Smulkus chronologinis aprašymas

VW Vabalų evoliucija

1935
Pirmas prototipas. Keturių cilindrų oru aušinamas opozicinis variklis esantis gale. Darbinis variklio tūris 900 cm3,  22 arklio galių. Cilindro suspaudimo laipsnis 5,6:1, cilindro diametras 70 mm, stūmoklio eiga 64 mm. Maksimalus variklio apsisukimų skaičius 3100 aps/min. Automobilio svoris 650 kg.
1935-1936 metais pagaminami trys prototipų modeliai - V1, V2 ir V3.

1936
Naujas modelis VW 30, darbinis variklio tūris 985 cm3,  23,5 arklio galios, cilindro suspaudimo laipsnis 5,6:1, cilindro diametras 70 mm, stūmoklio eiga 64 mm, maksimalus variklio apsisukimų skaičius 3200 aps/min, maksimalus greitis 100 km/h, tuščio automobilio svoris 610 kg, padangų dydis 4.60-16 colių.
Pagaminami 29 sedanai ir vienas kabrioletas.

1937
Variklio aušinimo pagerinimui pradedamas montuoti išorinis tepalo aušinimo radiatorius.

1938
Galutinai išbaigiamas modelis VW 30 ir su kai kuriais pakitimais sukuriamas galutinis gamybai paruoštas modelis VW 38, dar kitaip KdF-Wagen (pavadinimas skirtas laisvalaikio partinei organizacijai Kraft durch Freude). Nuo dabar kėbulas gaminamas su dvigubu galiniu langu (vok. Brezelfenster).  Iki karo pradžios per 1,5 metų Štutgarte rankiniu būdu pagaminama 60 vnt. VW Vabalų kėbulų. 200 kilometrų į vakarus nuo Berlyno, šalia Falerslebeno gyvenvietės pradedama statyti VW gamykla, greta statomas miestas vardu KDF Stadt. Gamyklos kertinio akmens iškilmės įvyko 1938 metų gegužės 26 dieną.

1940
Metų pradžioje VW gamykloje nurieda pirmoji serijinė produkcija - VW Kübelwagen, tai kariniai visureigiai VW Vabalo bazėje. Prasidėjus karui gamykla taip pat gamino įvairią karinę produkciją.
Serijos numeriai nuo 1-00 001 iki 1-01 000.

1941
Liepos mėnesį nuo konvejerio nurieda pirmieji gamykliniai serijiniai VW Vabalai. Pirmieji automobiliai skiriami nusipelniusiems inžinieriams, vadovams, diplomatinėms atstovybėms ir kariniams štabams.
Serijos numeriai nuo  1-01 001  iki  1-05 656.

1942

Naujas variklis, darbinis tūris 1131 cm3,  25 arklio galios, suspaudimo laipsnis 5,8:1. Automobilio svoris 720 kg.
Pradedamas gaminti VW Typ 166 Schwimmwagen amfibija, varomas visais keturiais ratais.
Serijos numeriai nuo 1-05 657 iki 1-014 383.

1943
Serijos numeriai nuo 1-014 384 iki 1-0032 302.

1944
Serijos numeriai nuo 1-0032 303 iki 1-051 999.

1945
Per visą karo periodą gamykloje pagaminama 1200 vienetų  VW Vabalų,  52 000  VW Kübelwagen'ų ir beveik 14 000  VW Schwimmwagen amfibijų.
Po Vokietijos kapituliacijos VW gamykla patenka į D.Britanijos okupacinę zoną. Nuo amerikiečių ir britų bombardavimų stipriai nukentėjusi gamykla griuvėsiuose toliau gamina VW Vabalus. Dėl dalių ir žaliavų stygiaus automobilius tenka gaminti naudojant parankines dalis. Gamyklą administruoja karinė britų vadovybė, o naujai pagaminti VW automobiliai skiriami Britanijos ir Prancūzijos karinėms pajėgoms. KDF Stadt miestas pervadinamas kitu vardu - Wolfsburg, pavadinimas perimtas nuo šalia esančios viduramžių pilies. Britų valdymo periodu nuo 1945 iki 1948 metų pagaminama 20 000 automobilių.
Serijos numeriai  52 000 - 53 814.

1946
Serijos numeriai  52 000 - 53 814.  Pagaminta 9 878 vnt.

1947
Serijos numeriai  53 815 - 63 796.  Pagaminta 8 890 vnt.

1948
VW gamykla perduodama Vokietijos savivaldai. 1948 metų sausio 1 dieną gamyklai ima vadovauti vokietis Heinrich Nordhoff, jo dėka vėliau Vabalas išpopuliarėja visame pasaulyje. Kuriami nauji VW automobilių projektai. Nuo 1948 iki 1949 metų pradžios ratų gaubteliai gaminti su dideliais VW ženklais.
Serijos numeriai 072 743 - 091 921.  Pagaminta 19 244 vnt.

1949
Serijiniu būdu pradėti gaminti VW kabrioletai Osnabriuke (1949-1980) ir kupė kabrioletai Hebmüller Wupertalio mieste (1949-1951).
Techninės naujovės. Pirmą kartą išorėje atsiranda chrominės dekoratyvinės juostelės. Eksportiniams modeliams montuojami nauji balti dviejų stipinų vairai. Baltos plastmasės apdaila priekiniame skydelyje, baltos rankenėlės. Nauji sėdynių apmušimai. Stačiakampis vidinis veidrodėlis. Mažas kapoto VW ženkliukas padidinamas. Priekinis kapotas praranda L formos rankenėlę su spynele, rankena tampa vientisa išlenkta, bagažinė atidaroma iš vidaus vairo kairėje pusėje.  Variklio gaubte panaikinami valstybinio numerio formos įspaudai, vieta po numerio apšvietimo snapu tampa visiškai lygi. Priekinėje pakaboje pradėti montuoti teleskopiniai amortizatoriai.
Serijos numeriai  091 922 - 138 554.  Pagaminta 46 154 vnt.

