Pauliaus T2 1972

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 887
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Prabėgo metai nuo paskutinio įrašo šioje temoje, bet nelabai kas ir pasikeitė :D Busiukas vis dar vabalų garaže, vis dar be sėdynių ir vis dar šaudo variklis. Pagalvojau pašildysiu forumą dar keliom archyvinėm istorijom. Viena iš jų - epopėja apie variklį.

Pradėkim nuo to, kad busiuką pirkau važiuojantį :) Kad ir kaip juokingai tai atrodytų iš skelbimo nuotraukų, bet iš tikrųjų į fūrą Švedijoje autobusiukas įvažiavo sava eiga. Turbūt netraukė kuro ir šaudė per visus galus, bet įvažiavo :) Išvažiuot iš tos pačios fūros nebepavyko - išstūmėm :D

Radviliškyje variklis buvo vėl užkurtas, bet akivaizdžiai kažkas kaleno. Gan greitai apsisprendėm atiduoti variklį remontui į Bauskę - juo labiau, kad Latvija nuo Radviliškio ne taip ir toli :)

Pirmas video - variklio užkūrimas Radviliškyje. Dirba, bet kažkas barška viduriuose...

[youtube]0LzWeGsYEbA[/youtube]

Kaip sakė Valdis, tai pirmas jo gyvenime per pusę skeltas Type 4 variklis. Pasirodo, kad barškėjo vienas švaistiklis. Sako ieškok naujo švaistiklio. Bet būtent 1,7 ir 1.8 variklių švaistikliai unikalūs - netiko nei nuo 1,6, nei nuo 2,0 variklio... Juolab, šių rečiausių variklių švaistiklių niekas po vieną neparduoda - tik komplektais po 4 vnt. už didelę kainą. Žodžiu, kažkaip nespėjau ir susigaudyt, bepirkdamas visokius rem. komplektus, indėklus ir t.t. gavau žinią, kad visgi švaistiklis geras - užteko pakeisti susidėvėjusius švaistiklinius indėklus ir we are good to go. Allright baby, nudžiugino ši žinia, tikiuosi tų švaistiklių ir nebeprireiks.

Reziume - pakeisti visi indėklai (kiek pamenu į remontinius 0.5 mm), aptekintas alkūninis velenas, šlifuotos galvos, pritrinti vožtuvai, nauji žiedai, suvirinti šilumokaičiai, atrestauruoti karbiuratoriai, sulituota pravodkė, honinguoti cilindrai, auksuotas kardanas ir kitokie mandri žodžiai... :D

Aišku variklio remontas įvyko greičiau, nei kėbulo, tad variklis buvo sėkmingai grąžintas į Radviliškį ir kurį laiką praleido garaže.
Last edited by Paulius on 2022 Jan 28 Fri, 0:48, edited 1 time in total.
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 887
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Haters gonna hate ir prašau čia akmenimis forume nesisvaidyti, bet man Valdžio darbas patiko. Viskas atlikta nuo A iki Z. Variklį pats pasiėmė Radviliškyje, po remonto ten pat ir grąžino. Nuolat sufotografuoja ir atsiunčia archyvui, kas daroma ir kokių dalių reikia. Galiausiai, viskas kruopščiai išvalyta ar perdažyta. Šventosios trejybės dėl kainos, greičio ir kokybės nesitikiu, tad kokybė gal kažkiek ir nukentėjo, bet rezultatas mane tenkino. Variklis nebebarška, dirba ir atrodo gražiai.

[youtube]EzfsMUDbRHg[/youtube]
Last edited by Paulius on 2022 Jan 27 Thu, 22:58, edited 1 time in total.
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 887
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Na o šį gruodį, po metų pertraukos, busiukas turėjo būti skubiai užkurtas ir ištrauktas iš garažo. Nespėjau net dulkių nuvalyti, hipiai busiuką pasigrobė kalėdiniam filmavimui :D Artūras ant milikonių kalno ant smūgio sureguliavo karbiuratorius, pakeitė dar kartą visas žvakes - kainavo 15 Eur ir busiukas vėl važiuoja. Aišku, numynus gazą dugną dar girdisi pokštelėjimas iš duslintuvo, tad jei kas žino gerą ir pigų ir kokybišką meistrą, kuris gali sureguliuoti dviejų karbiuratorių sistemą, prašau praneškite :D

Hipiai pašventino busiuką, kad gerai važiuotų. Duokdie pavasarį prisiruoščiau įvirinti trūkstamus sėdynių laikiklius, sumontuoti sėdynes, praeiti ekspertizę, techninę apžiūrą, sutvarkyti likusius defektus, užsiregistruoti ir pasivažinėti :D Sunku susifokusuoti, kai garaže keli autobusai...

[youtube]LWd9X09i-Xc[/youtube]

[youtube]YBWbAbT_OKM[/youtube]
Post Reply