VW Caramelle

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

VW Caramelle

Post by DVD »

Sveiki, esu vardu Deividas, nickname'u DVD. Visai atsitiktinai radau sita foruma ieskodamas daugiau informacijos apie VW T3 placiajame internete, kazkaip visai nesitikedamas, kad ir nemazai lietuviu yra pamege siuos autobusiukus.

Ideja tureti nuosava autobusiuka jau buvo senai isiskverbusi man i galva, tik laiko klausimas buvo kada ir koki. Pries gera pusmeti, pakalbines draugas pradejo pasakoti apie VW T3 modeli, kokie jie faini ir pan. Kuo daugiau pats ziurinejau juos, tuo labiau jie mane trauke. Labiausiai patiko modelis kuriame yra kelios sedimos vietos ir staliukas ties viduriu. Pasirodo sie modeliai pakankamai reti, o esami kainuoja nemazai pinigu. Ilgai vartes skelbimu puslapius nutariau ieskoti nesupuvusio kebulo ir kuo pigesnio varianto, nes vistiek tektu daryti remonta nuo pagrindu.

Visai neseniai pasirode skelbimas kuriame parduodamas autobusiukas kuris atitiktu nemaza dali mano norimu privalumu, jei taip galima juos pavadinti. Nuotraukose atrode neblogai islaikytas ir nesupuves. Nuvaziavus apziureti jis turejo ir minusu. Is paziuros kebulas atrode pakankamai tvarkingai, nesupuves dugnas, nesurudijusios ratu arkos nors ir reikalaujantis kosmetinio remonto. Automobilis jau buvo perdazytas nes salono spalva buvo kita nei issores. Taip pat turejo ir greiciu dezes problema (pardavejas sake, kad ismesdavo 4 begi). Ko nuotraukose sunkiai matesi tai buvo skiles priekinis stiklas.

Pagalvojus, kad uz panasia suma padoraus autobusiusko vistiek nerasiu arba dar labai ilgai ieskosiu, pirkimo sanderis ivyko. Siek tiek pavazius supratau, kad greiciu deze yra tik pustrecio begio, vienas atgal ir pusantro i prieki (1 ar 3) ir (2 ar 4) kur ismetinedavo. Griztant i gimtaji miesta nuvaziavus kazkur ~30km nuo pirkimo vietos uzkale variklis, likusius ~120km teko buksyruoti.

Remonto darbai kuriuos pirmiausia reiketu atlikti eiles tvarka:
  • Pakeisti esama uzkalusi varikli kitu patikimesniu - kolkas tai butu su maziausiai darbo ir laiko, ir pinigu reikalaujantis TDI variklis.
    Sutvarkyti esama 4 begiu greiciu deze, arba gauti kita 5 begiu greiciu deze.
    Viso kebulo kebulo tvarkymas - atlankstymas, pervirinimas kai kuriu detaliu jei surudijusios ir pan. dazymas (originali oranzine, perdazyta i zalia, o nauja spalva dar neissirinkta).
    Visos vaziuokles perziurejimas ir reikalui perrinkimas pakeiciant visas ar didziaja dali detaliu.
    Sutvarkyti salona-autobusiuko vidu kazka panasaus i 6 sedimas vietas plius staliukas.
Ateities planai butu: priderinti modernesni-patikimesni varikli ir greiciu deze. Modifikuoti i geresnius stabdzius ar stabdziu sistema. Jei rasiu perdeti galines sedynes kurios issilanksto i lova ir staliuka.

Autobusiuko minimali specifikacija:

Markė: Volkswagen
Modelis: Caravelle
Metai: 1989
Tipas: Keleivinis
Variklio darbinis tūris: 1.6 D
Degalų tipas: Dyzelinas

Esamos autobusiuko problemos:
  • Uzkales 1.6l diesel variklis
    Sugedusi greiciu deze
    Ismalta begiu kulisa.
    Neveikia spidometras
    Nedega priekinio skydelio lemputes (turbut nutraukioti arba nupuve laidai)
    Sugedusi keleivio duru spynele
    Nera slankiojanciu duru rankenos.
    Sulankstyti bamperiai (greiciausiai bus keiciami kitais)
Ateityje tikiuosi ikelti daugiau pranesimu apie darbu eiga ir iskilusias problemas ir ju sprendimo budus.

