Padėkit išsirinkti vabalą

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
servo140
Posts: 3
Joined: 2007 May 07 Mon, 17:34

Padėkit išsirinkti vabalą

Post by servo140 »

Sveiki,
Kreipiuosi i jus kaip i specialistus, kad padetumet issirinkti vabala mano pusseserei. Ji apie vabala svajoja jau labai seniai ir dabar atejo laikas keisti automobili, tai manes paprase pasidometi vabalais.

Mes ieskom kuo naujesnio vabaliuko, kad butu kuo maziau problemu. Maksimali kaina 5000 lt. Ar uz tiek galima nupirkti padoraus (gero) stovio automobili ir kokiu metu iseitu?
Beje kiek girdejau naujausi vabalai buvo gaminami su ipurskimu. Ar i juos galima ideti dujine, 4 kartos, iranga (as siai minciai nepritariu ir manau kad vabalai yra labai letos butybes, o dujos galios nepridetu, bet cia ne mano mintis)?
Kiek teko skaityti beveik visi naujesni modeliai pagaminti meksikoje. Na nezinau tai pliusas ar minusas. Tikriausiai is karto teks kazka galvoti su antikorozine apsauga, nes kaip supratau, tai didele vabalu problema. Bet nelabai noretusi tuo uzsiimti. Ka tokiu atveju daryti? Ar kartais nieko nedarius nebus taip, kad po metu dugnas bus kiauras?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Sveiki,
Sutinku su jumis, kad perkant kiek įmanoma naujesnį Vabalą turėsite mažiau bėdų. Tačiau paskutiniu metu Lietuvoje naujesnių Vabalų beveik nėra. Dabar siūlomas kol kas vienas, 1995 metais pagamintas Vabalas už 12 600 litų.

Truputį istorijos.
Po Vabalų gamybos nutraukimo Vokietijoje 1977 metais, į Europą Vabalai pradėti tiekti iš Meksikos. Tuo metu Vabalus gamino dar 7 šalys, bet Meksikos gamykla buvo visiškai pavaldi Vokietijos VW administracijai, dėl to Vabalus buvo žymiai parankiau tiekti iš Meksikos.
Nuolatinis Vabalų tiekimas iš Meksikos ir su specialiais užsakymais į Europą, vyko 1977-1985 ir 1995-1996 metais. Todėl Europoje galima surasti tik tais metais pagamintus meksikietiškus Vabalus. 2003-čiais, paskutiniais gamybos metais paskutinė speciali 3000 Vabalų serija buvo atplukdyta į Europą. Tačiau šie paskutiniai Vabalai Vokietijoje dabar pardavinėjami ne mažiau kaip už 50 000 litų.

Jūsų atveju reikėtų ieškoti 1995-1996 metais pagamintų Vabalų. Prieš metus Lietuvoje buvo pardavinėjami keli tokių metų Vabalai, jų kaina svyravo nuo 5000 iki 7000 litų. Tiesa, už 5000 litų žmogus nusipirkęs Vabalą turėjo problemų su pavarų dėže, kuriai vėliau reikėjo keisti dalis. Pavarų dėžėms dalių nėra, galop žmogui teko pirkti kitą padevėtą pavarų dėžę.

Šiuo metu pasižvalgius po vokišką tinklapį mobile.de, pigiausias tokių metų Vabalas kainuoja 7000 litų, tačiau to Vabalo skelbime pažymėta, kad jam reikia remontuoti stabdžius ir duslintuvą, be to aplankstytas kėbulas. Geresnio stovio Vabalų kaina mobile.de prasideda nuo 8500 litų.

