Sparkäfer, 1971

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Ačiū Antanai už informaciją. Panašiai ir aš esu numatęs, tik be tepalo slėgio matavimo ir kompresiją matuosiu kaip variklis prasipukšės ir vožtuvai vėl prisitrins savo lizduose. Prieš tai planuoju pažerti kuro pompą ir karbiuratorių, nes esu įsitikinęs, kad visos guminės tarpinės bus sueižėję. Aišku naujos žvakės, kontaktai gal ir dangtelis.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Šiandien šiek tiek pasikrapščiau prie vabalo. Išardyta kuro pompa ir karbiuratorius, kaip ir tikėjausi membranos sukietėję, kai kurios trūkę, žodžiu reikia remkomplektų. Išsukau žvakes ir prasukau variklį, vienoje vietoje jaučiamas kaip ir lengvas pastrigimas, kadangi jis jaučiamas kas antrą pasukimą, manau kad bus sunkiai vaikščiojantis koks vožtuvas.
Dar apžiūrėjau el. sistemą, generatorius 6 V, tačiau su lemputėmis tikras kosmosas - dalis 12 V dalis 6 V, o dalis iš viso prilituota kažkas. Gal žinote kokios lemputės dedasi į priekinius žibintus ir kokie patronai.
Apžiūrinėdamas variklį pastebėjau, kad atšokusi garso izoliacija ir ji vos neuždengia aušinimo angos.
Beje, kuo toliau ardau susidaro įspūdis, kad originali spalva buvo balta ir tik vėliau vabalas perdažytas baltai. Kiek žiūrėjau internete 1971 m. Sparkaeferiai buvo dažomi baltai, mėlynai, oranžine ir dar kažkokia spalva. Manau vabalas liks marinablue.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Sveiki, taigi šiandien pavyko vėl šiek tiek pasikrapštyti prie naujo projekto. Perrinktas karbiuratorius ir kuro pompa, pakeisti kontaktai ir skriejikas. Pabandžiau ar veikia starteris ir pertraukimo relė, tam naudojau pasėdusį 12v akumuliatorių - relė caksi, tačiau starteriui prasukti energijos matyt nepakanka. Pajungus maitinimą prie babinos kibirkštis yra, tačiau be starterio užkurti nepavyko.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Man iskilo toks klausimas. Jei variklis 6 voltu tai ir visi agregatai veikia nuo 6 voltu? Starteris, babina generatorius...... nuo paprasto variklio netinka? :roll:
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Taip Dima, viskas 6v, net ant karbo parašyta, kad 6v. Jau užsakiau ir 6v akumuliatorių. Noriu bent jau trumpam užkurti varikliuką, praplaut tepimo sistemą, sureguliuoti vožtuvus ir t.t., o tada jau lyst prie kėbulo, komplektuoti dalis. Galvojau bandyti užkurti Tavo patentuotu metodu su drėle, bet nesiryžau.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Reikia galingos dreles, paprastos nepakanka. As sukau su preforatoriumi. (cia seip jei visgi nuspresi pamegint :wink: )
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Kol važiuoja naujas akumuliatorius pasikrapščiau prie skardų. Nuimti priekiniai sparnai ir pakojai, keleivio pusėje pašalintas svetimkūnis - kampuočio gabalas. Kampuotis buvo prikabintas prie slenksčio ir dugno kraštelio tik keliuose vietose, tad nusiėmė be didelių pastangų.
Vairuotojo pusėje svetimkūnis prikabintas taip pat, bet jau stipriau, nes slenkstis ir ortakiai stipriau paveikti korozijos. Kad nesugadinti dugno krašto, su bulgarke per daug neįsijaučiau.
Taigi, geriau apžiūrėjus dugnas pakankamai geras, jo keisti tikriausiai nereikės, ko negaliu pasakyti apie slenksčius, jei keleivio pusėje dar šiek tiek gyvas, tai vairuotojo nieko gero..
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: MolÄ—tai-Vilnius-MolÄ—tai

Post by Darkinas »

Besikrapštant prie variklio aptikau neaiškios paskirties troselį kuris pritaisytas prie svirtelės aušinimo spintoje (foto pažymėta raudona rodykle), o kitas galas kaip ir niekur nepajungtas, pats troselis trumpas tik variklio skyriuje. Mano geltonajame meksikietyje tokio troselio lyg ir nėra. Gal žinote šio mechanizmo paskirtį ir kur jungiasi kitas galas??
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Gal cia koks prihimicintas rankinis termostatas :roll:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Volkswagenas gamino daugybę oro filtrų, pažiūrėjus ankstesnes Dariaus Vabalo nuotraukas matosi, kad originalus oro filtras išliko, jis turėtų būti pažymėtas kodu 113 129 613 Q ir atrodyti štai taip.

2. Apačioje vielos galas sujungtas su termostato svirtimi, viršuje vielos galas sujungtas su oro filtru štai taip (nuotraukoje filtras 113 129 613 R).

3. Kokiems varikliams buvo dedami filtrai 113 129 613 Q.

P.S.
Toks šilto oro padavimas aktualus tik žiemą, todėl vabalistams šiais laikais važinėjantiems tik šiltuoju metų laiku, toks reguliavimas nereikalingas. Kita vertus, idealiai restauruojant savo Vabalą, toks oro reguliatoriaus atkūrimas būtų visai gražus daiktas.
Tema apie oro filtrus: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=497250
Post Reply