Manau parasysiu i vabalu skilti, nes daugiau zmoniu dare oru ausinamus variklius. Nepykit uz rasysena be lt simboliu, bet ju mano darbiniam kompiuteryje nera.
Variklis 1.8 Type 4.
Galvoju pakeisti kreipianciasias, nes isdilimas arti limito ir darant viska pilnai, palikt kritine vieta nesinori. Atrodytu viskas paprastai, taciau niekas neapsiima pakeisti kreipianciuju taip, kaip reikalaujama. Esme yra, kad reikia pakaitinti galva ir atsaldyti kreipianciaja, bet visos variklio galvu remonto imones, kur as lankiausi taip nedaro. Visi sako daroma ant salto ir viskas buna gerai. taciau tiek knyga, tiek internete visi komentarai, sako taip grieztai nedaryti. Nes oru ausinamos galvos yra zymiai karstesnes ir iskrenta tos kreipianciosios kartais.
Gal galit pasidalinti savo patirtimi? Gal zinot imone, kuri teisingai daro? Gal verta daryt ant salto?
Variklio galvos
Variklio galvos
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
O nenori pats pabandyti namų sąlygomis? Tarkim įkaitinti galvas orkaitėje, o įvores šaldyti per jas leisdamas suskystintą orą iš balionėlio. Aš esu naudojęs (tiesa Anglijoje) rinkinuką vamzdžiams užšaldyti kai nėra ventilio, tai ten buvo skystas oras balionėlyje su šiaudeliu. Manau turėtų suveikti.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----
---->> FORUME RAÅ OME LIETUVIÅ KAI! <<----