Mįslės

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 890
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Tai jau taip :) labai įdomus aksesuaras siūlytas tik braziliškuose autobusėliuose :)

1968 metais brazilų VW autobusėlių gamintojai įdiegė diferencialo blokatorių, tai yra priemonę, kurio pagalba buvo galima išjungti arba įjungti diferencialo blokavimą. Toks blokavimas parankus smėlėtame arba slidžiame kelyje, kai ratų sukibimas su gruntu yra prastas, ir situacijoje, kai įklimpus vienas ratas pakimba ore ir ima suktis tuščiai. Įjungus blokatorių, šalia spidometro įsijungia įspėjančios lemputės. Po dviejų metų dėl mažos paklausos šis blokavimo įrenginys nustotas gaminti.

Vertimas:
Diferencialo blokatorius.
Junkite tik esant prastam ratų sukibimui.
Jungdami, lėtai atleiskite sankabą.
Naudokite pirmą, antrą ir atbulinę pavaras.
Venkite nereikalingo naudojimo, ypač posūkiuose.
wilis
Posts: 89
Joined: 2018 Jun 18 Mon, 20:30
Location: Vilnius

Post by wilis »

:shock:
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 890
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Mįslė, kuri turbūt bus greitai įminta, nes atsakymas tiesiog pateiktas vienoje iš Facebook vabalinių grupių :)

Koks tai Volkswagen? Norėčiau išgirsti konkretų modelio pavadinimą ir kuo jis techniškai ypatingas tarp kitų panašių to meto Volkswagenų :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Panašu į Indoneziją, kabrioletas-cisterna gaisrininkams pasilinksminti :)
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Palangos gelbėtojai?
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Rimgaudas
Posts: 713
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

drambliams prausti ?
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 890
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

VW Mitra - indoneziškas transporteris, o techninė ypatybė, kurią turėjau omeny - variklis priekyje.

VW gamykla Hanoveryje gamino Basistransporter važiuokles ir eksportavo jas į kitas šalis automobilio gamybos užbaigimui. Indonezijoje būdavo uždedama perdaryta VW T2 kabina, o automobilis pavadintas VW Mitra. T2 autobusiuko kabinas naudodavo ir Turkijoje surenkami panašūs Basistransporter.

Šaltinis: https://www.facebook.com/groups/2132928 ... 217692698/
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 890
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Tuo tarpu kitose šalyse šie automobiliai atrodė ir vadinosi kitaip. Pavyzdžiui, Suomijoje kėbulus gamindavo visai kitokios formos ir jie vadinosi Teijo. Pirmoji nuotrauka būtent šio suomiško varianto. Jų pagaminta apie 200 vnt.

Antroje nuotraukoje - pakistanietiškas Basistransporter.

Tuo tarpu apie meksikietišką versiją informacija nesutampa. Čia gaminti VW Hormiga (lietuviškai - skruzdėlė). Pasak šaltinio Facebook'e - tai visai kitas automobilis, mat jo variklis už vairuotojo, o ir važiuoklė kitokia. Tačiau Wikipedijoje šie abu variantai suplakti į vieną straipsnį apie Basistransporter.

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswage ... ransporter
Post Reply