Maniškis galiūnas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Jo... Stabdžių vamzdelis tai tikrai su fantazija pravestas. Idomu, kokio jis turėjo būti ilgio, kad taip pakloti "per aplinkui"? :roll:
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Na taip, kūrybos tai čia daug... Kaip sakant sudedant viską atgal tuo kas dabar yra tikrai nesivadovausiu :]

Labiausiai pikta, kad viskas tik į finansus susiveda. Dabar išrinkinėju apačią visą ir galvoju ,o ką naudot galima bus vėliau. Deja ir stabdžių būgnai jau toli gražu nebe naudotinos būklės, ką jau kalbėti apie vidines jų dalis, pavarų dėžės ašis juda apie 0.6mm (tiesa nežinau ar čia blogai, tik spėju ,kad tiek neturėtų judėt), žinoma visi amortizatoriai ir kiti pakabos elementai, ypač guminiai deja tik išmetimui na ir šiaip viskas lūžinėja nuo senumo :] Dar gi ir variklis savo eilės vis dar laukia... uch...

Tai kaip sakant greito remonto nesitikėkite, kadangi kas mėnesį galiu įsigyti tik po vieną detalę :] tai daug mėnesių užtruks, oj daug... o dar daug ką norėtusi ir pagal savo norus pasidaryt, o ne tik atgal atstatyt, tai čia vėl papildomos sąnaudos visokeriopos.

na bet esmė juk, ka ir blogesnius vabalus sutvarko, vadinasi įmanoma, čia tik laaaaaiko klausimas :]
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Gal kam yra tekę virinti priekinį trikampį prie stuburo ? O gal užmate užsienio forumuose tai darant ?
Reikia susimeistrauti stovą, kad nepažeisti geometrijos, tai būtų labai šaunu kokių pavyzdžiu pamatyti ta tema :]

Image
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Padėk dugną visiškai horizontaliai ir gulsčiuko pagalba sureguliuok kiekvienos dalies horizontalią padėtį. Sujung pakabų dalis tvirtais siūlais ir milimetro tikslumu išmatuok visus atstumus.

Darbo procesas nuotraukose:
http://www.flickr.com/photos/marioamati ... 263306292/
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Nepagalvokit, kad aš koks pižonas, bet pažiūrinėjęs kėbulo skardų kainas radau, kad vabalo naujas dugnas kainuoja 1200 - 1600 eurų (nelabai tik susigaudau pagal modelius kas ir kaip :oops: ). Ar kas nors bandė paskaičiuoti, kiek kainuoja prikelti dalinai mirusį dugną - turiu omeny detales ir darbo sąnaudas? Gal iš tikro paprasčiau nupirkti pilnos komplektacijos dugną? Man tik įdomu - prašau jūsų neįsižeisti, tavęs, Justinai, taip pat :) .
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/REPBLE16.asp
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Tai čia visiška tiesa. Kainos dėja tikrai ne žiguliukų lygio :/
Bet šiaip Hoffman parduotuvė yra palyginus brangi ir pačioje Vokietijoje galima rasti pigiau.
Taip pat yra Lenkija, nežinau dėl pačios skardų kokybės tenai, bet kainos yra pakankamai normalios.
Na o šiaip tai paskaičiuoti galima būtų kiek pvz. man išeina, t.y dugnui, kur viską be stuburo reikia keisti:

Priekinį trikampis + jo paruošimas, išvis gausis manau apie 120lt. (Hoffmane jo kaina apie 450lt). Čia turiu padėkoti mane išgelbėjusiam Arūnui.
Napoleono kepurė 130lt
Kadangi šoninės skardos pas mane mirusios abi, be jokių pretenzijų į tolesnį panaudojimą, tai skardas teks keisti į pilnas puses. Jei pirkti iš Lenkijos tai kaina apie 250lt už vieną.

Tai ant "metalo" gaunasi apie 750lt.
Manau ,kad dar 250lt išleisiu smėliavimui ir kuo rimtesniai antikorozijai. Tai va už dugna apie 1000lt kaip ir gaunas...Žinoma daug, bet vis ne 1600 eurų :]
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Be kalbų, Justinai, skirtumas labai didelis. Aš tik pasižiūrėjęs į tavo parodytą dugno "gangreną" pamaniau, kad skardos daug brangiau kainuos.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Sveiki,
taigi kaip ir turiu naują, žymiai geresnio stovio priekinę dalį. Dabar reiktų pakeisti priekinę dalį iki ratų arkos galo ir apatines dalis, besijungiančias su slenkščiu.

Gal kas esate keitę ar nuotraukų turite, kaip reiktų tiksliai pritvirtinti tokią dalį prie priekio, kad privirinti viska būtent toje pačioje vietoje ? Būtų gerai išsiversti be fiksuojančių replių :]

Image

Image
Sigitas

Post by Sigitas »

Nosi galima privirinti ir be repliu.Reikalas tame,kad reikia l.tiksliai atsimatuoti nupjaunama dali ir tik tada nupjauti.O virinimas turi vykti tik tiksliai iki milimetro sudejus viska i vieta.bebejo tai ne vieno zmogaus darbas. :? Susirask vabalo kebulo techniniu brezinius su ismatavimais ir tada ir pjaunanat ir virinant tau bus lengviau.
Sekmes.

P.S.
Visai netycia radau knyga apie tavo busiko karburatoriu ir varikli(rusu kalba),jei dar ko nors reiks nuskanuosiu.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Aš vėl su ta pačia nosimi, tad persiprašau dėl pasikartojimo, bet noriu 1000 kartų pamatuoti ir tada pjauti :] . Kadangi tas tikslumas yra toks velniškai svarbus, tai planas yra toks: priekinę dalį nupjauti per tiesę, kuri eitų per bamperio varžto skylės kraštą ir skylės laidams kraštą. Kadangi tai du taškai erdvėje, tai tokią pačia pjovimo tiesę galėsiu nusibrėžti ir ant sveikosios nosies ir iš jos išpjauti lygiai tą pačia dalį. Kadangi čia jau tokia dalis kuri gali pakenkti geometrijai, tai tik norėčiau ,kad kas pasakytų, kad viskas ok, taip galima daryti :D

P.S.Žinoma viršuje įvirinsiu dar skersinį, kad tas priekis nepakeistų savo pozicijos.

Image
Post Reply