Baltukas - migrantas

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Black wrote:...Užvedus variklį prietaisų skydelyje pradeda zyzti. Kur ieškoti gedimo?
Nuo 1969 metų į JAV eksportuojamus Vabalus, pagal naujus JAV eismo saugumo reikalavimus automobiliams pradėti montuoti zirzekliai (Warning Buzzer), kurie ima zysti įjungus degimą. Gal sakau, tai blogai sujungtų laidų pasekmė.

Ir dar. Nuo 1970 metų JAV Vabalams įrengiamas dar vienas zirzeklis įspėjantis apie neuždarytas duris (gal būt tam buvo panaudotas tas pats ''zyziukas'', kuris įspėdavo apie įjungtą degimą).

Visos VW schemos: http://www.vintagebus.com/wiring/index.html

Šio tinklalapio kai kurios elektros schemos:

1968-1969 Beetle (U.S. version)
http://www.vintagebus.com/wiring/bug-68+69.jpg

1969-1971 Beetle (U.S. version)
http://www.vintagebus.com/wiring/bug-69+71.jpg
Schemos kairėje pusėje ''Ignition Key Warning Buzzer'' zirzeklis.

From August 1969 Type1 1600 (U.S. version)
http://www.vintagebus.com/wiring/Type_1 ... t_1969.jpg
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Sigi, tu neįkainojamas žmogus - ačiū.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

1. Įdomumo dėlei įdedu nuotrauką, kurioje gerai matyti įjungtų amerikietiškų gabaritų vaizdas. Europoje gabaritai balti ir šviečia pagrindinėse lempose, o JAV gabaritai oranžiniai ir šviečia posūkių korpuse (Vabalas pagamintas 1970-ais).
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/pau_nasol/ ... 6/sizes/o/
2. Štai kaip jie atrodo pažymėti schemose, posūkių korpuse randasi net dvi lemputės.
User avatar
Saulius
Posts: 504
Joined: 2007 Sep 02 Sun, 16:25
Location: Kaunietis

Post by Saulius »

Pasigendu naujienu ir turbut ne vien as,apie naujo musu vabalu seimos nario bukle? Kaip sekasi su baltuoju imigrantu? Ar pamatysim vabalu sventeje artimiausioje?
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Atleiskit už tylėjimą :) - šiaip viskas gerai. Porą dienų paaukojau savo "vabalėliui" ir rezultate jau turiu galiojantį tech. apžiūros taloną :roll:. Šventėje manęs nebus :cry:, tikrai nesididžiuoju, bet laiko neturiu visiškai.
Tad linkiu visiems gerai sudalyvauti šventėje :wink:.
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Sveiki, Vabalų mylėtojai.
Aš kaip jaunas mėnulis šiame diskusijų portale (dar retesnis, tiesą pasakius), bet turiu klausimą. Aptikau, kad sankabos svirties spyruoklė mirusi ir todėl girdisi gale barškėjimas, dirbant varikliui laisvais apsisukimais. Įtempus svirtį ranka garsas dingsta. Pakeisti ją gal ir nebus sunku - matau, kad svirtį laiko fiksatorius, bet kokia galimybė kur nors gauti tą spyruoklę?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Galimybė ją gauti, tai nuimti nuo kito donoro, bet Lietuvoje Vabalo pavarų dėžės tikrų tikriausias deficitas.
Man taip pat kartą buvo kilusi ši problema, tuomet susiradau grūdinto plieno storą vielą ir išsilanksčiau. Grūdintą plieną lankstyti labai sunku, bet kai kitos galimybės gauti spyruoklės nėra, tai šiek tiek pavargus visgi pavyko ją pasidaryti.
Metalistų klausiau, ar nevertėtų grūdintos vielos įkaitinus atleisti, o išlanksčius vėl užgrūdinti, bet jie patarė to nedaryti, nes po tokios saviveiklos plienas gali pasidaryti per trapus.
Vėliau pasigamintą spyruoklę pageidautina cinkuoti, nes grūdintas plienas labai greitai rūdija ir lūžta.

Spyruoklių kaip ir visada galima surasti prekybiniuose tinklalapiuose:
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/KUPPLUNG.asp
http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 111141723A
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Ačiū, Sigi, už gerą mintį. Tikrai nebus problemų susukti naują spyruoklę. Vienas žmogus pasakojo tokį spyruoklių grūdinimo metodą: atlaidini ruošinį, susuki spyruoklę, vėl ją užgrūdini ir, skardinėje dėžutėje užpylus smėliu, valandą ar dvi "iškepi" orkaitėje prie 200 - 250 laipsnių C, o po to, išjungus orkaitę, palieki kol visiškai ataušta. Sako patikimas būdas. Reiks gal ir išbandyt :) .
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Jei tik šitą būda išbandysite, būtinai kokiam forume parašykit apie rezultatus, nes labai įdomu pamatyt kiek rimta spyruoklė gaunas :]

Tiesa kažkaip net gaila ,kad va toks nesurudijęs ir tik su tokiom smulkiom bėdom vabaliukas Black į rankas pateko, neteks mums pamatyt dabar to pačio ,kaip oldtimer forume mašinos atkurinėjamos :]
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Apie spyruoklių gamybą tai čia rimtas metodas, nes tas mano pažįstamas taip gamino spyruoklę medžiokliniam šautuvui (legaliai laikomam) - originali lūžo tai žmogus išsisuko iš padėties. Ten tik forma ne spiralinė o plunksninė.
Dėl mano vabalo būklės, Justinai, truputį klysti :) . Atrodo gražiai, bet "ledo" nėra. Turiu omeny kėbulą, bet jis taipogi nėra toks blogas, kad būtų tikslinga dabar pradėti draskyti. Jeigu kada išbrisim iš visuotinės krizės - projektas neabejotinai bus.
Iš savo nedidelės patirties, kiek teko susidurti su senų automobilių atkūrinėjimu, supratau, kad geriau yra pradėti restauraciją, kada automobilis tikrai yra nebetinkamas normaliam važinėjimui, nes tuomet nebekyla didesnių dilemų apie kai kurių detalių ar mazgų keitimo, ar restauravimo būtinybę - daroma turi būti viskas.
Prikabinu keletą nuotraukų - visą sekmadienį praleidau maloniai besikrapštydamas apie vabaliuką. Nuploviau, nupoliravau, užtepliojau baisingai kyšančias rūdis, na ir dar ratus nušveičiau (jie nėra lakuoti), slenksčių pavargusias juosteles pakeičiau geresnėmis - vaizdelis akivaizdžiai pagerėjo (bent jau nuotraukose :lol: ).
Post Reply