Baltukas - migrantas

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Baltukas - migrantas

Post by Black »

Sveiki, vabaliukų mylėtojai. Esu Arturas iš žemaitijos. Atsitiko taip, kad praeitą rudenį man buvo pasiūlyta priglausti šitą Baltuką. Prisipažinsiu - apie vabalus žinojau tik tiek, kad jie tokie egzistuoja, bet ne daugiau. Nuoširdžiai dėkoju Jūsų kolegai Sigiui už labai išsamią informaciją, kuri didžiąja dalimi lėmė Baltuko apsigyvenimą po mano stogu. Tikiuosi nesunkiai įsilieti į Jūsų, Vabalistų gražią kompaniją ir dalintis patirtimi ir išgyvenimais, prižiūrint ir globojant mūsų augintinius.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Oho, kabrioletas ! Jega, jegele.... Laukiam daugiau nuotrauku :wink:
Valdemaras
Posts: 132
Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
Location: Radviliskis

Post by Valdemaras »

sveiki. na ir as noriu pasveikinti isigijus toki grazu vabaliuka. o dar kabrioleta tai is vis jega. tai jau siemet pamatysim sventeje? ir as noriu pamatyti daugiau jo foto :D
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Pagal pageidavimus... :)
User avatar
Auriux
Posts: 211
Joined: 2007 Apr 01 Sun, 22:18
Location: Radviliskis
Contact:

Sveikinimai

Post by Auriux »

Sveikas, saunus vabaliukas, stebejau oltimer tave :wink:. Auksines rankos tavo, grazuoli tikra padarysi. Tikuosi busi renginiuose su savo vabaliuku ir teks susipazinti :wink:.
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Anksčiau ar vėliau tikrai susipažinsim :wink:, bet, kad galėčiau riedėti su savo vabalu, turiu sutvarkyti stabdžius. Yra šiokių tokių bėdų. Nulaužiau galinio rato stabdžių cilindriuko nuorinimo tašką, tai yra problema su oro pašalinimu. Šiaip kitų didesnių trūkumų kaip ir nėra.
Apie restauravimą bijau pagalvoti :lol:, nes laiko visai neturiu (vienok nagai niežti). Kita medalio pusė yra tokia, kad kėbulo darbas man mažiausiai rūpesčių kelia, tačiau dideli įdėjimai reikalingi išorės estetiniam vaizdui atkurti. Vien buferiai ką reiškia :shock:. Be abejo, techninei daliai taip pat būtų reikalinga investicija.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Mūsų forume ir vėl neeilinis įvykis. Šiandien prisiregistravo ir šiek tiek apie save papasakojo neeilinis žmogus. Netgi pasakyčiau tiesiog - reto retumo žmogus, visų reikalų žinovas ir geriausias profesionalus automobilių restauratorius Lietuvoje.
Lietuva dar gyva, neišnyko Lietuvoje geri ir darbštūs žmonės.
Arturas yra labai kuklus ir mandagus žmogus, dėl to nenorėjo apie viską ir pasakoti. Na tada papasakosiu aš.

Su Arturu žinoma man niekada neteko susitikti ar tiesiogiai kalbėtis, bet jei pastebėjote ankstesnę Aurimo užuominą į oldtimer.ten.lt forumą, užeikite ten ir pamatysite koks žmogus yra Arturas.Žemiau įkėliau nuorodas iš oldtimer forumo, kuriame Arturas pristato savo restauruotus automobilius. Prieš paspausdami vieną iš šių nuorodų, atsisėskite, tvirtai laikykitės ir nenugriūkite.
Sunku patikėti kokius stebuklus išdarinėja Arturas. Maža to, kad jis užsiima profesionaliu restauravimu, jis dar skiria nemažai laiko oldtimer forumui, kuriame su gausiomis iliustracijomis aprašo ne tik apie savo restauruojamus darbus, bet dar ir įvairiausiose temose visiems suteikia savo vertingus patarimus.
Žvilgtelėjau, kiek gi Arturas per metus parašė žinučių forume - o gi daugiau kaip 1000. Ir tai ne šiaip sau žinutės, o ilgi ir išsamūs pasakojimai ir patarimai. Arturas tikras darboholikas, visų reikalų žinovas ir patarėjas.
Pastebėjau, kad Arturas glaudžiai yra susijęs su Švedija. Apima nerami nuojauta, kad geriausi Lietuvos žmonės palieka mūsų šalį. Tikiuosi jis nesiruošia emigruoti, o tai liks Lietuvoje tik visokie kirkilai, girtuokliai ir pensininkai.

