KdF Wagen 1944 - Lietuvoje

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Dugno skardų stovis iš arčiau.
1. Apačioje dugno stovis žiūrisi pakenčiamai, išlikęs originalus dugno skardų piešinys. Deja, žvilgtelėjus iš vidaus, vaizdas kur kas liūdnesnis, viduje per nesandarius langus kaupėsi vanduo ir skardos gerokai surūdijo.
2. Akumuliatoriaus stačiakampiai dėklai dugne, deja, taip pat jau pervirinti.
3. Dešinė pakabos pusė - torsionas ir svirtinis amortizatorius.
4. Šiek tiek ir kairės pusės, kartu su varikliu ir pavarų dėže.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Taip dugnas atrodo restauruotame Arūno Vabale, kaip ir visada, čia nėra prie ko prikibti:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1-2. Kairio torsiono bendras vaizdas.
3. Dešinės pusės torsiono bendras vaizdas.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1-2. Dar truputį apie pavarų dėžę ir virš jos esančią kėbulo skardą.
Kaip jau minėta, virš originalios galinės dalies, privirintas kitas tokio pačio Vabalo fragmentas. Pradžioje manyta, kad gal būt apatinis lakštas gerokai surūdijo ir šeimininkas suradęs donorą, privirino kitą tokią pačią kėbulo dalį. Tačiau pažvelgus iš apačios, skarda atrodė palyginus visai neblogai.
3. Nuotraukoje dvigubas skardos lakštas, žemiau matosi pakenčiamai išsilaikiusi apatinė kėbulo dalis.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Vaizdas nuo galo į priekį - sunkiai įvardijami inžinieriniai "sumuštiniai".
2. Vaizdelis toks pats, o centre hidraulinių stabdžių jungtis.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Vaizdai iš apačios. Dešiniau kabo gaisrinės žarnos fragmentas, tai pečiaus ir kėbulo jungiančioji dalis.
2. Kėbulo dalis, kuri įtariama galėjo būti gerokai surūdijusi, nuotraukoje žiūrisi visai neblogai.
3. Kam ir kodėl buvo privirinta viršuje esanti antra skardos dalis - lieka mįslė.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Apie pavarų dėžę.
Tai pavarų dėžės galas. K¸belwagen'o ir Schwimmwagen'o pavarų dėžių korpusai vienodi, išorėje jas galima atskirti nebent tik tuo, kad Schwimmwagen'o pavarų dėžės galas ilgesnis, kuriame įmontuotas papildomas reduktorius.

1. Tai įprasta to meto Vabalų ir Kiubelių pavarų dėžė, tai bėgių perjungimo šakutės dangtelis.
2. Ir vaizdas iš kairės.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Typ-82 K¸belwagen pavarų dėžė, originalus 1944 metų brėžinys.
2. Schwimmwagen'o dangtelis yra didesnis, nes jame randasi papildomas reduktorius, iš kurio išvestas vedantysis velenas link priekinių ratų.
Typ-166 Schwimmwagen originalus brėžinys.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Palyginimui dabartinio Vabalo ir restauruoto Vabalo priekinė pakaba - dešinė pusė.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Kairė pusė:
Post Reply