VW T3 slankiojančių durų U laikiklio modifikacija

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

VW T3 slankiojančių durų U laikiklio modifikacija

Post by DVD »

Tema kaip ir temos pavadinimas yra aktualus ko gero ne vienam T3 turetojui, kuris nori uzdeti platesnius galinius ratus ant savo T3.
Mano ziniomis placiausius galinius ratus kuriuos galima ideti i T3 be jokiu modifikaciju yra 8J - 8.5J plocio (su atitinkamu ET) (jei esu neteisus pataisykite).

Platesnius galinius ratus irgi galima uzmauti, bet tuomet slankiojancios durys nebeatsidarys iki galo. Norint sia problema isspresti reikia modifikuoti U laikikli.

A. Man zinoma populiariausia modifikacija yra, kai ilginamas U laikiklis, ir trumpinamas begelis kebule. ~3cm ilginamas U laikiklis ir ~3cm trumpinamas begelis kebule.
Linkas i pvz.

Kitas variantas ko gero yra modifikacija tik U laikiklio nelieciant ir nemodifikuojant kebulo. Bent jau mano tikslas yra toks, nezinau kiek realus.
Neperseniausiai internete radau zmogaus posta kuris teiravosi irgi apie tokio topo modifikacija. Taip pat jis pasidalino ir nuotrauka is kazkokio forumo.

B. U laikiklio modifikacija nemodifikuojant kebulo. Kiek suprantu tai yra taip: U laikiklis pjaunamas i dvi dalis 1/3 ir 2/3. Prie 1/3 privirinamas vamzdis. 2.3 dalyje gale isgreziama skyle ir prasriegiamas sriegis isukti varzteliui. 1/3 dali idedama spyruokle ir ikisama 2/3 dalis ir isukamas varztelis.
Viso sito pagaminimas kaip ir aiskus, bet neaisku kaip tai veikia, ar veikia is vis.

Jei dar kas turite kokiu ideju ar zinote, kaip kitaip butu galima modifikuoti U laikikli nemodifikuojant kebulo, nesidrovekite pasidalinkite.[/b]
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Mano modifikuotas A būdu. Man rodos yra mano temoj jei foto neprapuolę.
B variantas manau neveiks. Durys neužsidarys normaliai. Ir kadangi tas kronšteinas yra tvirtas ir pilnaviduris ne be reikalo, manau po kurio laiko durys tiesiog nulužtų ir iškristų. Bet čia mano nuomonė.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
Aurimka
Posts: 120
Joined: 2013 Aug 05 Mon, 20:55
Location: Lentvaris

Post by Aurimka »

B variantas nesigavo, durys neuzsidarinejo niekaip
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Aurimka wrote:B variantas nesigavo, durys neuzsidarinejo niekaip
Gal gali placiau papasakoti, kas buvo blogai?
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

DVD wrote:Gal gali placiau papasakoti, kas buvo blogai?
Labai viskas aišku pasidarys nusiėmus tą dangtį, kuris dengia bėgelį ir mechanizmą. Pasižiūrėk kaip veikia durų uždarymas. U kronšteinas važiuoja bėgiu būdamas statmenas jam, gale privažiuoja atramą ir užsisuka 90∞ (lygiagrečiai bėgiui) uždarydamas duris. Jei kronšteinas išilgintas, o bėgis nesutrumpintas ir atrama, kreipianti kronšteiną suktis, neperkelta toliau nuo durų, durys niekaip neužsidarys. Jei U kronšteinas bus teleskopinis kaip B variante, kuris suspaudus teoriškai sugrįžtų į savo pradinį ilgį turėtų atrodo veikti, tačiau nematau jėgos, kuri verstų jį susispausti, dėl to manau, kad neveiks. Durys arba neužsidarys, arba teks papildomai naudoti jėgą prispaudžiant durų galą. Ir kaip jau minėjau, tas kronšteinas praktiškai laiko visas duris, taigi jį taip susilpninus atsiranda tikimybė bet kada atidarius pamesti duris.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

Kaip veikia mechanizmas as suprantu, bet dekui, kad paaiskinai raštu, pravers kitiems. Man tas B variantas teoriskai visai gerai atrodo, nes tipo jis turetu susispausti uzdarymo metu, o atidarymo vel issitempti. Bet kaip tai veikia praktiskai, tai niekas nepateikia detalesnes informacijos, del to ir butu smagu placiau suzinoti kas, kaip, kodel neveike Aurimkai bandymu metu. Man tas smalsu. Ir gal but galima kazkokias silpnas vietas pataisyti.
Be to, as su tavimi nesutinku, kad U laikiklis laiko visas duris. Man atrodo kad didzioji dalis tenka apatiniam kronsteinui. 40% virsus 60% apacia arba 50/50. Jei darbai atlikti teisingai, tai turetu laikyti sitas mechanizmas, velgi tik teoriskai :)
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Durys pagrinde laikosi ant šio kronšteino, bei ant apatinio. Viršutinis tik kreipiantysis. Chebra neišradinėjam dviračio. Arba darom kaip reikia arba išvis nedarom. ;) Planuoji dėti J9+ ratus? Bus įdomu.
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Pas mane išilginta +30 mm ir yra ratai 9J ET10 su riebiom padangom nors už arkos gabaritų lauk nelenda, bet dar liečia ratą durys pilnai atidarius.

Diskusija įdomi. Šiandien pažiūrėjau ant mašinos net specialiai ar gautųsi B variantas. Tai manau visgi ne, nes durys neturi normalaus stabdžio, kuris priverstų tą teleskopą susistumt. Nebent jis kažkaip sutrumpėtų besisukdamas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
User avatar
DVD
Posts: 168
Joined: 2015 Mar 24 Tue, 19:51
Location: Vilnius/Panevezys

Post by DVD »

ShpokaZ mano klaida, sumaisiau zodzius sakydamas virsutinis, turejau omenyje vidurini U formos. Taip, siai dienai planuoju uzdedi 9J plocio ratus gale. Nebent pasitaikytu gauti siauresnius ;)
Be to, mes jau kaip isradinejam dvirati su A variantu :) Dabar tik fantazija kaip mes ji galime patobulinti :)
Man asmeniskai nesinori pjaustyti kebulo, tai as toliau bandysiu kitu variantu ieskoti :)
Aurimka
Posts: 120
Joined: 2013 Aug 05 Mon, 20:55
Location: Lentvaris

Post by Aurimka »

Aš irgi buvau prieš pjaustyma, bet deja kitaip nepavyko, o ratų irgi norisi. Nieko ten baisaus, net nesimato kur ispjauta.
Post Reply