Ir dar apie T2

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Ir dar apie T2

Post by Sigis' »

Sveiki!
Nesu Jusu klubo narys, taciau gal galetumet suteikti siokios tokios informacijos: Isigijau 1978m. VW Busika na toks apvaliu formu su apvaliom priekinem farom prikolnas minibusikas. Gal kas turit bent kokiu eksploataciniu ar siaip zinynu apie si automobili, gal yra koks klubas tokiu masinuku ar pan.?
Mano e-mail: jonukasb@yahoo.com
Aciu uz info, Jonas. 2006/02/15

Sveiki Jonai.
Labai malonu girdėti apie žmones kurie pasiryžę važinėti ir puoselėti Volkswagen Bus T2 autobusėlius.
Tokį autobusėlį (tik 1971 metų) šiuo metu restauruoja mūsų klubo prezidentas Arūnas. Dabar autobusėlis visai išardytas, nes ruošiami rimti kėbuliniai darbai. Jei Jūs gyvenate Vilniuje, su Arūnu galėtumėte susitikti kad ir šiandien, nes yra gera proga pamatyti visas labiausiai pažeidžiamas vietas.
Atskiro tokių autobusėlių klubo Lietuvoje nėra, nes jų šalyje važinėjančių teliko apie 10 vnt. Na o visame pasaulyje priimta, kad šie autobusėliai būtų laikomi pačiais artimiausiais vabalų giminaičiais ir būtų priimami beveik kaip vabalai. Didžioji dauguma techninių sprendimų yra identiški vabalui, tik masyvesnių gabaritų ir konstrukcijų, todėl visos VW Vabalų šventės neapseina be šių autobusėlių.
Artimiausia šalis kurioje vyksta aktyvus T2 autobusėlių judėjimas yra Lenkija. Jų renginius galite pamatyti lenkiškuose tinklapiuose, kurie nurodyti mūsų tinklapio vabalai.lt skiltyje ''Nuorodos''.
Arūno mobilus telefonas 8 698 211 98, el. paštas: arunas.stepulis@wurth.lt
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Sveiki vabalu gerbejai ir zinovai!
Jau galiu pasigirti, kad pagaliau uzkuriau savaji T2 busiuka, aisku is karto kilo ir problemu: kiauras duslintuvas - gal kas zinot kokie tinka (pas mane varikliukas 1,6), ar tinka vabaliniai duslintuvai ar yra kur ju pirkt?
Na ir opesne problema: kuro padavimas - masinukas lyg "dusta", kai ant gazo uzmini, o siaip didelemis apsukomis dirba nelogai, o linksmiausia kai staiga ima ir uzgesta, i niekaip neuzsiveda, tik patempus... Siuo atveju suprantu, kad "telefonu" nepakonsultuosit, taciau gal kas zinot kokios budingos "ligos".

Jonas 2006/02/27

Sveiki Jonai.
Tinkamiausias duslintuvas Jūsų autobusėliui būtų toks pat originalus koks ir buvo. Jais prekiauja duslintuvų specializuotos parduotuvės.Žinoma dabar jo neturės, tačiau kataloguose autobusėlio duslintuvą tikrai tutėtų rasti ir užsakius neužilgo atvežtų. Jo kaina siekia apie 260 litų, bet kai kurie prekiautojai parduoda ir už 200 litų.
Vabalo duslintuvą naudoti autobusėlio 1600 cm3 varikliui galima, bet vabalo duslintuvo bakelis mažesnis ir su dviem išėjimais.
Apie variklį. Jūsų variklis dūsta dėl blogo žvakių darbo ir blogo aukštos įtampos paskirstymo. Tai nesureguliuotas degimas ir kai kurios susidevėjusios dalys. Norint turėti gerai veikiantį variklį, Jums tektų pakeisti kai kurias su elektros darbu susijusias dalis: skriejiką, kontaktorių, aukštos įtampos laidus, žvakes. Dalis šių dalių žinoma dar geros ir keisti nebūtina, tačiau visas reikia tikrinti ir peržiūrėti.
Dažnai sureguliavus kontaktoriaus tarpelį (0,4 mm), jis po kelių šimtų kilometrų vėl išsimuša, variklis ima trūkčioti ir netraukti. Priežastis - klibanti susidevėjusi aukštos įtampos paskirstytojo ašis, kuri nuolatos išmuša nustatytą tarpelį.
Jei Jums ilgai neužsiveda variklis ir atsiranda benzino kvapas, dėl blogo karbiuratoriaus darbo užpilamos žvakės. Tokiu atveju nuėmus karbiuratorių, reikia jį išvalyti, patikrinti abi membranas ir reikalui esant jas pakeisti.
Žodžiu Jūsų išvardintos ligos yra įprasti karbiuratorinių variklių simptomai. Tai atsitinka dėl ilgai neprižiūrimo ir nereguliuojamo variklio.
Profilaktiškai taip pat reikia sureguliuoti vožtuvus - 0,15 mm. Vožtuvų reguliavimas vygdomas kas 10 000 km.
Post Reply