Suspaudimo laispnis oru aušinamuose varikliuose

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Suspaudimo laispnis oru aušinamuose varikliuose

Post by Sauliusmr »

Sveiki kolegos. Galvoju, pakoreguot suspaudimo laipsnį, nes dabartinis 7.8:1 nepritaikytas šiuolaikiniam benzinui. Šiek tiek info radau čia

Gal kas esate pasidarę neoriginalų suspaudimo laipsnį? Kokį pasidarėt ir kodėl?

Pas mane standartinis 1.8l type 4 variklis.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
User avatar
Rimgaudas
Posts: 713
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

Šiuolaikinis benzinas vabalui tikrai nekenkia. Jei variklis normaliai dirba, nekiščiau nagų prie jo.
User avatar
matel1s
Posts: 72
Joined: 2015 Aug 15 Sat, 9:13
Location: Vilnius
Contact:

Post by matel1s »

Dėl aukštesnio oktaninio skaičiaus kompresijos kelt tikrai nereikia. Varikliui tikrai blogiau nebus dirbt su aukštesniu oktaniniu skaičium, nei jis originaliai pritaikytas. Šitas skaičius parodo tik kuro atsparumą detonacijai, o ne degimo temperatūrą.

Dabartiniam benzine būna įmaišyta etanolio. Jis yra pigesnis ir ekologiškesnis, bet kartu ir turi mažiau energijos, todėl jo reikia sudegint daugiau. Įpurškimas su šituo paprastai susitvarko pagal lambda, bet jei pas Tave stovi karbiuratorius, turėtum pariebint mišinį, bet ne kelt kompresiją.

Kompresiją kelt gali nebent dėl sportinio intereso. O jei dėl sportinio intereso, tai tada kelt iki bent 11! Tada susidursi su visokiom perkaitimo problemom ir t.t., bet turėtų gerai traukt! Bent jau kurį laiką.
IVAN T3 1.9mTDI
User avatar
Sergej
Posts: 1982
Joined: 2015 Apr 09 Thu, 15:15
Location: Vilnius / Amsterdam

Post by Sergej »

Bio-etanolas (E10) yra mus priesas, anksciau jis tik Vokietijoje buvo, bet dabar matau, kad ir 95-as tapo E10 benzinu. As vazineju su 98-uju (geriausias Shell V-power), manau Circle K turi toki.
O po siek tiek laiko dings netik FM daznis, bet ir 95 benzinas :|
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Rimgaudai,

variklis išardytas, daromas pilnas kapitalinis. Atiduosiu galvas pafrezuot, kad paviršių, kur liečiasi su cilindru atstatyti, tad prie to pačio galima ir pakeist suspaudimo laipsnį, be papildomų investicijų. Pas mane stovi stūmokliai su įgilinimu. Pas analogišką porsche variklį stovi plokšti ir suspaudimo laipsnis 8:1. Keli papildomi arkliuka prisideda. Bet tai buvo senais kaikais kai kuras buvo žemo oktano.
Savu atvėju, galvoju, gal padaryti 8.5:1. Kad naudoti 95 ar net 98, jei tarkim nerasčiau kitokio.

Matelis,

Ačiū už paaiškinimą, apie etanoli nesusimasčiau. Teorija idomi ir reikia pasigikinti.

Bet šiaip iš praktinės pusės, tie kas naudojo Aviacini benziną, pasakojo, kad pradega stūmokliai, jei nemaišai su standartiniu benzinu. Aviacinis yra dar aukštesnio oktano. Na čia mintis tokia. Reikia pasidomėt.

Internete, ka randu, tai irgi prieštaringa informacija. Vieni kryžium gula už tai, kad būtina pakelt, kiti, kad ne.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
User avatar
Rimgaudas
Posts: 713
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

Gerai, kad man nereikia blaškytis internete.Žinių lyg ir pakanka iš VGTU laikų :D
Post Reply