Aš jį jau turiu!

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
Egidijus.

Aš jį jau turiu!

Post by Egidijus. »

Na pagaliau ir aš prieš kelias valandas parzyziau su savo vabalu. Pirmosios valandos džiaugsmo, bet tuo pačiu ir naujų ir nepatirtų rūpesčių. Manau jog, bet jau žodinių patarimų sulauksiu.
1. Parvažiavom iš Plungės į Klaipėdą be stabdžių, žinoma beminkant pedalą jie pabunda.
2. Keleivio pusės priekinis amortizatorius išėjęs šaibom.
3. Generatoriaus dirželis laisvas (jis kaip nors įtempiamas ir kokiu metodu tai reikėtų daryti?)
4. Avarinis signalas veikia, bet posūkiai kai juos įjungi - NE !!!
Na kol kas tiek bėdų, žinoma tai tikriausiai maža pradžia.

P.S. 1972 m. ir visas toks žalias, kad net salotinis. Foto kol kas nėra.
Lauksiu laiškų. Ačiū ir IKI...

2007.03.23
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Sveiki Egidijau,

Noriu pasveikinti įsigijus naują bičiulį. Rūpesčių žinoma galima laukti nemažai, jei buvę šeimininkai ne itin juo rūpinosi anksčiau. Bet tikiuosi viskas sėkmingai išsispręs. Svarbiausia kad Vabalas nebūtų per daug nukankintas korozijos.

Generatoriaus dirželis įsitempia labai paprastai. Generatoriaus skriemulys susideda iš dviejų dalių, o tarp jų įdėtos kelios ar keliolika poveržlių. Turėtų užtekti tik vieną, blogiausiu atveju dvi poveržles perkelti į išorę, abi dalys labiau susispaus ir dirželis įsitemps.
Geras įtempimas labai svarbus, nes tai ne tik generatorius, bet ir ventiliatorius, kuris aušina variklį.
Diržas būna gerai įtemtas tada, kai viena diržo pusė įsispaudžia ne daugiau kaip vieną centimetrą. Bet pertemptas diržas taip pat negerai, bereikalingai apkraunamas variklis ir kenčia guoliai.
Nepamirškite stipriai užsukti veržlę, nes dėl nepatyrimo yra pasitaikę tokių atvejų, kai kelyje skriemulio veržlė atsilaisvindavo, diržas prasisukdavo ir variklis perkaisdavo.

Posūkiai gal būt neveikia dėl nesujungtų laidų, arba nuo atjungtos masės šalia rėlės. Vabalo masės laidai yra rudos spalvos, reikia dirstelėti ar jie kur ore nemataruoja. Vabalo elektros schema yra labai paprasta ir patyrusiam elektrikui nereikia net jokios elektros schemos.
Elektros schema galima nusikopijuoti štai čia: http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
Jei veikia avarinis mirksėjimas, turi veikti ir posūkiai, nes posūkiai turi būti prijungti prie tos pačios rėlės.

Jei artimiausiu metu Jums pavyks nufotografuoti savo naują pirkinį, būtų labai įdomu pasižiūrėti į Vabalą. Būtų aiškiau, kas tai per modelis.

Linkiu sėkmės Vabalo remonto procedūrose.
Sigitas

Post by Sigitas »

Sveiki, sveikinu su pirkiniu!!!
Norejau pasakyti keleta zodziu del stabdziu. Pirmiausiai rekomenduoju pakeisti st. skysti ir nuorinti visa st. sistema ir jei kaladeles geros, isplesti ekscentrini mechanizma. Manau po sito stabdziai turi atsirasti... mano vabale padarius sia procedura viskas atsistojo i norma.
jamazaika
Posts: 2
Joined: 2007 Mar 28 Wed, 10:57
Location: Klaipėda

Post by jamazaika »

Egidijau parasyk savo kordinates, as pats Klaipėdietis, kuris irgi neseniai nusipirko vabaliuka, tai butu smagu pasidalinti informacija.
tel 867207215 :D
Post Reply