Vabalus meksikiečiai gamino pakankamai kokybiškai. Kas penktas Golfas Europoje važinėja su Meksikoje pagamintais varikliais. Naujasis New Beetle nuo 1998 gaminamas taip pat toje pačioje Meksikos gamykloje, tačiau klasikinių Vabalų kėbulams meksikiečiai naudojo ne pačius geriausius gruntus, dėl to jie lengviau pasiduoda korozijai negu vokiški kėbulai. Bet nuo vokiškų Vabalų gamybos pabaigos praėjo begalės laiko, todėl sutvarkyti ir prižiūrėti vokiški Vabalai tampa vis didesne retenybe.
Nusipirkus meksikietišką Vabalą ar vokišką veteraną, Lietuvoje žiemą geriau nevažinėti. žiemos labai ilgos, drėgnos ir keliuose pilama labai daug druskų. Druska žaibiškai ėda skardas. Per vieną žiemą skylės gal ir neatsiras, bet norint važinėti žiemą, tikrai reikėtų uždaras ertmes papildomai konservuoti, tuo pačiu padengti apsauginiais sluoksniais ir dugną.

Nuo 1993 iki 2003 metų Vabalai gaminti su 1,6 ltr, 44 AG varikliu su įpurškimu. Ar įmanoma jiems pritaikyti dujinę įrangą net nežinau, tiesiog niekas Lietuvoje to daryti dar nebandė.

Šiuo metu Lietuvoje parduodama daugiau kaip 10 Vabalų. Tačiau kainos nemažos, išsirinkti sunku.
Niuansų gali būti labai daug: kėbulas gerai restauruotas - variklis blogas, arba atvirkščiai, kėbulas supuvęs, o variklis idealus. O kartais brangiai nusipirkus Vabalą, vėliau įsitikini, kad gali būti ir viena ir kita prastame stovyje.
Perkant kiekvienu atveju reikėtų įdėmiai apžiūrėti automobilį.
kipras
Posts: 66
Joined: 2007 Apr 02 Mon, 22:33
Location: Kaunas
Contact:

Re: Padėkit išsirinkti vabalą

Post by kipras »

servo140 wrote:Beje kiek girdejau naujausi vabalai buvo gaminami su ipurskimu. Ar i juos galima ideti dujine, 4 kartos, iranga (as siai minciai nepritariu ir manau kad vabalai yra labai letos butybes, o dujos galios nepridetu, bet cia ne mano mintis)?

Nezinau kieno si mintis, bet ji idiotiska :twisted:
Gal Jus geriau nepirkit vabalo... :wink:
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Pritariu kiprui :)
servo140
Posts: 3
Joined: 2007 May 07 Mon, 17:34

Post by servo140 »

Aciu uz issamu atsakyma.
Is tiesu taip ir galvojau, kad reikia ieskoti 1995-1997 metu vabalo. Kaip supratau 5000lt kaina yra mazoka, o dabar ir pasirinkimo nera, taciau mes per daug neskubam ir tikimes kad pavyks nusipirkti padoraus stovio vabala uz panasia kaina.
Is uzsienio ji parsigabenti irgi nebutu dideliu problemu, bet tokiuose tinklapiuose kaip www.mobile.de ar www.autoscout24.de kainos visu automobiliu yra gana stipriai uzkeltos, todel greiciausiai tektu vaziuoti ieskoti i Vokietija patiems. Arba bandyti susirasti per pazistamus, kurie prekiauja naudotais automobiliais.
Kaip supratau ziema eksploatuojant vabala gali iskilti problemu. Kiek zinau sildymo kanalai irengti slenksciuose ir tai turetu dar labiau paspartinti slenksciu korozija. Vadinasi geriau tureti vabala kaip antra automobili.
Dar norejau paklausti del techniniu savybiu. Ar pas vabalus statomi varikliai yra "boxer" tipo? Ar visi jie ausinami oru? Jei vabalo, su 1.6l varikliu maksimlus greitis 130 km/h, kokiu greiciu galima vaziuoti autostrada vasara, kad neuzkaistu variklis?
Kalbant apie dujine iranga- yra nenaudojama, 4 kartos, dujine iranga, kuria galima butu puikiai imontuoti i vabala. Tiesa as irgi nepritariu siai minciai.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Sveiki.
Būnant Vokietijoje tikrai galima surasti tokių metų Vabalą ne už 9000 litų, bet pigiau. Tik bėda ta, kad Vokietijoje klasikinis Vabalas tapo kolekciniu automobiliu ir lengvai surasti pardavimo aikštelėse taip pat nėra lengva.
Dauguma Europai skirtų 1995-1996 metų meksikietiškų Vabalų buvo atplukdyti į Vokietiją. Tikslių skaičių nežinau, bet kaip įprastai, specialios serijos apsiriboja apie 3000 vnt. Taigi nėra daug.