1950
Pradedami gaminti sedanai su stumdomu medžiaginiu stogu, dar kitaip vadinamu saulės stogu (Sonnendach). Po galine sėdyne šildymo kanalams įrengiami triukšmo slopintuvai. 1950 metų gale kabrioletuose panaikinama galimybė užvesti variklį svirtimi (panaikinama anga svirčiai įkišti).  Eksportiniai modeliai su hidrauliniais stabdžiais. Variklio aušinimo reguliavimas termostato pagalba.  Stūmoklio triukšmo sumažinimui subalansuojamas stūmoklio piršto smaigas.  Vožtuvai gaminami iš tvirtesnio plieno.
Serijos numeriai  138 555 - 220 133.  Pagaminta 81 979 vnt.

1951
Chromuotas apvadas kaip papuošimas dedamas į priekinio stiklo gumos apvadą. Wolfsburgo herbo ženkliukas ant priekinio gaubto virš rankenėlės. Eksportiniams modeliams ventiliavimo angos tarp priekinio sparno ir durų. Kabrioletui priekinio skydelio abu dėklai su durelėmis. Eksportiniams modeliams vairo nugarinė pusė banguota. Teleskopiniai amortizatoriai gale, vietoje ankščiau buvusių svirtinių amortizatorių. Naujas apšildymo įtaisas. Vietoje dviejų spyruoklių vožtuvui, dedama viena.
Serijos numeriai  220 134 - 313 829.  Pagaminta 93 709 vnt.

1952
Naujas prietaisų skydelis ir naujas spidometras.  Posūkių perjungimo jungiklis nuo prietaisų skydelio perkeliamas į vairo kolonėlę kairėje pusėje.  Pakeitus priekinį skydelį su vienu dėklu vietoje dviejų, vairuotojo duryse atsiranda kišenė smulkiems daiktams ir pirštinėms. Vidaus apšvietimo lemputė nuo galinio dvigubo lango statramsčio perkeliama šalia vairuotojo durų. Automatinis valytuvų baigiamasis išsijungimas. Padidinami valytuvai. Valytuvų judėjimo dažnis padidinamas nuo 10-1/2 iki 3-1/4. Šildymo krosnelės ištraukiama rankenėlė pakeičiama į didesnę sukamą rankenėlę. Durų langai pradedami gaminti dviejų dalių su pasukamais trikampiais langeliais.  L formos variklio dangčio rankenėlė pakeičiama į T formos rankenėlę. Pakeičiamos galinės lempos ir numerio apšvietimo snapas. Stabdžių įspėjamoji lemputė iš numerio apšvietimo snapo centre, perkeliama į naujos formos lempas sparnuose. Sustiprinami ir padidinami buferiai, pasikeičia išvaizda ir jų apsauginės atramos. Šoninių ventiliacinių angų šalia priekinio sparno gamybos nutraukimas. Eksportiniams modeliams ir kabrioletams sinchronizuojamos antra, trečia ir ketvirta pavaros (pavarų dėžės žymimos A raide). Priekinei pakabai suminkštinti torsionų plokštelių skaičius padidinamas nuo 5 iki 6 vnt. Visiems modeliams panaikinama galimybė variklį užvesti svirtimi. Senesnis padangų dydis 5.00x16 pakeičiamas į 5.6x15. 1952 metų pabaigoje seną karbiuratorių 28 VFIS pakeičia naujas 26 PCI su akseleravimo pompa. Alkūninio veleno padėtis reguliuojama trijų tarpinių pagalba.
Serijos numeriai  313 830 - 428 156.  Pagaminta 114 327 vnt.

1953
Nutraukiama kėbulų gamyba su dvigubais galiniais langais (Brezelfenster), pradedama vientiso langelio gamyba (Ovalfenster). Kėbulo dekoratyviniai apvadai pradedami gaminti iš antikorozinio lydinio. Ventiliacinių sukamų langelių rankenėlės su paspaudžiamu užraktu-mygtuku. Maža rankenėlė priekinio skydelio peleninei. Priekinei pakabai paminkštinti torsioninių plokštelių kiekis padidinamas nuo 6 iki 8 vnt. Stabdžių skysčio rezervuaras perkeliamas nuo pagrindinio cilindro į bagažinės priekį šalia atsarginio rato. Pavarų dėžėje pakeičiamas trečios ir ketvirtos pavarų perdavimo santykis. Generatoriaus galia padidinama nuo 130 iki 160 vatų. Metų pabaigoje aukštos įtampos paskirstytojui sukuriamas vakuminis paankstintojas. Pakeičiamas vožtuvų reguliavimo tarpelio dydis nuo 0,15 mm iki 0,10 mm.
Serijos numeriai  428 157 - 575 414.  Pagaminta 147 257 vnt.  Iš jų  26 794 vnt. Brezelfenster ir  120 463 vnt. Ovalfenster.

1954
Naujas 30 arklio galių variklis, darbinis tūris 1192 cm3, suspaudimo laipsnis 6,1:1, maksimalus greitis 110 km/h. Nauja cilindrų galva su geresniu vožtuvų ir žvakių aušinimu. Tepalinis karbiuratoriaus oro filtras. Naujas karbiuratorius 28 PCI. Starterio paleidimo mygtukas nuo skydelio kairės pusės perkeliamas ir sujungiamas kartu su degimo spynele dešinėje pusėje. Metų antroje pusėje variklio suspaudimo laipsnis padidinamas iki 6,6:1.
Serijos numeriai  575 415 - 781 884.  Pagaminta 206 469 vnt.

