Dima wrote:Pasirodo ne as vienas varikli kas savaite traukt galiu Sveikinu su mazyte pergale
Pergale gali būti tik rytoj,jei pavyks iki to laiko surinkti,užvesti ir įsitikinti,kad viskas gerai, na bet vis tiek Ačiū.
Pergales nera.....Padaryta dauk darbo ,o kol kas rezultatas nulinis,variklis kratosi toliau.Liko paskutine mintis,kad gal but truksta kuro,nes kaip issiaiskinau,mano vabale stovi variklis B6(1600cc Dual relief, single port, 47bhp DIN, 57HP SAE M157 USA/Canada),o tai pakankamai galingas.
Bandysiu keisti karburatoriu.Gavau pasiulyma pasibandyti karba "Nikki",nuo Mazdos Rx senu metu,siam karbui net yra VW perejimas i kolektoriu.Kiek teko skaityti puikus daiktas,deja nepigus.Na bet jeigu vabalas nueis,tai ne piniguose laime.
O kaip po ilgesnio važiavimo atrodo uždegimo žvakės? Pagal jas taip pat galima daug ką diagnozuoti.
Maniškis variklis taip pat prastai dirbo, o priežastis buvo per mažas kontaktų tarpelis (pas jus kaip suprantu elektronika) ir nuo variklio čiaudėjimo iškritusi karbiuratoriaus aklė (zagluškė)..
Blogas benzininio variklio darbas susijęs su dviem dalykais - arba prastai uždega arba prastai dega.
Darkinas wrote:O kaip po ilgesnio važiavimo atrodo uždegimo žvakės? Pagal jas taip pat galima daug ką diagnozuoti.
Maniškis variklis taip pat prastai dirbo, o priežastis buvo per mažas kontaktų tarpelis (pas jus kaip suprantu elektronika) ir nuo variklio čiaudėjimo iškritusi karbiuratoriaus aklė (zagluškė)..
Blogas benzininio variklio darbas susijęs su dviem dalykais - arba prastai uždega arba prastai dega.
Dabar tarpas ant žvakių kont. 0,7mm,karbą jau sutaisiau(zaglūškė jau vietoje ir nejuda)