Benito - tiesiog meksikonas

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

Benito - tiesiog meksikonas

Post by mj »

Sveiki,
nutariau ir as pristatyti Jums savo augintini. Jis gimes 1996 metais su 1,6 varikliu, ipurskimu ir katalizatoriumi. Tais paciais metais buvo atplukdytas i Vokietija ir ten vazinejosi. Mazdaug po 10 metu jis atsirado Lietuvoje ir visiskai atsitiktinai leidosi ivaikinamas. Nuo pirmosios registracijos Lietuvoje gavo varda Benito.
Iskart po ivaikinimo prasidejo pirmuju ligu gydymai - subyrejusi greiciu deze (pirmaja pavara iskart mesdavo lauk). Po ilgu paiesku ir Aruno pagalbos, nusprendeme jam pakeisti is 1,6 greiciu dezes i 1,3 greiciu deze. Taigi Benito igavo dar daugiau dinamikos nei turejo ;)

1. 2007 ziema Benito keite savo isvaizda - priekiniai sparnai sveiciami, o galiniai vaziuoja pas Aruna
2. Ir jau 2007 metu vasara Benito igavo dabartine savo isvaizda ir tai buvo ivertinta merginu ;)

Dar karta aciu Arunui uz pagalba!
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Dėkoju Martynui už forumo pagyvinimą ir pridėsiu šiek tiek nuo savęs.
Kai Martynas pirko šį Vabalą, jis buvo jau nemažai nuvažiavęs ir gerokai apšepęs. Tam, kad atstatyti Vabalą, Martynui teko investuoti nemažą sumą pinigų. Vabalą teko palopyti ir perdažyti, tačiau rezultatas buvo nuostabus.
Kelios Martyno Vabalo nuotraukos iš arčiau:
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

Re: Benito - tiesiog meksikonas

Post by mj »

Aciu labai Sigi uz papildyma!

Taigi tesiu trumpa pasakojima apie Benito.
2008 metu vasara, beburzgiant Vilniaus gatvemis, bei stebint praeiviu sypsenas, vabaliukas pradejo garsiai "kalti". Garsai labai nemalonus, rodes, kad variklis visiskai "uzkale".

1. Kaip veliau paaiskejo, siu metu (1996) vabaliukai turi hidraulinius voztuvu klapanelius, kurie susidevejo ir tapo labai minksti, todel varikliukas pradejo labai stipriai burgzti.

2-3. Bet kad juos pamatyti teko varikliuka isardyti. As pats tokiems darbams gabus nesu, todel teko surasti servisiuka, o kaip jau zinote, tai sunku padaryti. Isardzius ir pamacius siuos klapanelius, iskilo sunkumu su ju radimu. Na, man neisdave, kur rado, bet sake, kad jei reikes, tai dar ras.
Serviso kontaktinis asmuo: Virgis 868744530
Sio serviso zmones su vabalais jau patirties turi, nes kazkada man greiciu deze keite, dabar dar ir varikliuka isrinko, ir profilaktiskai pakeitus indeklus, vel surinks. Pridedu kelias variklio nuotraukas.

4-7. Keli vamzdeliai buvo va sitaip apauge... visus 8 naujus gavau is Aruno ;)

O profesionalu noreciau klustelti. Paskutineje nuotraukoje panasu, kad galima reguliuoti, nors yra hidrauliniai voztuvu klapaneliai, kurie turetu tai atlikti. Surenkant varikli, nustatomas koks nors tarpas?
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Apie vožtuvus , deja, negaliu komentuoti - kol kas nesusipažinęs. Tačiau pats Vabalas atrodo tikrai solidžiai - matosi, kad lėšų nebuvo gailėta (su gailesčiu pagalvoju apie saviškį). Būtų įdomu pamatyti saloną, variklio skyrių ir bagažinės erdvę.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Taip jie reguliuojasi.
Reikia tik tokios juosteles metalines: 0,006 arba 0,008 coliu storio.
Neatpinu kuriems metams kaip eina...
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

voztuvu reguliavimas

Post by mj »

Dzo_Marija o gal galetum kaip nors atpinti? nes man dabar aktualu butu susireguliuoti! Gal kas nors esat, kur literaturoje uzregejes, kaip ten turi buti 1996 metu meksikonuose....
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Nuotraukas ir tekstą perkėliau iš www.1600i.de

ACD variklio vožtuvų reguliavimas
Reguliuoti pradedama nuo pirmo cilindro.
Pradžioje reguliuojamas išmetimo vožtuvas (A):
Atlaisvinkite veržlę (2) ir reguliavimo varžtą (1) pasukite taip, kad varžtas tik prisiglaustų.
Priglaudus reguliavimo varžtą (1), įsukite 1,5 karto. Dabar užfiksuokite veržlę (2).
Lygiai taip pat sureguliuokite įėjimo vožtuvą (E).

Toliau lygiai taip pat reguliuokite II, III ir IV cilindrus.

Nuotraukos:
I. Cilindrų galvos detalizacija:
1 - reguliavimo varžtas; 2 ñ užveržimo veržlė;
A - išmetimo vožtuvas; E - įleidimo vožtuvas.

II. 1 - hidraulinis vožtuvų stūmiklis; 2 - stūmiklio strypas; 3 ñ strypo vamzdelis; 4 - perdavimo svirtis;
5 - vožtuvo stiebas; 6 ñ užveržimo veržlė; 7 - reguliavimo varžtas; 8 ñ paskirstymo velenėlis.
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by mj »

Sigi, aciu uz paaiskinimus!
Man dar iskilo klausimas, tai ar reikia tuos tarpelius matuoti? Ar tik 1,5 karto uzsukti, kai priglunda?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Įprastiems karbiuratoriniams varikliams vožtuvų tarpelis turi būti 0,15 mm, o ACD varikliuose priglaudus reguliavimo varžtą, jį reikia įsukti dar 1,5 apsisukimo.
Štai originalusis tekstas anglų kalboje iš www.1600i.de:
Slacken the locking nut (2) and turn the adjustment screw (1) until the screw just touches the rocker arm. Now tighten that screw by a further 1 Ω turns and tighten-up the locking nut.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Vakar važiuodamas Šermukšnių gatve, įprastoje vietoje pamačiau stovintį Martyno Benito. Įtariu Martynas jau susitvarkė savo Vabalą ir važinėja :D.
Post Reply