atbulinį vožtuvą, šlangutes, sujungiau juos, užpyliau kuro, pamačiau, kad laša iš bako pro kuro paėmimo vamzdelį, pasirodo prarūdijo ir šiaip bako šonai atsisluoksniavę. Turiu benzininį baką, gal tiks.
Waldas
Posts: 554
Joined: 2007 Aug 12 Sun, 21:19
Location: Kaunas

Post by Waldas »

:arrow:
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Benzino bakai forma lyg ir tokie pat, bet kad skiriasi garlavimo impylimo angos diametras. Gali tekti dėti visą baką su garlavina.
Waldas
Posts: 554
Joined: 2007 Aug 12 Sun, 21:19
Location: Kaunas

Post by Waldas »

Sugaišau nemažai laiko kol išsiėmiau abu bakus, sušveičiau, nugruntavau, išdažiau. Bakai vienodi, užpylimo vamzdžių skersmuo tas pats, skiriasi tik kuro bako kamštis (bakas VW 1980 m.) Gal kas turi parduoti tris bako alsuoklių naujas gumas.
Post Reply