1955
Rugpjūčio 4 dieną pagaminamas pirmasis VW Vabalo milijonas. Pradedami gaminti Karmann Ghia  kupė.
Nuo šių metų modelių kaitą imama fiksuoti ne nuo metų pradžios, o nuo rugpjūčio mėnėsio. Tai tampa keblu, kai reikia apibūdinti modelio pavyzdį ir automobilio pagaminimo metus. Pavyzdžiui jei automobilis pagaminamas 1955 rugpjūčio 10-tą dieną, jo pagaminimo metai bus nurodomi 1956.
Eksportui į JAV šviečiančius semaforus durų staktoje pakeičia mirksinčios lemputės priekinių sparnų kraštuose. Gale ‘'stop'' stikliukas iš viršutinės korpuso dalies perkeliamas į bendrą korpusą po vienu stiklu, visa lemputė įgauna kitą išvaizdą. Atnaujinama vairo forma. Bėgių perjungimo svirtis išlenkiama, priartinant svirties galą arčiau vairuotojo. Atsiranda galimybė priekinių sėdynių atlošus reguliuoti trimis padėtimis. Pakeitus benzino bako formą, bagažinės erdvė padidėja. Iki šiol duslintuvas turėjęs vieną išėjimą, dabar gaminamas su dviem išėjimais. Eksportiniams modeliams montuojami chromuoti vamzdeliai duslintuvui, standartiniams modeliams vamzdeliai dažomi juodai.
Serijos numeriai  781 885 - 929 745.  Pagaminta 147 860 vnt.

1956
Eksportiniams modeliams buferiai pradėti gaminti su papildomais atraminiais lankais. Šildymo angos salone truputį pastumiamos atgal. Keleivio durelių porankis 15 mm pailginamas. Padidinamas starterio galingumas. Nuo dabar padangos visiems modeliams bekamerinės.
Serijos numeriai  929 745 - 1 124 618.  Pagaminta 316 872 vnt.

1957
Priekinis stiklas padidinamas 17 procentų, o galinis stiklas padidinamas net 95 procentais, ‘'ovalinių'' Vabalų gamybos pabaiga. Sukuriamas visiškai naujas priekinis skydelis, kurio forma gamyboje išsilaiko iki pat Vabalų gamybos pabaigos 2003 metais. ''Saulės stogo'' dydis truputį sumažinamas. Apvalus ratinis akceleratoriaus pedalas pakeičiamas į įprastą plokščią pedalą. Sėdynės labiau išlenkiamos patogesniam sedėjimui. Šiek tiek pasikeičia variklio gaubto forma. Platesni ratų stabdžių būgnai ir trinkelės. Sankaba prispaudžiama stipresnėmis spyruoklėmis. Dėka techninių patobulinimų, atsiranda galimybė varikliui naudoti įvairesnius tepalus.
Kabrioletų priekinis stiklas padidėja 8 procentais, galinis padidėja 45 procentais. Variklio gaubto ventiliacinės vertikalios įpjovos tampa horizontaliomis. Eksportinių Vabalų priekyje esančios posūkių lemputės perkeliamos į sparno viršų, lemputės įgauna lašo formą, tokio pavyzdžio lemputės bus gaminamos iki 1963 metų. Pradedami gaminti Karmann Ghia kabrioletai.
Serijos numeriai  1 124 619 - 1 600 439.  Pagaminta 353 821 vnt.

1958
Padidinamas išorės veidrodėlis. Vadinamasis saulės stogas vietoje medžiagos, pradėtas gaminti iš sintetinio audinio.  Variklio susidėvėjimui sumažinti, tepalo išleidimo varžtas gaminamas su magnetu.
Eksportinės Karmann Ghia pradėtos gaminti su papildomais buferių lankais.
Serijos numeriai  1 600 440 - 2 007 615.  Pagaminta 407 175 vnt.

1959
Naujos formos vairas, vairaračio stebulė saugumo sumetimais įgilinama. Vairo signalas su papildomu metaliniu chromuotu lankeliu. Atgal automatiškai atšokanti posūkių perjungimo svirtis. Vietoje tamsaus plastiko, priekinio stiklo saulės uždanga dabar gaminama iš minkšto audinio. Wollfsburg'o ženkliuke ant gaubto, sumažinamas spalvų kiekis. Šalia vairuotojo sėdintiems keleiviams atsiranda patogesnė įstriža atrama pėdoms. Po galinėmis sėdynėmis esančios erdvės pridengiamos aklinomis sienelėmis, tuo pačiu uždengiamas ir akumuliatorius. Keleivio duryse rankenėlė gaminama ne plokščios formos, o su kiauryme rankoms patogesniam durų uždarymui. Pakeičiama išorinė durų rankenėlė, nuo šiol ji ne palenkiama, o yra visiškai įtvirtinta su stačiakampio formos mygtuku. Vibracijos sumažinimui vairo mechanizmas gaminamas su stabilizatoriumi. Generatoriaus galingumas padidinamas nuo 160 iki 180 vatų.
Sinchronizuojama pirma pavara, tokios pavarų dėžės žymimos B raide.
Serijos numeriai  2 007 616 - 2 528 667.  Pagaminta 521 051 vnt.

