VW straipsniai
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Vabalų įvairenybės
Peršokti į:
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
Paulius



Prisijungė: 2009 01 24
Pranešimai: 629
Miestas: Kaunas

PranešimasParašytas: 2010 10 13 Tr., 20:17    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Man pasirodė labai įdomus straipsnis anglų kalba apie braziliškus T1 autobusėlius.
Kopija iš žurnalo "VolksWorld: Camper&Bus". 2010 September.
Kokybė ne per geriausia, bet įskaityti galima.
1.didesnė 2.didesnė 3.didesnė



2010 10 13-VolksWorld-Camper&Bus-2010.09..jpg


2010 10 13-VolksWorld-Camper&Bus-2010.09.-.jpg


2010 10 13-VolksWorld-Camper&Bus-2010.09.--.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
scardeep



Prisijungė: 2009 01 20
Pranešimai: 823
Miestas: Oslas

PranešimasParašytas: 2010 10 19 Antr., 11:35    Rašyti temą: svajoniu atomobilis kainavo 14150 NOK Atsakyti su citata

Nostalgiskas straipsnis, deja, norvegu kalba. Ikeliu linka tam, kad neprapultu:

http://www.aftenposten.no/bil/article3862570.ece

Straipsnis skirtas pamineti laisvos automobiliu rinkos 50-meti. 1960 metais Norvegijos parlamentas leido laisvai pirkti vakaru automobilius civiliams. Iki tol buvo galima isigyt tik rytu Europos transporta. "Svaistyti" pinigus vakaru technikai tuo metu nebuvo galimybiu. Taip valstybe saugojo savo ekonomika ir kele vidaus uki...
Straipsnis apraso istorija zmogaus, kuris buvo vienas pirmuju isigijusiu automobili jau laisvoje rinkoje. Tai zinoma buvo 1200 vabaliukas Smile Vabalai ji lydi visa gyvenima. Deja pirmasis buvo parduotas, bet identiskas isigytas veliau. Masina 100% originali ir viskas funkcionuoja 100%, nuriedejus tik 60.000 km.
Savininkas pasakoja, jog netgi keleta desimtmeciu atgal vabalas puikiai tarnaudavo ziemom. Kai kiti automobilai nedrysdavo bandyti savo laimes, jis sugebedavo paparkuoti vabaliuka aikstelese, kur sniego buvo tiek, jog neiseidavo dureliu atidaryt!

Vaziavima baltais ziemos keliais esu ir as patyres, kazkas ypatinga! Tik reik ne po miesto pazliugusia mase blaskytis, o isvaziuot i "gamtos" kelius kur keliai nebarstomi, o tik nustumdomi. Verta patirt Wink

Nuotraukos is straipsnio...
1.didesnė 2.didesnė



20101019s1.jpg


20101019s3.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
scardeep



Prisijungė: 2009 01 20
Pranešimai: 823
Miestas: Oslas

PranešimasParašytas: 2010 10 19 Antr., 11:59    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Isverciau siek tiek info Norvegijos auto rinkos tema, kuri buvo pateikta straipsnyje:

Po karo buvo ivestos restrikcijos (suvarzymai) privaciu automobiliu pirkimui. Norvegijos valiuta (jos ”kiekis”) buvo silpna (zemas). Taip pat buvo suvarzymai kada ir kur zmones galejo vaziuoti nes bendzino pirkimas buvo apribotas.

Kai kurie politikai automobili skaite nebutinu liukso ”daiktu” ir automobiliai igijo zema prioritavima, kai riboto kiekio valiuta buvo naudojama prekem is uzsienio isigyti.

1954 m. Norvegija pasirase sutarti su Sovietu Sajunga ir kitom rytu Europos salim. Sutartis leme laisva pardavima rytu Europos masinom kaip Moskvic, Pobeda ir Volga Norvegijai. Automobiliai buvo parduodami mainais i silke bei mediena.

1956 m. Pobeda, su savo 1369 parduotais automobiliais, buvo antra pagal populiaruma Norvegijos rinkoje po VW. Pobeda ir Volga buvo pupuliarus taksi automobiliai.

Kad nusipirkt automobili is vakaru Europos, turejai gauti rastiska valstybes leidima. Daznai buvo pasitelkiamas argumentas, kad automobilis butinas darbo reikalam.

1960 m. spalio 1 d. Gerhardsen’o valdzia ”paleido” automobiliu pardavima, bet muito mokesciai buvo ivesti. Tai laikoma svarbiausia data Norvegijos automobiliu rinkos istorijoje.

Manau idomus faktai Smile
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2010 10 19 Antr., 16:03    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Labai įdomu, tikrai negirdėjau, kad į Norvegiją kada nors būtų laisvai tiekiami soclageryje pagaminti automobiliai.