P.S. Nuotrauku dar nespejau jokiu padaryti, jei rasiu ikelsiu kurios buvo skelbime.
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Siuo metu aktualiausia tema yra TDI variklio paieskos ir po to montavimas i autobusiuka. Siuo metu galvoju apie AFN 82kw varikli is vw golf mk3, jei nepavyktu gauti sio variklio tuomet atsarginis variantas butu AHU arba 1Z (nezinau kuo skiriasi jie nors turi tiek pat kw visus 66) taip pat is vw golf mk3. Kiek jau perskaiciau ir supratau yra keletas niuansu su variklio perkelimu. Kiek supratau tvirtinimo elementai ("kronsteinai") tinka nuo senojo variklio, taip pat reikia perdeti karteri nuo seno variklio. Nezinau kaip daryti su tepalo paemimo sistema, nes neteko ardyti vw varikliu.

Variklio sujungimas su greiciu deze. Kaip supratau yra keli variantai. Vienas is ju kaip jau kazkas yra rases, kad galima palikti seno variklio smagrati diskatoriu ir sankabos diska, bet tuomet teks kaitalioti kas 10k.
Kitas variantas tai naudoti 66kw TDI smagrati, TDI diskatoriu ir T3 benzinini sankabos diska, bet dar turbut reikia kazkaip primontuoti TDI starteri. O ar tiktu smagratis nuo 82kw variklio? Kuom jie skiriasi?
Dar kitas variantas naudoti smagrati, sankabos diska, diskatoriu nuo TDI bet tuomet reikia pakeisti pagrindini velena greiciu dezeje.
Kazkas dar minejo kad juos kliuna ir tekinti reikia, cia visus TDI smagracius taip ar kaip kuriuos?

Kazkuris forumietis paminejo kad skaudes ir del siurblio, cia speju turejo galvoje kuro siurbli. Kokios bedos gali buti su juo ?
allann
Posts: 144
Joined: 2013 Mar 14 Thu, 20:16
Location: Panevėžys

Post by allann »

Taigi del smagračių. .. atrask pirma variklį afn. o kodel nuo golfo 3 butinai. Kam siarint ir taip varganą pasirinkima. Kažkaip ir nelabai mates su tdi 81kw golfu3. Kuo netinka passatai, sharanai, skodos ir seatai? Nepirk variklio del smagračio. Smagratį paskui :lol: irgi jei rasi, bo perekupai visus išpirko, kad savo lupynom vietoj plaukiojančių sudėtų. Starteris bent jau ant maniškio originalus dabar kliūna. Trys variantai... Nuzulini starterio nosį beveik iki ivores, aptekini smagratį arba darai, kad tiktų starteris nuo tdi adapterį. Du pirmi iš bėdos... Aš gal bandysiu sau trecia varianta. atkreipk kaip starteris tdi stovi. Jei kisasi is greiciu dezes, tai toki galima pritaikyt. Kažkaip taip. Kam tas afn? 66kw per akis. Greiciau nei vienu km/h nevaziuosi.
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Su 66kW galėsi legalizuotis.
kiesa151
Posts: 141
Joined: 2011 Oct 07 Fri, 19:32

Post by kiesa151 »

jei dokumentuos 1.6 d tikrai negalesi legalizuotis su 66kw
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Na taip su 1,6D truputį bus sunkiau, bet įmanoma.
allann
Posts: 144
Joined: 2013 Mar 14 Thu, 20:16
Location: Panevėžys

Post by allann »

Pas mane 1.6td tech pase ir 51kw. Kaip ir galima pridejus 30%. Idomu kiek kartu legalizuotis galima? Paskui iš 66 į 81 :lol: :lol:
TomasBT
Posts: 154
Joined: 2014 Nov 03 Mon, 9:06

Post by TomasBT »

Nepamiršk turbinos adapterio dar, viena kaip tik dar turiu padaryta 66 kW varikliui parduot. Jei ką galėtum atlekt, aprodyciau savo ir papasakociau kaip dariau.
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Galima ir be jo. ;)
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Neradau kaip editinti jau parasyta posta. Tai sudesiu kelias nuotraukas ka pavyko rasti is skelbimo.
Post Reply