1960
Naujas variklis. Cilindrų suspaudimo laipsnis padidinamas nuo 6,1:1 iki 7,0:1. Galingumas pakyla nuo 30 iki 34 AG. Naujas karbiuratorius 28 PICT su ''start automatic'' įrenginiu šaltam varikliui palaikantis didesnius apsisukimus. Rankinis karbiuratoriaus droselis nebegaminamas. Benzino pompa variklio bloke dabar montuojama dešinėje paskirstytojo pusėje. Į karbiuratoriaus oro filtrą oras tiekiamas pašildytas. Aušinimo ventiliatorius su 28 mentimis.
Durų staktoje galutinai išnyksta semaforai, posūkiai perkeliami į sparnus priekyje ir gale. Priekyje ant sparnų atsiranda nuo 1957 metų eksportiniams Vabalams montuotos lašo formos posūkių lemputės. Gale posūkių lemputės integruojamos kartu su stabdžių lemputėmis. Pagrindiniai žibintai tampa asimetriški, tai yra apšviečiantys ir dešiniąją kelio pusę (Europa). Padidinama bagažinės erdvė, pakeičiama benzino bako forma, bako paviršius tampa plokščias. Bagažinės talpa padidėja nuo 85 iki 140 litrų. Bako degalų įpylimo anga perkeliama iš dešinės į kairiąją pusę. Įrengiamas priekinio stiklo ploviklis su pompa. Plastikinis 1 litro talpos indas patalpinamas už atsarginio rato. Stabdžių skysčio ir langų ploviklio indai gaminami iš permatomo plastiko. Taip pat pradedami gaminti skydeliai nuo saulės ir keleiviui. Priešais keleivį šalia stiklo imama tvirtinti papildoma rankenėlė keleivio patogumui. Degimo spynelė leidžianti tik vieną kartą pasukti starterį. Elektros instaliacijos saugikliai iš bagažinės perkeliami į saloną dešinėje vairo pusėje. Nuo dabar visos pavaros sinchronizuotos visiems modeliams. Spidometre panaikinamos trys raudonos atžymos reiškiančios didžiausią pavarų greitį (pirmos, antros ir trečios). Spidometre pasikeičia skaičiai,  dabar maksimalus greitis 140 km/h.
Serijos numeriai  2 528 668 - 3 192 506.  Pagaminta 663 838 vnt.

1961
Dviejų skilčių naujos formos galiniai žibintai su geltonu posūkių stiklu. Lengvesniam priekinio gaubto pakėlimui ir fiksavimui abiejose pusėse šarnyruose įrengiamos spyruoklės. Langų ploviklio rezervuare slėgis palaikomas atsarginio rato slėgio pagalba. Plovikliui išpurkšti pakanka tik spustelėti pneumatinį mygtuką skydelio dešinėje pusėje. Degimo spynelė perkeliama šalia vairo, kur sujungiama kartu su vairo užraktu. Spidometro dešinėje pusėje įrengiamas benzinmatis, jis mechaniškai troseliu sujungtas su benzino bake esančia plūde ir kuro kiekį rodo nuolatos. Dėl šios priežasties eksportiniuose modeliuose nutraukiamas rezervinių kranelių montavimas po baku. Nuo šiol saugos diržai montuojami serijiniu būdu. Tolygesniam salono apšildymui po galine sėdyne įrengiami šildymo kanalų atsišakojimai. Priekyje grindyse esančioje pečiuko angoje įrengiama uždarymo sklendė skirta pageidaujamam šilumos paskirstymui. Spidometre ties 50-ta atžyma atsiranda raudonas brūkšnelis žymintis maksimalų greitį mieste. Metų viduryje nutraukiama rankinio stabdžio tepimui skirta ventilio gamyba. Sustiprinamos sankabos spyruoklės.
Serijos numeriai  3 192 507 - 4 010 994.  Pagaminta 818 847.

1962
Virš priekinės gaubto rankenėlės nebededamas Wolfsburg'o herbo ženkliukas. Salono lubos nuo šiol dengiamos ne paprastu medžiaginiu audiniu, o sintetiniu. Po galinėmis sėdynėmis šildymo pečiuko angose įrengiamos uždarymo sklendės. Variklio karteris su papildoma vėdinimo įranga, kuri sujungta su karbiuratoriaus oro filtru. Metų pabaigoje varikliai pradedami gaminti su našesnia šildymo įranga, šildymo kolektoriai imami gaminti su aliuminio radiatoriais, kuriuos apipučia nuo aušinimo spintos atvestos rankovės. Nuo šiol hidrauliniai stabdžiai montuojami ir standartiniams modeliams. Grindys dengiamos sluoksniuotais putų kilimėliais. Stiklo takeliai aptraukiami nailonu. ''Saulės stogo'' rankenėlė sulankstoma.
Serijos numeriai  4 010 995 - 4 846 835. Pagaminta 835 840 vnt.

1963
Nutraukiama medžiaginių ''saulės stogų'' stogų gamyba, juos pakeičia mažesnis metalinis stoglangis valdomas sukama rankenėle. Ratų gaubteliuose įspausti VW ženkliukai neberyškinami juoda spalva. Nuo spalio 31 dienos ant priekinių sparnų montuojamos didesnės posūkių lemputės. Šios lemputės vėliau gamyboje išsilaiko iki 1974 metų. Padidėja galinio gaubto numerio apšvietimo snapas. Pasikeičia vairo signalo forma, vairai gaminami be chromuoto lankelio. Neporėtus sėdynių apmušalus nuo šiol pakeičia perforuoti viniliniai audiniai. Metų pabaigoje į gamybą įdiegiamas naujas karbiuratorius 28 PICT-1.
Serijiniai numeriai  4 846 836 - 5 677 118.  Pagaminta 830 282 vnt.

