KdF Wagen 1944 - Lietuvoje
Pereiti prie 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Toliau
 
Pradėti naują temą   Ši tema uždaryta. Jūs negalite redaguoti pranešimų ar rašyti atsakymų    Pagrindinis puslapis -> Jūsų augintinis
Peršokti į:
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 20:12    Rašyti temą: KdF Wagen 1944 - Lietuvoje Atsakyti su citata

Šiandien, tai yra balandžio 16 dieną, Hamburgo prototipų muziejuje viešai pristatomas Lietuvoje atrastas ir Vokietijoje atkurtas, 1938 metais pagamintas prototipas VW38. Du metus trukusioje restauravimo epopėjoje, šiandien padėtas galutinis taškas, automobilis pristatomas viešai auditorijai.
Muziejaus nuoroda: http://www.prototyp-hamburg.de/new/frame.php
Ir parodos pristatymo plakatas (1 nuotr.).

VW38 automobilio pristatymo proga, atveriame naują istorijos puslapį - Lietuvoje surastas dar vienas dėmesio vertas veteranas, kuris pagamintas karo metais. Dabar Lietuvą galime vadinti Volkswagen'ų muziejumi po atviru dangumi. Per pastaruosius 20 metų mūsų šalyje įvairiais keliais atsidūrė bene pusė tuzino senųjų VW automobilių ar įvairių dėmesio vertų dalių.

Šis Vabalas pagamintas 1944 metais, oficialus pavadinimas KdF-Wagen Typ-82 E, tai karinė Vabalo versija, turinti paaukštintą pakabą, ši pakaba taikyta VW Kübelwagen Typ-82 kariniams visureigiams. Būtent toks pats Arūno modelis demonstruojamas Vilniaus Technikos muziejuje, kurį gal būt jau visi matėte. Kaip jau žinote, serijiniu būdu Vabalai pradėti gaminti 1941 metais, tačiau iki karo pabaigos jų pagaminta tik apie 1000.

Trumpai apie radybas.
Vabalo istorija miglota ir mažai žinoma. Žinoma tik tiek, kad daugiau kaip prieš 10 metų Visagine jis užkeltas ant serviso stogo ir tarnavo kaip reklaminė iškaba.
Šių metų kovo pradžioje, Anatolijus savo iniciatyva nuvyko pasidomėti Vabalu ir nuodugniai nufotografuoti. Anatolijaus atsiųstose didelės raiškos nuotraukose galima buvo pamatyti neįprastą vaizdą - nežiūrint į tai, kad kėbulo išorė atrodė prastai, Vabalo dugnas buvo vis dar nelopytas ir autentiškas, matėsi išlikusi originali priekinė pakaba, originalus variklis ir pavarų dėžė.

Po dešimties dienų, Anatolijus kartu su Arūnu nuvyko dar kartą nuodugniai apžiūrėti automobilio. Sutarus su šeimininku, pavyko užlipti ant stogo ir viską apžiūrėti nuodugniai. Šį kartą nuostabai nebuvo ribų - paaiškėjo, kad automobilis ne tik pagamintas 1944 metais, bet variklio ir kėbulo numeris sutampa ir atitinka vieną ir tą patį laikotarpį.
Šeimininkas sutiko jį parduoti, bet mainais dar paprašė kokio nors kito egzotinio automobilio. Deja, šiais laikais surasti kokį nors neįprastą automobilį nėra lengva, todėl teko paaukoti kitą, apie 1975 metus pagamintą Vabalą.
Taip, prieš dvi savaites KdF-Wagen automobilis atsidūrė tikro žinovo ir VW automobilių vertintojo Arūno kolekcijoje.

Taip atrodė šis KdF-Wagen prieš dešimtmetį (2 nuotr.).



Arche Typen Poster.jpg


2000 ca. KdF-Wagen 1944.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 20:17    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Anatolijaus užfiksuotos nuotraukos šių metų kovo pradžioje:


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (1).jpg


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (2).jpg


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (3).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 20:18    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Vaizdas iš priekio:


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (4).jpg


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (5).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 20:21    Rašyti temą: Atsakyti su citata

1-2. Vaizdas iš šono.
3. Originalūs ratlankiai deja neišlikę, tai Opel automobilio ratlankiai, bet ratlankių skylės visiškai atitinka VW stabdžių būgnų skyles.



2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (6).jpg


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (7).jpg


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (8).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 20:23    Rašyti temą: Atsakyti su citata

1. Dugno vaizdas iš arčiau.
2. Tai karo laikų Vabalo dugnas, jo piešinio forma visiškai atitinka išlikusio Vabalo dugną.



2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (9).jpg


2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (10).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 20:29    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Pirmas žvilgsnis į variklį - gerą žadantys vaizdai.
Ši Anatolijaus nuotrauka gerokai sudomino - krenta į akis Kübelwagen'o duslintuvai ir KdF formų dalys.



2011.03.09. KdF-Wagen 1944 (11).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 21:02    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Antra kelionė (po dešimties dienų).
1. Anatolijaus nuotraukose šį kartą Vabalas iš arčiau.
2. Variklio dangtis gerokai deformuotas, jis neatitinka savo formos, sunaikintas net valstybinio numerio trikampis laukas:



2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (1).jpg


2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (2).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 21:04    Rašyti temą: Atsakyti su citata

1. Variklio vaizdai.
2. Variklyje beveik viskas originalu, išskyrus oro filtrą ir kai kurias kitas nereikalingas dalis.



2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (3).jpg


2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (4).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 21:09    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Automobilio priekis deja gerokai liūdina, priekyje sparnai tinkami nebent tik metalo laužui:


2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (5).jpg


2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (6).jpg


2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (7).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2011 04 16 Št., 21:13    Rašyti temą: Atsakyti su citata

1. Bagažinė apytikriai sveika, trūksta kuro bako.
2. Priekinės pakabos torsionai ir vairo reduktorius berods taip pat savo vietoje. Kažkas Vabalui sutvėrė hidraulinius stabdžius, kuriais teks atsikratyti.
3. Nuotraukų palyginimui - autentiškas bagažinės vaizdas restauruotame Arūno Vabale.



2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (8).jpg


2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (9).jpg


2011.03.19. KdF-Wagen 1944 (9_).jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Ši tema uždaryta. Jūs negalite redaguoti pranešimų ar rašyti atsakymų    Pagrindinis puslapis -> Jūsų augintinis Visos datos yra GMT + 2 valandos
Pereiti prie 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Toliau
Puslapis 110

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005