Kitas variklis Vabalui
Jei konkrečiai kalba apie ši variklį, tai 1,9 l. Didžiausia bėda išvedžioti vamzdžius ir pastatyti radiatorių. Jei perki naudotą variklį, būtina patikrinti "galvas", nes kaista ir užverda vanduo. Jei variklis geras, gali kaisti variklis, dėl susidariusiu oro kamščių vamzdžiuose. Būtina gerai nuorinti aušinimo sistemą.
Jei kalba apie 1,8 (audi-vw) tai kas kita. Jis pritaikytas dirbt su kitokiais perdavimais į greičių dėžę. Todėl kaista motoras, nes dirba didesniais sūkiais nei standartiškai. Aušinimo problemos neišsisprendė nei pastačius papildoma aušinimo sistemos pompą.
1,9 VW opozicinio variklio aušinimui skirta apie 15-17 ltr. aušinimo skysčio, o 1,6-1,8 l (audi-vw) variklio aušinimui - apie 4-5 ltr.
Dedant tiek vieną tiek kitą motorą, būtina parinkti sankabos diskatorių, kad dedant motorą nestrigtų greičių dėžės korpuse. 1,9 l opozicinio diskatorius tikrai per didelis, siūlau pasiieškoti nuo 1,6 orinuko opozicinio.
Jei kalba apie 1,8 (audi-vw) tai kas kita. Jis pritaikytas dirbt su kitokiais perdavimais į greičių dėžę. Todėl kaista motoras, nes dirba didesniais sūkiais nei standartiškai. Aušinimo problemos neišsisprendė nei pastačius papildoma aušinimo sistemos pompą.
1,9 VW opozicinio variklio aušinimui skirta apie 15-17 ltr. aušinimo skysčio, o 1,6-1,8 l (audi-vw) variklio aušinimui - apie 4-5 ltr.
Dedant tiek vieną tiek kitą motorą, būtina parinkti sankabos diskatorių, kad dedant motorą nestrigtų greičių dėžės korpuse. 1,9 l opozicinio diskatorius tikrai per didelis, siūlau pasiieškoti nuo 1,6 orinuko opozicinio.