1964
Padidėja visi stiklai. Priekinis paaukštėja 28 mm ir truputį išlenkiamas. Šoniniai stiklai padidėja visu perimetru. Duryse esančios sukamos orlaidės nežymiai sumažėja, statramsčiai įgauna truputį įstrižą formą. Durų stiklai dabar nuleidžiami ne statmenai žemyn, o truputį įstrižai į priekį. Sukamo langelio uždarymo fiksatorius be užrakto-mygtuko, fiksatorius remiasi ne į apatinę rėmo dalį, o į statramstį. Galinis stiklas praplatėja 10 mm ir paaukštėja 20 mm. Didesni ir ilgesni stiklo valytuvai. Šildymo reguliavimo rankenėlės dabar dvi, jos perkeltos šalia rankinio stabdžio. Įjungiant šildymą jos keliamos. Rankenėlė esanti dešinėje rankinio stabdžio pusėje su raudona atžyma įjungia ir išjungia šildymą, rankenėlė esanti kairėje pusėje pažymėta pilka spalva įjungia arba išjungia šildymą išsišakojantį po galine sėdyne. Pakeičiama priekinio stiklo skydelio nuo saulės forma, atsiranda galimybė persukti ją ir į durų pusę. Supaprastinama variklio gaubto rankenėlės forma, vietoje T formos rankenėlės pradedama gaminti spynelė su ąsele ir mygtuku, dabar uždarant ir atidarant variklio gaubtą nereikia sukti rankenėlės. Galinės sėdynės atlošas gaminamas su nedideliu dirželiu per vidurį, atlenkus bagažui atlošą, dirželis apačioje prikabinamas prie apatinio sėdynės rėmo atlošui prilaikyti.
Visos pavarų dėžės pradedamos gaminti tik sinchronizuotos (iki šiol taip pat gamintos pavarų dėžės pažymėtos A raide, pirma pavara nesinchronizuota).
Pradedami naujai gaminti stabdžių pagrindinis cilindras ir ratų cilindriukai. Variklio aušinimo korpuso apačioje įrengiamos orą nukreipiančiosios reguliuojamos mentys. Padidinamas salono šildymo našumas.
Keičiami modelių pavadinimai, ankščiau modelis su 30 AG varikliu vadintas Standart pavadinimu, dabar vadinamas VW 1200 A. Vabalas su 34 AG varikliu vadinamas VW 1200.
Kabrioletui vidaus apšvietimo lemputė perkeliama į priekinio stiklo rėmo viršų.
Serijos numeriai  5 677 119 - 6 502 399.  Pagaminta 825 280 vnt.

1965
Pradedami gaminti nauji 1,3 talpos varikliai. Galia 40 AG, stūmoklio eiga padidinama iki 69 mm, variklio maksimalūs apsisukimai padidinami iki 4000 aps/min, suspaudimo laipsnis 7,3:1. Naujas karbiuratorius 30 PICT-1. Benzino pompa su membraniniu ventiliu neleidžiančiu užgesinus variklį benzinui nutekėti atgal į baką. Automobilis pažymėtas VW 1300 pavadinimu. Ant variklio dangčio dedami ženkliukai su skaičiais 1300.
Perdaroma priekinė pakaba. Ratų atstumai padidinami nuo 1288 mm iki 1300 mm. Nuo šiol priekinė pakaba gaminama ne su svirčių ašimis, o su 4 rutuliniais šarnyrais, šarnyrai nereikalaujantys tepimo ir priežiūros. Torsioninių plokštelių skaičius padidinamas nuo 8 iki 10 plokštelių. Torsionų vamzdžiuose įrengiami 4 ventiliai torsionų tepimui, tepama kas 10 000 km. Adatiniai ratų guoliai pakeičia rutulinius guolius. Ratų gaubteliai jau nebe išpūsti, o plokšti. Geresniam stabdžių aušinimui ratlankiai imami gaminti su aušinimo kiaurymėmis.
Ilgų ir trumpų šviesų jungiklis perkeliamas nuo grindų ir integruojamas į posūkių svirtį, nuo šiol šviesos perjungiamos svirtį spustelėjus į save. Modelis VW 1300 aprūpinamas avarine mirksėjimo įranga.
Nežymiai perdarytas vairo signalo chromuotas lankelis. Geresniam stiklo apipūtimui, modeliams VW 1300 ir kabrioletams priekinio skydelio centre montuojama papildoma anga šiltam orui. Stiklai dabar apipučiami trijuose taškuose. Padidinamas vidinis veidrodėlis. Sėdynių atlošų kampo reguliavimui pakeičiama reguliavimo svirtis. Salono šoniniams apmušimams pakeičiamas piešinys, dabar apmušimuose įspaudžiamos horizontalios linijos.
30 AG variklių gamyba nutraukiama.  Modelis pavadinimu VW 1200 A dabar gaminamas jau su 34 AG varikliu.  Šis modelis ant variklio dangčio žymimas skaičiais 1200. Numerio apšvietimo snapas naudojamas vis dar 1952 metų pavyzdžio. Trumpos ir ilgos šviesos perjungiamos su koja, paspaudus jungtuką esantį grindyse šalia sankabos pedalo. Į šį modelį taip pat montuojama atnaujinta pakaba ir nauji salono apmušimai, kaip ir modelyje VW 1300.
Kabrioletai dabar su 1,3 varikliu. Kabrioletams montuojami tik jiems skirti visą ratlankį dengiantys chromuoti gaubteliai su aušinimo angomis.
Kėbulų ir variklių serijiniai numeriai pradedami žymėti nauja tvarka. Varikliams pridedama kubatūrą reiškiančias raides, o kėbulams pridedami trys skaičiai: skaičius 11 reiškia VW modelio pavadinimą, o trečias skaičius žymi metus, šiuo atveju skaičius 5.
Rugsėjo 15 dieną Wolfsburgo gamykloje pagaminamas 10 milijoninis Vabalas.
Serijos numeriai  115 000 001 - 115 929 202.  Pagaminta 929 202 vnt.

