Sveiki, pagaliau ir mano svajonė tapo realybe (tiesa pasakius iki tikros svajonės dar labai daug darbo ) Šis pilietis matęs tikrai nemažai, vienas iš buvusių šeimininkų nepagailėjo špakliaus ir net sumąstė nudažyti visą teptuku (o gal voleliu) vietomis jis buvo papuoštas gėlytėmis, bet paskutinis šeimininkas jas nulupo (sakė, kad jam nepatiko )
Labai tikiuosi, kad žiemą šis pilietis, pajus jauninančias meistrų rankas
Kol kas tiek, jei turit kokių patarimų, dėl restauravimo, detalių, priežiūros ar dar ko nors, mielai išklausysiu ir įsiklausysiu.
Mano pirmasis T2
Kol kas nuotraukų daugiau nepadariau, bet artimiausiom dienom padarysiu "fotosesiją"
Salone laukia irgi daug darbų, tėra tik priekinės sėdynės (3 vietos ir tos paplyšę) Registruotas kaip 9 vietų, paskutinis šeimininkas tikėjosi jį gražinti į originalią būklę, todėl buvusias neoriginalias sėdynes pardavė, o originalių neįsigijo. Aš ketinu gale sumontuoti sofą (gal žinote kas turi pardavimui?), kad galima būtų ir pakeliauti ir pernakvoti.
Apie patį autobusiuką ne tiek daug informacijos turiu: gimęs 1973-iais, širdutė 1,6 litro (netobulinta). Spalva originali matosi viduje mėlyna. Galvoju, kad būtų smagu žengti žingsnį arčiau jo originalios būklės ir vėl nudažyti mėlynai, bet stogą palikti baltą (tik patį stogą).
Kol kas tiek minčių, savaitgalį padarysiu nuotraukų, bus matyt aiškiau kaip čia kas su juo.
Beje, man juo važiuojant būna sunku pataikyti įjungti antrą bėgį, pirmą jungiant irgi lyg kažkas kliūna, ar čia reikia priprasti ar reikia ieškoti bėdos? Pardavėjas sakė, kad yra kažkokia detalė, kurią sumontavus ta bėda turėtų dingti (atleiskit už "blondinišką" klausimą, bet aš nesu mechanikas ir tai mano pirmasis "veteranas").
Salone laukia irgi daug darbų, tėra tik priekinės sėdynės (3 vietos ir tos paplyšę) Registruotas kaip 9 vietų, paskutinis šeimininkas tikėjosi jį gražinti į originalią būklę, todėl buvusias neoriginalias sėdynes pardavė, o originalių neįsigijo. Aš ketinu gale sumontuoti sofą (gal žinote kas turi pardavimui?), kad galima būtų ir pakeliauti ir pernakvoti.
Apie patį autobusiuką ne tiek daug informacijos turiu: gimęs 1973-iais, širdutė 1,6 litro (netobulinta). Spalva originali matosi viduje mėlyna. Galvoju, kad būtų smagu žengti žingsnį arčiau jo originalios būklės ir vėl nudažyti mėlynai, bet stogą palikti baltą (tik patį stogą).
Kol kas tiek minčių, savaitgalį padarysiu nuotraukų, bus matyt aiškiau kaip čia kas su juo.
Beje, man juo važiuojant būna sunku pataikyti įjungti antrą bėgį, pirmą jungiant irgi lyg kažkas kliūna, ar čia reikia priprasti ar reikia ieškoti bėdos? Pardavėjas sakė, kad yra kažkokia detalė, kurią sumontavus ta bėda turėtų dingti (atleiskit už "blondinišką" klausimą, bet aš nesu mechanikas ir tai mano pirmasis "veteranas").
Rankas buvo pridėjęs, bet man kartais atrodo, kad tik kaires rankas, nes špakliaus tikrai vietomis nepagailėta, o ir dažyti mašiną teptuku manau nėra geras pasirinkimas. Nuotraukose taip nesimato, kaip natūroj, bet vaizdelis, mano nuomone nėra labai džiuginantis.
Labiausiai džiaugiuosi, kad dugnas atrodo neblogai ir tikiuosi, kad pradėjus tvarkyti kėbulą, nepaaiškės, kad rudžių daug daugiau nei matosi dabar.
Labiausiai džiaugiuosi, kad dugnas atrodo neblogai ir tikiuosi, kad pradėjus tvarkyti kėbulą, nepaaiškės, kad rudžių daug daugiau nei matosi dabar.
Pradejus tvarkit kebula tikrai paaiskes jog rudziu daug daugeu nei atrodo, as saviski irgi tvarkau su spaklium ir voleliu dazau na pas mane toks gyvenimo stiliukas tiktai kad islaikiti gyva vaziojanti, nes ir apdraskau sonus nuolat ir rudis lenda man nereikalingas idealus vaizdas o kai kure dazo idealei sutvarko ir nuo kelio i koki miska niekad nenuvazioja =] priklauso nuo paskirtes autobusiuko =]