Iliustruoti Vabalų techniniai pasikeitimai
 
Brošiūrų nuotraukos perkeltos iš thesamba.com 
 
 

1938. Automobilis konstruotas ir ruoštas gamybai kelis metus, baigus visus konstravimo darbus visuomenei pristatytas 1938 metais

 Sample Image

 

1941. Serijinė gamyba prasidėjo 1941 metų vasarą. 1942 metais variklių darbinis tūris padidintas nuo 985 cm3 iki 1131 cm3.  Iki karo pabaigos pagaminta apie 1200 tokių automobilių 

Sample Image

 

1946. Karo metu VW gamykla gamino daugiausia karo tikslams skirtą produkciją. Pasibaigus karui gamykla atitenka britams, stipriai apgriautuose cechuose netrukus atnaujinama automobilių gamyba. Britų valdymo metu automobiliai gaminti be jokių pakeitimų   

Sample Image

 

1949. Automobiliai gaminti su ekonomine apdaila ir atrodė kukliai. Ėmus vadovauti naujam Volkswagen vadovui H.Nordhofui, sukuriami "De Luxe" modeliai su chromuotomis dalimis, dekoratyvinėmis juostelėmis ir su dailesniu salonu

Sample Image

 Sample Image

Sample Image

 

1949. Ekonominės klasės "Standard" Vabalas gamintas be chromuotų dalių, dekoratyvinių juostelių ir su paprastesne salono įranga 

Sample Image

 

1949. Vabalo bazėje pradėtas gaminti dvivietis VW Hebmüller Cabriolet. Dėl ekonominių sunkumų pagaminama tik 700 tokių automobilių (1949-1953)
  Sample Image

   

1949. Pradedamas gaminti dar vienas kabrioletas Vabalo bazėje - keturvietis VW Karmann Osnabriuko mieste. 1949-1980 metų laikotarpyje pagaminama 332 000 kabrioletų 

Sample Image

 

 
Sekantis >
 
© 2019 Lietuvos VW Vabalų klubas