1966
Pradėtas gaminti naujas modelis VW 1500.  Variklio talpa 1,5 litro, 44 AG,  suspaudimo laipsnis 7,5:1,  stūmoklio eiga 69 mm,  diametras 83 mm.  Maksimalus greitis 125 km/h.  Karbiuratoriaus oro filtras su dviem oro įtraukimo ir oro pašildymo kanalais.  Sankabos disko diametras 200 mm.  Didesnis smagratis,  vietoje 109 dantų (180 mm),  smagračiai gaminami su 130 dantų (200 mm). Priekiniai ratai su ATE diskiniais stabdžiais. Variklio gaubte vieta skirta numeriui dabar statesnė (geresniam numerio matomumui). Numerio apšvietimo snapo forma nežymiai pakeista. Gaubto viršuje esantis vertikalus įspaudas panaikinamas, nuo šiol viršutinė dalis tampa lygi. Variklio dangtis pažymėtas pilnu modelio pavadinimu - VW 1500.
Nuo dabar visi Vabalų modeliai su siauresnėmis išorės dekoratyvinėmis aliuminio juostelėmis. Išorinis veidrodėlis dabar privalomas ir VW 1200 modeliams.
Priekiniame salono skydelyje abi valytuvų ir šviesų jungiklių rankenėlės tampa plokščios formos ir gaminamos iš minkšto juodo plastiko. Rankenėlė peleninei ištraukti nuo šiol nebetvirtinama, peleninė ištraukiama suimant ją iš apačios. Sėdynės atlošo palenkimo užraktas perkeliamas iš apačios į atlošo šono viršutinę dalį.
Visiškai pakeičiamas visas durų spynos užrakto mechanizmas. Anksčiau vidinė durų atidarymo rankenėlė atlikdavo dvi funkcijas - traukiant į save durys atsidarydavo, pastūmus nuo savęs spynos užraktas užrakindavo spyną. Dabar rankenėlės išskirtos į dvi atskiras pozicijas. Durų atidarymo rankenėlės forma visai pakeista ir įgilinama į durų apmušimą, o spynos fiksatorius-mygtukas perkeliamas į lango rėmo kampą. Vairuotojo duryse dėl rankenėlės formos pakeitimo pradedamas montuoti porankis patogesniam durų uždarymui. Išorinėje durų rankenėlėje stačiakampės formos mygtukas pakeičiamas į apvalų mygtuką, šios rankenėlės modelis gamyboje išbūna tik iki kitų metų.
Atstumas tarp galinių ratų padidinamas nuo 1300 mm iki 1358 mm. Galinėje pakaboje sukurta Z formos (žiūrint iš viršaus) išlyginamoji balasto spyruoklė,  leidžianti stabiliau laikytis posūkiuose.  Galiniai torsionai paminkštinami.
Pradedami gaminti mišrūs modeliai, tai VW 1300 A su tuo pačiu 1,3 litro ir 40 AG varikliu,  bet su supaprastinta VW 1200 modelio įranga.
Kabrioletai nuo šiol su 1,5 talpos varikliu.
Serijos numeriai  116 000 001 - 116 1 021 298.  Pagaminta 1 021 298 vnt.

