Sergejaus 1961 m. T1

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

juodis2 wrote:nerealaus grazumo autobusiukas
Mindaugas wrote:Kodėl jis toks gražus?Žiauriai gražus
Aciu, vyrai!
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Ideta karterio ventiliacija. Taip pat padeda islaikyti varikli svaru.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Variklio ìapvažinėjimasė. Turiu pravaziuoti 500+500 km ir tik tada sutvarkyti ir pamatuoti varikli. Kadangi daug dirbu ir neturiu jokiu "vabaliniu" planu, neiseina normaliai pasivazineti. Kartais isvaziuoju vakarais, kad pravaziuoti nors kiek kilometru. Kokie yra minusai ir pliusai po mazdaug 200 km:

MINUSAI:

a/ Variklio "zagsejimas" . Yra kazkoks velavimas, kai paspaudi gazo pedala, bet kad teisingai sureguliuoti karbus (tikrausiai dzetus), reikia apvaziuoti varikli, nes kitaip variklis gali neatlaikyti stendo matavimu. REIKIA PALAUKTI.

b/ Dropas. Man dar reikia priprasti, kad busas yra zemesnis nei mano kiti projektai. Sunku ivaziuoti i pozemini garaza (beveik 45 laipsniu kampas). REIKIA PRIPRASTI.

c/ Vairas. Dabar suprantu kodel daug modifikuotu busu turi sportini vaira. Su mazesniu vairu lengviau vairuoti. Pakaba zymiai greiciau reaguoja, pvz viaduke arba isvaziuojant is degalines/kiemo. REIKIA PRIPRASTI, NES VAIRO NEKEISIU.

d/ 15" ratai. Dabar busas vaziuoja 110-120 kmh (matuojau su gps). Greiciau dar nebandziau. Su 16" ar net 17" busas galetu vaziuoti greiciau, bet man tokie ratai netinka, nes teks atsisakyti dropo. Ir jeigu atvirai, vaziuoti dar greiciau su T1 yra tiesiog nesaugu. REIKIA PRIPRASTI

PLIUSAI:

a/ Tas nepakartojamas jausmas ir zmoniu demesys.

b/ Sena ir nauja pakaba negalima net lyginti. Busas reaguoja adekvaciai, as niekam nebetrukdau kelyje.
Last edited by Sergej on 2017 Oct 19 Thu, 21:41, edited 1 time in total.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
juodis2
Posts: 72
Joined: 2016 Aug 15 Mon, 7:47

Post by juodis2 »

500 km per savaitgali pravaziuot galima su tokiu grazuoliu megaujantis.... is tokio turbut isvis nelipciau...
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Vasaris 2017 m., pirma registracija RDW (Regitra). Mano busas salia 1970 m. Volvo.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Pravaziavau 500 + 500 km, pakeiciau tepalus. Antradieni vaziuosiu i garaza (www.hrengineering.nl), kur jie sureguliuos ir pamatuos varikli. Puse bedos (variklio zagsejimas) jau supratau, mano variklis nebeturi shoko ir reikia tiesiog palaukti 10 min, o ne isvaziuoti su saltu varikliu. Taip pat "atnaujinau" bamperi.

Keleta nuotrauku: susitikimai, tepalu keitimas (foto is interneto, antras planas) ir "atnaujintas" bamperis.
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Visada galvojau, kad Dyno stendas - triuksminga vieta kur matuoja variklio galinguma ir viskas. Apie variklio reguliavima Dyno stenduose, kazkodel visa laik galvojau skeptiskai, kol nepapuoliau siandien i sia vieta: www.hrengineering.nl , tikra modified vabalu roju.

Taip, ten labai triuksminga, bet triuksmas cia ne viskas, ka jie ten daro. Esu labai dekingas, kad jie sureguliavo mano varikli. Bande visokius variantus, keite dzetus, keite emulsinius vamzdelius, ziurejo kaip reaguoja variklis. Nueme oro filtrus, pakeite truputi ismetimo kolektoriu. Po 3 valandu variklio "zagsejimas" prapuole ir niekada tikiuosi, negris. O del galingumo, jeigu kam idomu, 95 AJ (toks planas ir buvo, apie 100 arkliu), max greitis 137 km/val. Liepe pakeisti oro filtrus (turi buti didesni, pakeisiu) ir ratus, kad padidinti greiti, bet to nedarysiu.

https://vimeo.com/242819501
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
juodis2
Posts: 72
Joined: 2016 Aug 15 Mon, 7:47

Post by juodis2 »

Matosi vyrai zino ka daro, ir ne tik ziniu bagaza gera sukaupe turi, bet ir aparatura rimta.
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Paskutiniu metu nieko beveik nepadariau. Reikia sutvarkyti bamperi ir kai kur perdazyti, bet nebuvo laiko. Grizes is atostogu radau busa atrakintu nelabai logisku budu, buvo prichimicina su elektra, bet nieko rimtaus nenutiko. Turbut padejo Bearlock (mechanine spyna dezei).
Taip pat aplanke mus buves savininkas su seima, liko patenkintas mano inovacijom :)
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Oho, gal reikia dar pagalvot apie papildomas saugumo priemones? Parasei taip ramiai lyg niekur nieko :shock:
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Post Reply