Galingas TDI variklis ir apversta Audi greičių dėžė

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Galingas TDI variklis ir apversta Audi greičių dėžė

Post by donciuz »

Kadangi skaitant užsienio forumus pastebėjau, kad senieji turbodyzeliai kaip AAZ tapo beveik retesni nei originalūs 1,6 JX o 1.9 TDI varikliai kaip 1Z/AHU ir AFN morališkai paseno ir taip pat ruošiasi išnykti. Vis daugiau variklio konversijų atliekama statant PD "Pumpe D¸se" variklius turinčius standarte 130-150 arklio galių, o jiems reikalinga ir galingesnė greičių dėžė su geresniais perdavimais. Kadangi kaip variklių donorai dažnai naudojami VW Passat B5 arba Audi A4 B5, tai ir greičių dėžės paimamos iš tų pačių modelių. Paprastai sumontavus tokią greičių dėžę gautume penkis bėgius atgal ir tik vieną pirmyn, taigi tenką greičių dėžę apversti. Tam panaudojamas specialus plieninis adapteris, perdaroma galinė greičių dėžės pagalvė, pusašių "granatos" prisukamos per specialius adapterius, pavarų perjungimo mechanizmas pritaikomas prie originalaus autobusėlio sistemos. Ir kad tepalas neišbėgtų alsuoklis perkeliamas į priešingą pusę.

Šaltinis brick-yard.co.uk

Gal yra Lietuvoje galvojančių apie tokį implantą?
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
Romukas
Posts: 108
Joined: 2010 Apr 08 Thu, 22:11

Re: Galingas TDI variklis ir apversta Audi greičių dėžė

Post by Romukas »

UN1 RENAULT dezes deda dar kiek girdejau.

O siaip tai rimtesni projektai su cipuotais tdi deda G500 porsche dezes, bet jau cia tie kur visai manjakai ant t3.
Dar vienas Vw fanas ir tiek
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Tai va kad UN1 dėžės jau irgi senos žinios. Renukų pasirinkimas šrotuose irgi mažėja lyginant su VAG. Forumietis Klaipėdskas tokią pasistatęs. Bėda su jomis dar yra jų dydis. Jos yra ilgesnės už T3 dėžes užtai tenka arba kėbulą pjaustyt arba variklį stumt atgal.
Audi/Passat dėžė yra mažesnė už T3 tiek ilgiu tiek pločiu. Ir šiuo metu jų pasirinkimas labai plačiai prieinamas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
kubilas
Posts: 584
Joined: 2011 Jul 29 Fri, 18:05
Location: Alytus

Post by kubilas »

Lenkijoj fanatai jau daro sita konversija. kaina apie 5-6 t ju pinigu.
su 1z i kalna lipa sunkiai. prasosi galingesnio variklio.
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Tai pagal mano minėto forumo įrašus tas dalykas sugalvotas dar 2011-12 metais. Laikas būtų ir kažkam iš mūsų pabandyt.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
kubilas
Posts: 584
Joined: 2011 Jul 29 Fri, 18:05
Location: Alytus

Post by kubilas »

Chipteltas 1Z motoras su sia deze 100 km/h = 1900 apsuku.
Norisi pameginti, bet finansai nepakankami tokiu noru igyvendinimui.
Galima pameginti viska isigyti, ir bandyt paleisti i mases, kad kazkas atsipirktu, na ir norintiems tas dalykas gautusi pigiau, bet bet kokiu atveju Lt gyvenantiems tikrai mazai kam tai bus ikandama.
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Visi reikiami perėjimai, adapteriai ir tvirtinimai tiek PD varikliui tiek apverstai dėžei yra parduodami gatavi Anglijoje.

Tiesa ir dėžių pasirinkimas yra gana platus su įvairiais perdavimais, taigi tikrai yra iš ko rinktis, tereikia gerai pastudijuoti lenteles.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

uk dezes priedai konversijai apie 400svaru realiai nupirkus toki komplekta butu galima pas meistrus padaryt copy-paste :) ir gautusi tikrai pigiau. na tai reikia pirmo drasuolio kuris nusipirks ir pagelbes daugumai :)
povilas
Posts: 19
Joined: 2012 Mar 02 Fri, 8:48
Location: Vilnius

Post by povilas »

As pasirasau mestis prie sito reikalo.
Turiu tikrai geros bukles T3 su kuriuo niekas nedaryta.
Neprieina rankos restauruoti.
Noriu is jo daryti normaliam vazinejimui skirta modernu busa, negalvojant apie autentika.
Bet tam reikia geros dezes + variklio, ir be ju, kisti pinigus i kebula ir interjera kazkaip nelabai...
Siulau "naturinius mainus":
Is mano puses
1. Registracija + technikine
2. Interjeras: odinis salonas,sedynes,sildymas/saldymas, elektronika ir tt.
Taigi, kas nori daryti iskart 2 busus, savo ir mano?..
kubilas
Posts: 584
Joined: 2011 Jul 29 Fri, 18:05
Location: Alytus

Post by kubilas »

Galeciau tureti, jei kam bus idomu, varikliui TDI i audi passat dezes flanca (200 eu) ir pusasiu flancus ( 125). kaina gali varijuoti.
Susidomejusiam atsiusiu produkto nuotraukas.
Post Reply