1967
Šie metai pažymėti, kaip didžiausių kėbulo pasikeitimų metai.
Visiškai pasikeičia buferių forma, jie tampa masyvesniais, kampuotų formų ir stipresniais. Be to, saugumo sumetimais tvirtinami aukščiau. Pasikeičia abiejų gaubtų apatinės dalys tam, kad atidarant ir uždarant gaubtus, jie neliestų aukščiau pritvirtintų buferių, gaubtų galai sutrumpinami ir užapvalinami. Vabalas dabar įgauna kitą išvaizdą.
Priekiniai žibintai nuo šiol montuojami statmenai, visiškai pakeičiant sparno žibintų lizdus. Žibintai dabar netenka ovalo formos ir tampa visiškai apvalūs. Pasikeičia galinių žibintų forma, dabar jie didesni ir su lygia apatine dalimi bei trijų dalių. Apatinėje dalyje į juos integruojama balta dalis atbuliniam bėgiui (ne bazinė įranga).
Pakeičiamos kėbulo rankenėlių formos. Priekinė gaubto rankenėlė su mygtuku, gaubtas dabar su dviguba apsauga. Pirma atidaroma salone, vėliau gaubtas atidaromas paspaudžiant mygtuką. Taip pat pasikeičia durų rankenėlės forma, išorėje esantis mygtukas perkeliamas į vidinę rankenėlės dalį, durys atidaromos rankenėlę suspaudžiant.
Priekiniame gaubte šalia stiklo imamos gaminti ventiliacinės angos sujungtos su salonu geresniam stiklo apipūtimui ir salono vėdinimui. Po gaubtu bagažinėje įrengiamas specialus nedidelis plastmasinis korpusas orui įtraukti, nuo korpuso vamzdeliai orą paskirsto į kelis stiklo apipūtimo taškus.
Priekyje dešinėje pusėje šalia bagažinės įrengiamos mažos durelės kuro įpylimui, nuo šiol įpilant kurą nereikia atidarinėti priekinio gaubto, šitaip supaprastinamas kuro įpylimas. Pakeičiama išorinio veidrodėlio forma, nuo šiol veidrodėlis didesnis ir geresniam veidrodėlio valdymui kojelė gaminama su papildomu šarnyru.
Vairavimo saugumui padidinti, visas prietaisų skydelis uždengiamas tokios pačios formos juodu sintetiniu paminkštinimu (kaip papildoma nebazinė įranga). Benzinmatis perkeliamas į spidometro korpusą ir valdomas ne mechaniškai troseliu, o elektromechanika. Stiklo valytuvų greitis dviejų pakopų. Prietaisų skydelio viršuje atsiranda dar dvi papildomos angos stiklo apipūtimui (dabar jau viso penkios), kurios atsiranda dėka minėtos ventiliacinės orapūtės bagažinėje. Šaltam orui reguliuoti skydelio apatinėje dalyje po radijo imtuvu įrengiamos dvi sukamos rankenėlės. Priekinio skydelio dėklo durelių spyna nuo šiol ne paspaudžiama, o pasukama ir tokios pačios formos kaip ir kiti jungikliai. Visame prietaisų skydelyje dabar visos rankenėlės dėl aiškumo pažymėtos valdymo simboliais. Spidometro tepalo slėgio įspėjančioji lemputė iš žalios spalvos pakeičiama į raudoną. Vidinis veidrodėlis didesnis, naujos kampuotos formos ir plastmasinis, kojelė prie stogo dabar ne prisukama, o prisegama. Bėgių perjungimo svirtis nuo šiol nebe išlenkta ir gaminama visiškai tiesi.
Stabdžių pagrindinis cilindras ir skysčio rezervuaras iš dviejų dalių, rezervuaras iš po atsarginio rato perkeliamas į bagažinę kairėje pusėje. Stiklo ploviklio rezervuaras dabar tvirtinamas dvejais kaisčiais prie atsarginio rato vidinės pusės.
Pečiuko valdymo rankenėlės šalia rankinio stabdžio truputį sutrumpinamos ir 78 mm perkeliamos atgal, tuo pačiu sutrumpinama rankinio stabdžio rankena.
1,5 varikliui naujas karbiuratorius 30 PICT-2, naujas didesnis tepalinis oro filtras su viengubu oro įtraukimu ir viengubu oro pašildymu.
Vairo ašis nuo šiol saugesnė, ašyje įrengiama perforuota grotelių pavidalo 20 cm ilgio ašies dalis, frontalinio smūgio metu susispaudžianti ir neleidžianti sužaloti vairuotojo.
Modelis VW 1200 šiais metais imamas įvardinti dar kaip ir Sparkäfer (lietuviškai teisingai tariamas Šparkefar). Šis pavadinimas prigyja iki pat Vabalų gamybos pabaigos ir šiuo pavadinimu vadinami ekonomiškiausios bei pigiausios komplektacijos Vabalai. 1967 metais Sparkäfer kaina siekė 4485 DM, o VW 1300 A siekė 4735 DM.
Nuo 1967 metų sausio mėnėsio modelis VW 1200 su 34 AG varikliu gaminamas VW 1300-tojo kėbule. Šis Sparkäfer nuo brangesnių Vabalų skiriasi tuo, kad dar turi 6 voltų įrangą, vieną valytuvų greičio pakopą, viengubą stabdžių cilindrą, neturi balansinės Z spyruolės, turi mažiau dekoratyvinių chrominių juostelių, tvirtinami dar seno pavyzdžio buferiai ir vidinis veidrodėlis. Šiame modelyje salone apmušimai stiklų linijoje iki pat galinio stiklo nededami, paliekant vidines metalines dalis nudažytas kėbulo spalva. Priekyje sparnuose išlieka tos pačios dekoratyvinės ovalinės angos su dekoratyvinėmis grotelėmis ir išlieka  galiniai dviejų skilčių seno pavyzdžio žibintai.
Nuo rugpjūčio mėnėsio modeliai VW 1300 ir VW 1500 gaminami su 12 voltų įranga, įtampa padidėja nuo 180 iki 360 vatų. Modelis VW 1200 paliekamas gamyboje su 6 voltų įranga (su šia įtampa jis bus gaminamas dar iki 1975 metų). 6 voltų rėlė reguliatorius tvirtinamas tiesiog virš generatoriaus, įdiegus į gamybą 12 voltų įrangą, rėlė reguliatorius imamas tvirtinti po galine sėdyne kairėje pusėje.
Visi Vabalų ratlankiai dabar pradedami gaminti su 4 skylėmis. Stabdžių trinkelės praplatinamos nuo 30 mm iki 40 mm.
VW 1500 pradėtas gaminti su pusautomate pavarų dėže. Pavarų dėžė su šarnyriniais pusašiais ir įžambiomis pakabos svirtimis, ratams leidžianti judėti tik vertikaliai.
Serijos numeriai  117 000 001 - 117 844 892.  Pagaminta 844 892 vnt.

