Prieškario Vabalas (Arūnas)

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Sveiki,

šiąnakt grįžau iš darbinės kelionės po Vokietiją ir pakeliui namo aplankiau ponus Grundmannus. Sužinojau, kad Arūno surastas VW38 maždaug po dviejų savaičių bus pradėtas restauruoti, t.y. bus pradėti kėbulo darbai. Grundmannai jau turi padarę kai kurias trūkstamas kėbulo detales (priekinės dalies). Nuotraukas įkelsiu rytoj, o tiems, kam bus įdomu, išsamiau viską papasakosiu šventės metu. :wink:
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Žadėtos nuotraukos.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Naujų dalių paskirtis ir pavadinimai:
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Vis pažiūrinėju šią temą, dabar jau megaprojektą :shock: ir, kažkaip giliau pakapsčiau Sigio įkeltą nuorodą, kur Undis pristato pasauliui Arūno pirkinį/radinį. Pradėjau skaityti ir nebegalėjau sustoti, nors mano gebėjimai anglų kalbos srityje neypatingi... Va čia tai istorija... Manau, kad tokios relikvijos (kitaip jau nepavadinsi) gali pavydėti bet koks pasaulio automobilizmo klubas.
Žinau, kad ponas Arūnas labai užimtas žmogus, bet, kiek suprantu, čia yra jam talkinančių draugų ir aš labai norėčiau paprašyti, kad, jeigu yra nors menkiausia galimybė, kas nors gal galėtų padaryti retkarčiais po keletą nuotraukų iš darbų eigos. Na, gal ne aš vienas čia toks smalsus esu - labai tikiuosi :D .
Ir dar klausimas - ar ponai Grundmanai rodys projektą viešai?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Pavasarį Grundmanai sukūrė savo tinklalapį www.vw38.com , čia galima pamatyti pradėtus darbus.
Tinklapyje dar pristatomi kai kurie anksčiau atlikti VW automobilių restauravimo darbai.

Dabar pagamintos viršutinėje nuotraukoje matomos dalys, nukopijuotos nuo ankstesnių išlikusių prieškarinių automobilių. VW38 darbai kol kas labai stipriai dar nepasistūmėjo, matyt jie turi daug kitų užsakymų. Be to, archyviniuose šaltiniuose bandoma surasti dar daugiau informacijos susijusios su VW prototipų gamyba.
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Be abejo, kad turi daug užsakymų. Čia jau aukštasis pilotažas, kada tokio lygio automobilius restauruoja (turiu omeny vertingus) - technika, įrankiai, žinių bagažas, įdirbis...

Ačiū, Sigi, už informaciją.
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Sveiki visi.
Užsukau į Grundmanų tinklapį vw38 pasižiūrėti, kaip Arūno trofėjus laikosi. Darbai, kaip supratau pajudėjo - kažkas pjaustoma, skutama, vežiojama :) . Visa bėda, kad aš vokiečių kalbos beveik visiškai nesuprantu :lol: . Ar tose nuotraukose, kur matosi jau sutvarkyta ir sukomplektuota pavarų dėžė/pusašiai/stebulės, nuo Arūno Vabalo?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

Dažų skutimo momentai buvo užfiksuoti šių metų vasario mėnesį Arūno namuose, kai Kristianas pirmą kartą atvyko apžiūrėti VW38 stovio. Skusdami dažus jie bandė surasti nors kokį menką įmuštą skaičių, kad būtų galima už ko nors užkibti.

Nuotraukose užfiksuoti kėbulo pervežimai, tai pasiruošimas VW veteranų sąskrydžiui šių metų birželio pabaigoje. Kėbulas kaip didžiausia įžymybė buvo pastatytas XIII amžiaus Hessisch Oldendorf bažnyčioje, o sąskrydžio metu lankomas visų dalyvių ir miestelio gyventojų.

Sprendžiant iš restauravimo nuotraukų, kol kas kėbulo darbai dar nepasistūmėjo. Dabar paruošta pavarų dėžė su pusašiais ir stabdžiais.
Visas dalis jie renka iš savo ankstesnių surinktų prototipų ir KdF kolekcijų, kad restauruojamas VW38 būtų kiek įmanoma autentiškesnis ir artimesnis tam laikotarpiui.

Kiek žinau, dabar turimą VW38 kėbulą jie jungs su dar senesnio prototipo rėmu, kuris pagamintas 1937 metais. Šis rėmas taip pat randasi Grundmanų kolekcijoje.

VW30 išlikusio rėmo tema:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=343304

1937 metų VW30 autentiškas rėmas Grundmanų muziejuje:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinÄ—

Post by Sigis »

TheSambos dalyviai atkapstė dar vieną įdomų dalyką - VW prototipų buferiai priekyje buvo ne vientisi, o susidėjo iš dviejų dalių.
Dviejų dalių buferiai prieškaryje buvo įprasti beveik visiems automobiliams, to neišvengė ir VW prototipai, nors gale Vabalo buferis buvo vientisas.
Peržvelgus visas ikikarines VW nuotraukas, galima pastebėti, kad visi jų priekiniai numeriai perlinkę, o pasikapsčius dar daugiau, galima atrasti ir tokias nuotraukas.

Priekinio buferio pastebėjimai TheSamboje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... start=1200
Black
Posts: 45
Joined: 2008 Apr 24 Thu, 9:00

Post by Black »

Taip, čia tikrai istorija verta dėmesio. Perverčiau jau anksčiau visą The Samboje esančią temą. Ten užvirė labai karštos diskusijos :lol: , neapsieita ir be skeptikų. Na, bet kokiu atveju - be galo įdomus projektas.
Post Reply