Benito - tiesiog meksikonas

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

jau beveik

Post by mj »

Taip, tiesa Sigi, Benito jau ridinejasi gatvemis, nors dar yra ikylai stebimas, ar viskas gerai (nors ziopliai meistriokai nudauze vidini veidrodeli, kuris kartu nusinese ir priekinio stiklo gabaleli, taigi dabar servisas uzsakineja nauja stikla).
Is tiesu, pagrindine problema buvo labai garsus variklio kalimas, kuris tikrai issisprende, dabar varikliukas daug tyliau burzgia, kaip mano drauge sake - dabar "murkia".
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Trumpai apie veidrodėlį :D.
Kartais gamintojai susigalvoja kenkėjiškų sprendimų. Prieš 30 metų kažkokie automobilių gamintojai veidrodėlius ėmė klijuoti prie stiklo. Likusi dauguma apsidžiaugė tokiu ''išmintingu'' sprendimu ir ėmė daryti tą patį. Nuo tada stiklų gamintojai negali atsidžiaugti dideliais pelnais.
Įdomiausia, kad toks veidrodėlio klijavimas prie stiklo yra visiškai beprasmis ir vairavimui nesuteikia jokios papildomos naudos. Kai kurie Japonų gamintojai nepasidavė šiai kvailai madai ir kaip ankščiau veidrodėlius tvirtina prie lubų.

Brazilai Vabalus gamino iki 1996 metų, bet veidrodėlius visą laiką Vabalams tvirtindavo tradiciškai prie lubų.
Meksikiečiai 1992 metais modernizavę Vabalą, sugalvojo pakeisti ir veidrodėlio tvirtinimą, likusius 11 metų veidrodėlius klijavo prie stiklo.

Jau apie 20 metų automobiliams nebemontuojami grūdinti priekiniai stiklai, o laminuoti stiklai yra be galo silpni ir prie jų klijuoti veidrodėlį yra didžiausia kvailystė. Štai Andrius savo 1996 metų Vabalui pakeitęs trūkusį priekinį stiklą, veidrodėlį išmintingai pritvirtino prie lubų :roll:.
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

veidrodelis

Post by mj »

Aciu, Sigi, uz issamia istorija apie veidrodelius.
Pas maniski stiklas jau pakeistas, ir veidrodelis vel atsidure ant stiklo.. Na, jei kada dar bus problemu, gal is tiesu reikes svarstyti apie tvirtinima virsuje.
Veikejai, kurie buvo ipareigoti senaji stikla pakeisti, pasiliko ji atsiminimui su mano vabaliuko vardu and jo ;) Labai linksma buvo.

Na, o dabar po visu darbu jau reikia ir technikini vaziuot ;) tikiuosi viskas bus gerai (ypac su stabdziu vienodumu, neaisku kaip bus.. )
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Na dar kiek apie veidrodėlį. Lubose, įprastoje veidrodžiams vietoje po audeklu, turi būti tradiciškai prakirsta anga veidrodėliams prisegti. Reikia tik gauti įprastą standartinį Vabalo veidrodėlį ir prapjovus audeklą jį įsegti.

Tikiuosi meistrai veidrodėlį prie stiklo priklijavo specialia dvipuse lipnia juosta, jei jie kojelę priklijavo klijais tiesiai prie stiklo ñ 100 procentinė garantija, kad stiklas labai greitai ir vėl skils. Į stiklą negali remtis jokios kietos medžiagos.
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by mj »

Jau ilgai sitoje skiltyje nieko nerasiau. Laikui begant, vasara besidziaugiant su vabaliuku ir vel sustabde sokios tokios bedos. Si karta vaziuojant pradejo kazkas bildeti priekineje vaziuokles dalyje, po pasitarimu su Arunu, po apziuros priemem sprendima, kad reikia keisti priekini kelma. Kiek skaiciau ivairiuose forumuose darbas turi buti atliktas labai kruopsciai ir tiksliai, nes kitaip nesusives ratai. Dar vienas niuansas, kad butu gerai tai atlikti nenukelus kebulo, aisku, taip yra sudetingiau, bet visai nesinori ten visko krutinti, kad neatsirastu nauju bedu.

Gal kas nors turite patirties virinant sia vieta? Gal zinot kokiu nors patikimu zmoniu, kurie galetu tuo apsiimti?

*Vabaliukas Vilniuje, bet jei butu patikimos rankos, tikrai atgabenciau ir uz sios miesto ribu.

1. Ligos vieta - virsutine asis laisvai kliba, apatine dar siek tiek laikosi
2. Nauja detale
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Taip iš tikrųjų šio mazgo keitimas reikalauja tikslumo ir labai kokybiško sujungimo suvirinant, čia juk pagrindinis jėgos elementas, turiu omenyje dugno tunelį. Todėl nenukėlus kėbulo, labai sunku atlikti keitimą, be to keičiant šią detalę, prie to pačio verta pakeisti ir "napoleono kepurę". Na o jei nėra noro nukelti kėbulą, tai patariu nuėmus torsionų korpusą "sulopyti" seną mazgą.
User avatar
mj
Posts: 33
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 14:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by mj »

Apie Benito seniai nebuvo jokių žinių, tačiau be didesnių problemų jis važinėja paskutinius 10 metų. Artėjant rudeniui/žiemai, norime Benito skirti dėmesio ir restauruoti.
Yra pradėjusių pūti naujų vietų, stogo medžiaga po truputį bėga
Kur rekomenduotumėte kreiptis? Norėčiau patikėti kam nors išmanančiam, bet kur Lietuvoje. Laukčiau kontaktų ar asmeninių žinučių.
Post Reply