VW Caramelle

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Baigiantis metams sukuriau maza video apie mano dvieju metu roadtripinima savo autobusiuku.

[YOUTUBE]qz3m5vvrltc[/YOUTUBE]
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Yeee laukiam naujos serijos =]
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Labai gražiai nufilmuota!
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Man praeitas sezonas su savo T3 buvo lėtas ir sakyčiau netgi liūdnas, kad tiek mažai kilometrų prasukau. Prasidėjus 2019 metų sezonui savo greičių dėžę tvarkiau vos ne po kiekvieno išvažiavimo. Vis bandžiau pašalinti sulūžusią detalę, o neišspręsti iškilusios problemos. Tik kai žmogus dirbęs su dėžėmis pirštu parodė kur problema, po kažkelinto jau dėžės ardymo, supratau kad su ją jau 2019 nebevažiuosi.
Daug galvojau kaip pagerinti savo važiavimo kokybę, daug tariausi ir šiai dienai paskaičiavęs darbo laiką ir pinigus tai nusprendžiau, kad 4.14 reduktoriaus pora yra geras sprendimas.
Šiai dienai jau turiu detalių pradėti rekonstruoti ir lipdyti greičių dėžę 2020 sezonui. Taip pat nusipirkau ir guolius, ne visus, bet bent jau pagrindinius.
Laukia nemažai darbo, bet iki sezono pradžios yra šiek tiek laiko.
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Nu super!
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Tiesą sakant greičių dėžės projektas pagavo pagreitį ir įsibėgėjo. Nesitikėjau, kad tokiu mastu. Noras buvo paprastas ir vienas, judėti greičiau nei 70km/h, bent jau 100km/h ir patikimai, svarbiausia patikimai. Pradėjau nuo 4.14 reduktoriaus poros. Galvojau pakeisiu ir bus ramu. Oooo kaip klydau.
Kai užsakinėjau šią porą, taip pat paėmiau ir kelis guolius, kurie atrodė svarbūs, nes prieš tai buvusioje dėžėje buvo nekokios būklės. Tai jau kai tariausi dėl atvežimo dėžės ir detalių, meistras paklausė ar kartu turiu ir perjungimo "movas" (nežinau kaip lietuviškai jos vadinasi). Kadangi tokių neužsakinėjau, tai kaip ir neturiu. Išsiaiškinau kad jos svarbios kokybiškam bėgių perjungimui, ir dėl jų išdilimo pernais aš turėjau daug problemų. Pagalvojau kadangi nebenoriu turėti tiek problemų šiais metais, tai nupirksiu ir jas. Detales užsakiau, atsiuntė, viskas tvarkoje.
Tai buvo šeštadienis. Su krūva detalių ir dėže nuvažiuoju pas meistrą. Šypsena jau iki ausų, nes jau tikėjau, kad jau greitai bus gera tvarkinga dėžė.
Pirmadienis, telefono skambutis. Dingo šypsena į kitą pusę. Atidarius dėžę paaiškėjo, kad ten tragedija, sumalti dantračiai, pažeistas kitas velenėlis ir pan. Situacija nepavydėtina. Šiuo atveju buvo dvi galimybės, arba rinkti toliau, arba dalyvauti loterijoje ir pirkti dėžes ir ieškoti padorios. O yra tai, kad aš netikiu loterijom ir sunaudotas laikas ir pinigų kiekis kitoms dėžėms būtų didesnis nei naujoms dalims.
Užsakiau dar vieną detalių, kurios skaudžiai kerta per kišenę. Ir kol laukiu atvykstant detalių sugalvojau kitos veiklos.
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Kol laukiu greičių dėžės detalių pagalvojau, kai važiuosiu jau greičiau tai ir sustoti reikia greičiau. Stabdžių modifikacijų pilna, ir daug ir įvairių. Vos ne kiekvienas daro savo, ką tik gali uždėti, tą ir deda. Tiek priekiniai didesni stabdžių diskai ir suportai, tiek gale būgnų konvertavimas į diskus.
Bet tokie darbai reikalauja daug darbo ir laiko jei pats daraisi o neperki, jau padarytus 'kitus' kur bolt on jau būna, nes tokius tai per kokia valandėlę persisukiotum.
Aš kol kas neišsirinkau savo varianto su didesniais suportais ir diskais.
Bet radau vieną ko gero paprasčiausiu ir greičiausių ir sakyčiau pigiausią stabdžių modifikaciją, tai didesnė stabdžių vakumo 'pūslė'.
Vakumo pūslė yra nuo BMW E30 automobilio 10"(VW T3 9") Tikrai daug gerų atsiliepimų būtent apie šitą modifikaciją.
Detalę jau turiu, belieka tik padaryti darbus.
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 892
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Vat labai įdomu bus pamatyti, kaip pasikeičia stabdžiai, jei viskas lieka standarte, o pakeiti tik pūslę. Girdėjau gerų atsiliepimų, kad tai paprasta, pigi ir efektyvi modifikacija. Bus įdomu išgirsti tavo patirtį.
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Kas nuveikta per savaitę ir per savaitgalį. Pradėtas pūslės modas užsitęsė nors jis truko greičiausiai :D O užtrūko todėl, kad nuėmus pagrindinį stabdžių cilindrą nuo pūslės mandžetukas visai jau buvo pavargęs. Naujo teko laukti kelias dienas. Kadangi po vieną nepardavinėjo, tai nusipirkau visą pagrindinio cilindro rem komplektą. O kai turėjau jau visą rem komplektą, kodėl gi nepersirinkus pagrindinio stabdžių cilindro.
Tiesa sakant užtrūko, bet per dieną persirinkau. Ir džiaugiausi kadangi vidinės gumelės kai kurios jau buvo pavargusios.
O po to ėmiausi pačios pūslės modifikavimo darbo.
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Modifikacijos darbo eiga.
- U formos laikiklį nusisukau iš T3 originalios pūslės
- Prasigręžiau su 8.5mm grąžteliu
- Prasisriegiau su 10mm 1.5 žingsnio sriegikliu
- Nusipjoviau 11mm nuo BMW puslės viršaus
- Prisisukau prasriegtą U formos laikiklį
Post Reply