Čia berods man pavyko surinkti pagrindines Arturo temas. Bet kaip ir minėjau, be šių temų jis labai aktyviai dalyvauja oldtimer forume ir suteikia begales įvairių patarimų dar ir kitose temose.
Arturo temos:
(paspaudus nuorodą, bus matomas tik parašytas tekstas, norint pamatyti forumo nuotraukas, reikia prisijungti)

Porsche 356 ir Austin Healey MK 3000 1967 m.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=8632

Jeep M38A1
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=8819

BMW 3,0 CSi
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=11532

Jaguar MK VIII 1957 m.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=11712

VW Beetle Convertible (Baltojo VW kabrioleto istorija):
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=11338

O kiek gi dar Arturui teko savo rankomis atkurti įvairių kitų eksponatų, galima tik įsivaizduoti.


Labai smagu girdėti, kad Vabalai patenka į tokias patikimas rankas. Be to Vabalai Karmann kabrioletai pasitaiko ne taip ir dažnai ir turi tikrai didelę vertę. Sedanų buvo pagaminta 21,5 milijono, o kabrioletų tik apie 330 000. Sedanus gamino 20 pasaulio šalių, o Karmann, tik vienintelėje gamykloje ñ Osnabriuke.

Gal būt Arturas jau matė mūsų visas nuotraukas ir apytikriai yra pažįstamas su vienu ar kitu Vabalu kabrioletu, tačiau Karmann kabrioletų turime tikrai labai mažai:

1. Valdas iš Radviliškio, VW 1303, 1979 metai.
2. Saulius iš Kauno, VW 1500, 1970 metai.

Vokietijoje 1980 metais nustojus gaminti VW Karmann kabrioletus, greitai Vokietijoje atsirado nedidelių dirbtuvių, kurios iš paprastų sedanų pagamindavo Roadster arba dar kitaip - Speedster tipo Vabalus. Jų stogo konstrukcija visiškai supaprastinta ir jie labiau tinka vasariniam pasivažinėjimui. Gamino juos šie gamintojai - Philipp Eller, Dannert Er, Osterman ir Hoffmann-Speedster.

Keli egzemplioriai Lietuvoje:
3. Eugenijaus iš Pasvalio, Cabrio Roadster VW 1200, 1972 m.
4-5. Lietuvoje jų buvo dar keli, tačiau vėliau parduoti. Pora nuotraukų iš prekybinių tinklalapių (dabartiniai savininkai nežinomi).

Dar kartą dėkoju Arturui už gražų prisistatymą. Dabar turėsime pagrindinį konsultantą visais klausimais. Tik visus įspėju, nekvaršinkite Arturui galvos su emailíų rašymais, žmogus jis užsiėmęs. Jei iškils rimtų klausimų remonto reikalais, kad būtų greičiau, tiesiog paskambinkite jam :D.
User avatar
Saulius
Posts: 504
Joined: 2007 Sep 02 Sun, 16:25
Location: Kaunietis

Post by Saulius »

Labas Arturai,

pamaciau kai ka labai pazistamo ir mielo, pas mane irgi panasus kabrioletas, tik juodos spalvos, bet sedynes ir ju spalva, kaip ir tavojo.
Dar matau kelis skirtumus, skiriasi prietaisu skydelis, manojo kabrioleto yra be vinilo ir su blizguciu per viduri isilgai. Stopai pas mane mazesni, be atbulines eigos lemputes. Stogo tento spalva suderinta su salono, jis taip pat tamsiai raudonas. Daugiau isores skirtumu lyg ir nepastebiu :). Kelintu gimimo tavasis?
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Esu priblokštas tokio pristatymo :shock:. Nuoširdus AČIŪ, Sigi, Tau. Vienas prašymas visiems - prašau į mane žiūrėti paprastai, kaip į bet kurį kitą ir nesikreipti į mane <jūs>. Esu toks pat kaip ir Jūs visi ir jokie titulai bei daugiskaita man nėra prie širdies :D.
Dėl Švedijos - gražu nuvažiuot, pabūt, sutikti gerų to krašto žmonių, bet emigruoti ten - jokiu būdu.
Sauliau, mano baltukas (tiesa, jis yra buvęs kažkada ne baltas, o gelsvas) 1969 metų.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Truputi nustebau, kai Arturas paminėjo, kad Vabalo originali spalva kadaise buvo gelsva. Nes peržiūrėjus visas Arturo įkeltas nuotraukas oldtimer forume apie Vabalą, net neįtartum, kad Vabalas kadaise buvo geltonas. Vadinasi, kažkas kokybiškai dažymui paruošė kėbulą, nes kruopščiai apžiūrėjus visas nuotraukas, niekur neįmanoma surasti atsilupusių baltų dažų.
Paprastai, kaip tai dažniausiai nutinka, automobilį perdažant kita spalva, vidinių ir mažiau matomų erdvių paviršiai nepašiaušiami ir netrukus tose vietose ima luptis dažai bei visu ''gražumu'' švytėti senos spalvos.

Įdėmiai peržiūrėjus šias nuotraukas, nėra prie ko prisikabinti.
Tikiuosi Arturas nesupyks, kad nuotraukas perkėliau iš oldtimer forumo.
Post Reply