KdF Wagen 1944 - Lietuvoje

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Galinės sienelės nuotraukos.
1-2. Jos stovis visai pakenčiamas, gaila tik, apatinė dalis keistai suvirinta.
3. Tai 1943 metų KdF-Wagen galinė sienelė, šis Vabalas taip pat kadaise buvo Arūno kolekcijoje. Šio Vabalo galas visai nepažeistas.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Galo fragmentai iš arčiau:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Kadaise Vabalo stogas stipriai nukentėjo, taip atrodo stogo sijos. Dešinės pusės vaizdas.
2. Ir kairė pusė.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Veidrodėlio tvirtinimo vieta virš priekinio stiklo, čia sija berods taip pat įlenkta:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Durų spyna, dešinė pusė.
Palyginimai - dabartinio nerestauruoto ir restauruoto tokio pačio Vabalo spyna:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Dešinės pusės durų vyriai.
1-2. Palyginimai - dabartinio nerestauruoto ir restauruoto tokio pačio Vabalo vyriai.
3-4. Apatiniai vyriai.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Bendras dugno vaizdas.
Apatinėje pusėje dugnas atrodė visai neblogai, deja viduje jo stovis prastas. Per visus įmanomus plyšius ilgą laiką kaupėsi vanduo, todėl dugno stovis nors ir autentiškas, bet gerokai surūdijęs. Be to, visas dugnas buvo padengtas ruberoidine "kilimine" danga, todėl po juo nuolatos kaupdavosi vanduo.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Dar kartelį apie ratlankius.
Kaip jau ir minėta, visi šio KdF automobilio ratai priklauso prieškariniam Opeliui, tai yra Opel Olympijai ir Kadetui. Šie ratai identiškai tinka visiems to meto Vabalams ir visiškai sutampa tvirtinimo skylės ir ratlankio dydžiai. Šių ratlankių gamintojas, tai daugiau kaip šimtmetį gyvuojanti ratlankių bendrovė Kronprinz (straipsniai - I, II).
Gaila vienas iš keturių ratų automobilyje šiek tiek kitoks, jis neturi perforuotų angų, kaip likę trys, bet užtai jis visiškai atitinka to meto Vabalų ratlankių išvaizdą.
Dar galima būtų paminėti, kad prieškaryje KdF prototipams taip pat buvo naudojami Kronprinz gamintojo ratlankiai, be to, Kronprinz nebuvo pamirštas ir pokaryje, daugybė Vabalų ir autobusėlių važinėjo kaip tik su jų gamintais ratlankiais. Kronprinz - vienas didžiausių ratlankių gamintojas sunkvežimiams ir lengviesiems automobiliams. Ratlankius jie žymi "KPZ" įspaudu, todėl nesunku juos atpažinti.

1. Nuotraukoje dešinys automobilio šonas su skirtingais Opelio ratlankiais.
2. Ratlankis iš arčiau - net keturiose vietose ratlankyje įspausti įvairūs žymėjimai. Nuėmus padangą, žymėjimų galima rasti ir vidinėje ratlankio dalyje.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Įprastas Opelio ženklas įspaustas metalo paviršiuje.
2. Gamintojo įspaudas - Kronprinz.
3. Ratlankio dydis: 3,00D x 16.
4. Koks tai žymėjimas nežinia, gaminio specifinis kodas.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Tai prieškarinis Opel Kadett K38, jis apautas standartiniais Opelio ratlankiais - 3,00Dx16, lygiai tokiais pačiais, koks yra pritvirtintas ir prie KdF.
2. Viena senų ratlankių ypatybių ta, kad seniau skardinius ratlankius ne suvirindavo, o kniedydavo. Toks ratlankių gamybos būdas išsilaikė dar ilgai po karo.
Nuotraukoje gerai matomos ratlankio vidinėje pusėje esančios kniedės.
Post Reply