KdF Wagen 1944 - Lietuvoje

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Kairė automobilio pusė.
Tokie perforuoti ratlankiai montuoti 1936-1937 metų Opel Olympia ir Opel Kadett automobiliams.
2. Trys perforuoti ratlankiai prisukti prie automobilio, iš esmės lygiai tokie patys, tik jie 0,25 colio platesni už vieną likusį.
Čia taip pat įspausti įvairūs žymėjimai.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Tradicinis ant visų keturių ratlankių esantis Opel ženklas.
2. Kai kurie žymėjimai į metalo paviršių įspausti itin giliai ir aiškiai.
3. Dar vienas, tačiau sunkiai įskaitomas ženklas. Gal būt tai ratlankių modelio pavadinimas, užrašas primena žodį "Hertzog".
4. Specifinis ratlankio kodas.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Likę trys perforuoti ratlankiai taip pat skirtingo pločio, štai pirmųjų dviejų dydis yra - 3,25x16".
2. Ir antrasis - 3,25x16".
3. Trečiasis perforuotas ratlankis tokio pačio pločio kaip ir neperforuotas, tai yra - 3,00Dx16.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Užsiminus apie Opel bendrovę, būtina paminėti, kad šioje įmonėje nuo 1929 metų dirbo Heinrich Nordhoff, kuris 1937 metais buvo paskirtas Opel-Kadett komercinio-techninio skyriaus vadovu. Vėliau, kaip jau visi žinote, 1948 metais jis ėmė vadovauti Volkswagen bendrovei, kurią prikėlė iš pelenų.

1. Ši nuotrauka daryta 1936 metais, tai Opel Kadett debiutas, prie šio modelio gamybos turėjo prisidėti ir pats H.Nordhofas.
Būtent tokius perforuotus ratlankius montavo 1936 metų Opel Olympia ir Kadett automobiliams. Vėliau nuo 1937 visiems modeliams pradėti montuoti lygūs neperforuoti ratlankiai.
Būtent tokie trys perforuoti ratlankiai ir prisukti prie KdF-Wagen automobilio.
2. Ratlankis iš arčiau.
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 890
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Vienas žinomiausių vabalinių žurnalų taip pat nepraleido įvykių Lietuvoje pro savo akį :)

VolksWorld 2011 Summer
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Prieš kelias dienas Thesamboje sukurta tema, kurioje galima balsuoti už vieną ar kitą patikusią temą, skirtą 2011 metų įdomiausiems radiniams.

Forumo konkurse keturios temos:
1. KdF radinys Lietuvoje;
2. 1943 KdF radinys Norvegijoje;
3. Dannenhauer & Stauss automobilio radinys Oregono valstijoje;
4. 1939 KdF Typ 62 prototipo tema.

Daugiausia balsuota už Dannenhauer & Stauss automobilio temą. Kaip ne kaip, veiksmas vyksta Amerikoje, o amerikiečiams tai, kas vyksta namuose, žinoma įdomiau.
Na, o Lietuviško radinio tema, kol kas užima garbingą prizinę vietą :)

Minėta tema >> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=493911

Įdomumui dar pridursiu, temos pati pirmoji nuotrauka daryta Anatolijaus.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Įdomus temos papildymas.

1. Pradžioje apžiūrint automobilio viduje esantį krėslą, jis pasirodė netikras ir pritaikytas nuo kito automobilio. Tačiau apžiūrėjus įdėmiau, visgi paaiškėjo, kad apatinė krėslo dalis, kaip ir visas šio automobilio dugnas, važiuoklė, pavarų dėžė ir variklis, taip pat yra yra nuo Typ-82 Kiubelio.
Su originaliu sėdynės rėmu yra išlikusios ir spyruoklės. Krėslas papildė visai neblogą autentiškų dalių kolekciją.
2-3. Taip atrodo originalūs Typ 82 krėsla.
Nuotraukos iš: http://www.ww2vw.com/index2.php?str=wishlist
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Typ 82 turi keturias duris, todėl jo atlošai nelankstomi ir stabilūs. Išlikusi autentiška Kiubelio sėdynė netiko dviejų durų Vabalui, todėl nejudanti viršutinė krėslo dalis nupjauta ir pritaikytas lankstomas atlošas su vyriais nuo kažkokio kito automobilio.
2. Nuotraukoje gerai matomas neoriginalus ir per platus atlošas, kurio kairė pusė tiesiog prisukta varžtais.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Savadarbis atlošo tvirtinimas ir vyriai iš arčiau:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Apatinė krėslo dalis.
Nors vamzdžių sienelės gan storos, tačiau apatinėje dalyje besiliečiant su grindimis, kai kur jos jau suėstos korozijos:
Post Reply