Matyt kiekvienoje Skandinaviškoje šalyje buvo savos problemos, vieni važinėjo kairia kelio puse, kiti važinėjo labai užsienietiškais automobiliais, įdomūs istorijos vingiai Very Happy.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
scardeep



Prisijungė: 2009 01 20
Pranešimai: 823
Miestas: Oslas

PranešimasParašytas: 2010 10 19 Antr., 16:13    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Faktas tas jog rusai antro pasaulinio karo metu atejo i Norvegija, isvare is jos okupantus Vokiecius ir patys pasisalino. Taip, deja, neivyko su Lietuva...

Dar ir dabar senesnes kartos zmoniu Norvegijoje jaucia simpatija Rusijai - jie juk islaisvino ju krasta. Negalima uz tai pykti Smile Regis tai paveike ir tolimesne politika salyje. Nors saltojo karo metu siaureje veike viena labiausiai saugomu NATO aljanso kariniu baziu pasienyje su Rusais...
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2010 11 03 Tr., 16:32    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Papildymas Scardeep straipsniui.
Youtube yra įkeltas linksmas norvegiškas filmukas, sukurtas 1959 metais. Tai kaip tik tas laikotarpis, kai galiojo sutartis su komunistiniu bloku.
Filme panaudotas to meto Čekoslovakiškas motoroleris Čezeta 501. Tai norvegų vaidybinio filmo fragmentas, kuriam puikiai tiko tokia transporto priemonė :)
http://www.youtube.com/watch?v=CYsQ0c9lPOU
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sigis



Prisijungė: 2007 03 23
Pranešimai: 5266
Miestas: Sos tinė

PranešimasParašytas: 2010 11 08 Pir., 23:50    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Straipsnis vokiečių kalba Auto Bild Klassik tinklapyje, apie dyzelinių Vabalų projektą, kurtą 1950-taisiais.
http://www.autobild.de/artikel/ein-kaefer-mit-dieselmotor-765608.html

Straipsnio santrauka.
Dėl mažų to meto dyzelino kainų, VW vadovybė užsakė sukurti dyzelinį variklį, darbo ėmėsi Porsche gamykla. 1950-1952 metų laikotarpyje sukonstruoti 2 ir 4 cilindrų dyzeliniai varikliai. Netrukus apsistota ties keturių cilindrų, 1.3 litro, 25 arklio galių, oru aušinamu varikliu. Deja, laukė nesėkmė, anot to meto Volkswagen vadovo H.Nordhofo - variklis per daug triukšmingas, dūmijantis ir lėtas. Planų kurti tokį variklį toliau atsisakyta. Beje, tais laikais nesėkmės laukė ir kitų lengvųjų automobilių gamintojų, tuo metu dyzelinius variklius naudojo tik sunkioji technika. Vėliau sėkmingai dyzelinis variklis VW automobiliuose pritaikytas 1976 metais - VW Golf automobiliuose.
Nuotraukose restauruotas ir Porsche muziejuje eksponuojamas 1952 metais pagamintas Vabalas, jo dyzelinį variklį restauravo Robert Binder, tai tas pats žmogus, kuris kadaise ir kūrė šį variklį.



20101108d.jpg

Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Marius



Prisijungė: 2007 08 06
Pranešimai: 595
Miestas: Radviliškis/Vilnius

PranešimasParašytas: 2011 01 21 Pen., 1:16    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Radau toki straipsni Smile http://auto.popo.lt/2010/11/27/volkswagen-lauto/ negaliu pasakyti geras jis ar ne, tiesiog vieno zmogaus nuomone.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Jūris



Prisijungė: 2010 10 30
Pranešimai: 554
Miestas: Pan.LT

PranešimasParašytas: 2011 01 21 Pen., 11:07    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ir kituose staipsneliuose apie kitas auto markes ir modelius šis autorius taip pat skeptiškai atsiliepia, kiek suprantu tai čia toks savęs išreiškimo būdas.
_________________
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
mix'az



Prisijungė: 2009 07 29
Pranešimai: 9
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2011 01 21 Pen., 15:39    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Marius rašo:
negaliu pasakyti geras jis ar ne

O aš galiu, straipsnis nei vienas nei du, autorius rašo pats nežinodamas apie ką rašo :
Citata:
Bet grįžkim prie ištakų. “VW” ilgai kentė “vabalo” palikimą, realiai koncernas iki pat aštuntojo dešimtmečio, kai išleido “Golf I”, neturėjo pinigų jokiems didesniems eksperimentams. Taigi teko suktis su “vabalo” baze, taip 1950 m. gimė hipių numylėtinis “Type 2 T1”

Turbūt labiau nusišnekėt neįmanoma
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Vabalų įvairenybės Visos datos yra GMT + 3 valandos
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Toliau
Puslapis 222

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005