Slenksčiuose tikrai yra įrengti šildymo kanalai, kurie nutiesti iki pat priekinio stiklo. Aušdami įkaitę vamzdžiai pritraukia drėgmę ir pagreitina koroziją. Tačiau 2003 metais pagaminto serijinio Vabalo kaina Meksikoje siekė 20 000 litų. Tai ne itin brangu, o šildymo įranga turėdavo susidevėti kartu su varikliu ir kitais mazgais. Tai yra su visu automobiliu ir per 10-15 metų.

Visi Vabalų varikliai dar nuo prieškario buvo gaminami tik opoziciniai, tai yra bokser tipo ir oru aušinami. Tai leido gaminti juos paprastesnius ir pigesnius.
Šio 1,6 ltr. Vabalo maksimalus greitis yra 127 km/h, variklio apsisukimai tuomet būna 4000 aps/min. Tai greitis, kuriuo galima važiuoti nuolat ir vasarą. Paspausti galima ir greičiau, bet geriau, kad variklis neviršytų 4000 apsisukimų per minutę.
servo140
Posts: 3
Joined: 2007 May 07 Mon, 17:34

Post by servo140 »

Norejau padekoti uz visa suteikta informacija. Visas jusu mintis perdaviau savo pusseserei. Pasitare nusprendem, kad vabalo pirkima teks atideti neribotam laikui. Siuo metu reikia trasporto priemones, kurios eksploatacija nebutu problematiska. Butu saunu jei tai butu vabalas, bet kasdieniam vazinejimui tai butu neracionalus sprendimas. Taciau sios minties ji neatsisako ir kai tik bus galimybe islaikyti du automobilius vabalas atsidurs jos garaze.
Sekmes jums vabalu gerbejai!
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Dėkojame ir Jums už suteikta dėmesį.
Vabalas tikrai per ilgus dešimtmečius tapo nostalgišku ir egzotiniu automobiliu. Šiais laikais jis labai nutolo nuo modernių, manevringų ir greitų automobilių. Tie gražūs laikai, kada visi važinėjo lėtai ir atsargiai, jau senai praėjo.
Šia vabaline liga dažniausiai suserga nepataisomi senienų gerbėjai, kuriems krapštymasis ir remontas tapo laisvalaikio praleidimo būdu. Vabalas, tai savotiškas motociklas, kai gali vasarą atsidaręs langus ir klausydamasis Bitlų, lėtai važiuodamas spoksoti į pakelės įdomybes ir mėgautis gyvenimu.
Tikiuosi, kad Jūs taip pat šiek tiek pristabdysite ir kada nors įsigysite senąjį mieląjį Vabalą :D.
Sėkmės ir Jums.
Sigitas

Post by Sigitas »

servo140 wrote:Norejau padekoti uz visa suteikta informacija. Visas jusu mintis perdaviau savo pusseserei. Pasitare nusprendem, kad vabalo pirkima teks atideti neribotam laikui. Siuo metu reikia trasporto priemones, kurios eksploatacija nebutu problematiska. Butu saunu jei tai butu vabalas, bet kasdieniam vazinejimui tai butu neracionalus sprendimas. Taciau sios minties ji neatsisako ir kai tik bus galimybe islaikyti du automobilius vabalas atsidurs jos garaze.
Sekmes jums vabalu gerbejai!
Norejau pasakyti, kad isigijus ir sutvarkius Vabaliuka, ji galima naudoti ir kasdien. Tam tik reikia noro ir darbo. Manau kad juo galima vazineti net ziema,peciukai (jei jie dirba normaliai) sildo super. O antikorozine danga padengti visas labiau rudyjancias vietas manau siais laikais nera problematiska. O siaip masinele gan manevringa ir kantri+valgo kuro tikrai nedauk :P, kitas tokiu metu modelis jau butu seniai numires....Tik gal but gaila tokios masinytes kasdieniniam naudojimui :?:. Aisku geriau tam atvejui tureti 2 automobilius.
Post Reply