1968
Durelės kurui įpilti prieš metus pradėtos gaminti be užrakto, nuo šių metų durelėms įrengiama užsiseganti skląstis, kuri atidaroma dešinėje salono pusėje po prietaisų skydeliu, patraukus užrakto kilpelę (kuro durelės su skląstimi vėliau gamintos iki 1971 metų). Bagažinės dangčio atidarymo rankenėlė įkeliama į prietaisų skydelio dėklo kairę pusę. Prieš tai rankenėlė dar nuo 1949 metų buvo montuojama šalia vairuotojo kairėje pusėje.
Šildymo angos esančios slenksčių priekyje dar kartą pastumiamos atgal, dabar jos atsiduria pačiuose slenksčiuose, tiesiai po durimis. Šildymo anga dabar uždengiama su masyviu plastmasiniu rėmu, kuriame įrengta sklendė, leidžianti karštą orą nukreipti labiau norima linkme (į kojas arba priekinį stiklą). Sklendės padėtis reguliuojama nuotolinės rankenėlės pagalba, kuri tvirtinama prie durų staktos šono kiliminės dangos iškirptėje (nuotolinė rankenėlė gaminta tik vienerius metus, vėliau sklendė stumdoma tiesiog pačiose grotelėse).
Perdaromas spidometro ciferblatas, nuo šiol visi skaitmenys išdėstomi horizontaliai. Ankstesniųjų spidometrų signalinės lemputės nebuvo žymimos simboliais, nuo šiol kiekviena lemputė geresniam orientavimuisi pažymėta atitinkamu simboliu (generatorius, tepalo slėgis ir ilgosios šviesos).
Sukuriamas naujas kiek tvirtesnis sėdynių atlošo kampo reguliavimo mechanizmas, daugiau padėčių ir atlošas atlenkiamas truputį didesniu kampu atgal.
Naujas karbiuratorius 30 PICT-2 1,3 varikliams.
Variklio karterio vėdinimas uždaromas.
Nuo šių metų visi automobiliai aprūpinti avarine mirksėjimo įranga. Nuo rugpjūčio įdiegiama diagnostinė sistema.
Padidinama modelių pasiūla, modeliai VW 1300 su 40 AG varikliu pradėti gaminti su pusautomate pavarų dėže ir diskiniais stabdžiais (VW 1500 analogas).
Serijos numeriai  118 000 001 - 118 1 016 098.  Pagaminta 1 016 098 vnt.

1969
Variklio aušinimo pagerinimui VW 1500 modelių variklių gaubtuose kaip ir kabrioletuose įspaudžiamos vėdinimo grotelės. Dangtyje viso 10 pailgų plyšelių sugrupuotų dviem stulpeliais po 5. Kabrioletų dangčiuose taip pat padidinamas aušinimo angų skaičius, dabar 28 angos, keturi stulpeliai po 7 angas (anksčiau du stulpeliai po 7).
Slenksčių šildymo grotelių skląstys nuo šiol gaminamos be nuotolinių rankenėlių durų staktoje. Grotelėse įrengiama nedidelė rankenėlė, kurią stumdant reguliuojamas šiltas oro srautas kojoms ir priekiniui stiklui.
Modeliai VW 1300 ir VW 1500 pradedami komplektuoti su papildoma ''L-Paket'' įranga: galiniai žibintai su atbulinės eigos baltomis lemputėmis, guminė juostelė buferiuose, priekinis skydelis su plastikiniu apmušimu, dviejų padėčių vidaus veidrodėlis, dėklo užrakinama spynelė, veidrodėlis keleiviui uždangoje nuo saulės, kišenė duryse keleivio pusėje, dvi peleninės gale ir kiliminė danga.
Modeliams turinčius šią įrangą prie pavadinimo pridedama L raidė ir tokie modeliai oficialiai pradedami žymėti VW 1300 L ir VW 1500 L. Tokiais pačiais ženkliukais pažymėti ir variklio gaubtai.
1,2 ir 1,3 varikliai pradedami gaminti su karbiuratoriais, turinčius termostatinius daviklius šiltam orui reguliuoti oro filtruose (kaip ir 1,5 variklis).
Į Vabalą skirtą JAV rinkai pradedami montuoti autobusėlio 1,6 talpos ir 47 AG varikliai. Galinis stiklas su šildymo siūleliais. Įrengiamas zirzeklis neišjungtam degimui įspėti. Variklio gaubtas su 28 angomis.
Padidinama VW 1200 Sparkäfer modelių gama, šie modeliai pradedami gaminti su 1,3 varikliais ir pusautomatinėmis pavarų dėžėmis. O modeliai VW 1300 imami gaminti su 1,2 varikliais ir priekiniais diskiniais stabdžiais.
Nuo dabar ir Sparkäfer modeliams imami montuoti dviejų segmentų pagrindiniai stabdžių cilindrai ir skyscio rezervuarai.
Serijos numeriai  119 000 001 - 119 1 093 704.  Pagaminta 1 093 704 vnt.

1970
Rugpjūtis:
Pradedamas gaminti naujas modelis VW 1302 su naujais 1,3 (44 AG) ir 1,6 (50 AG) varikliais. Modelis su 1,6 varikliu žymimas VW 1302 S. Senesnių 1,3 ir 1,5 variklių gamyba nutraukiama. Taip pat nutraukiama modelio VW 1500 gamyba. Dabar gamyboje dominuoja trys varikliai: 34 AG (VW 1200), 44 AG ir 50 AG.
Pasikeitimai 44 AG ir 50 AG varikliuose:
Tvirtumui ir sandarumui pagerinti variklio karteris liejamas iš tvirtesnio lydinio. Cilindrų galvos dabar su dvigubais įsiurbimo kanalais ir dvigubais įsiurbimo vamzdžiais. Tepalo aušinimo radiatorius iškeliamas už variklio aušinimo korpuso ir gaminamas iš aliumino, pagerėja trečio cilindro aušinimas. Ventiliatorius praplatinamas 5 mm. Visiems varikliams sukuriami nauji karbiuratoriai (taip pat ir 34 AG). Sustiprinamas alkūninis velenas. Išmetimo vožtuvas chromuojamas (taip pat ir 34 AG). Padidinama tepalo pompa. Termostatas skirtas įsiurbiamo oro temperatūrai reguliuoti, perkeliamas iš karbiuratoriaus į tepalinio oro filtro korpusą. Degimo skirstytojas patobulinamas ir gaminamas dvigubo veikimo - slėgio ir išcentriniu reguliatoriumi. Sankabos diskas 1,3 varikliui gaminamas 180 mm diametro, o 1,6 varikliui 200 mm su lėkštės pavidalo įspaudžiama spyruokle. Pradėti gaminti tvirtesni pleištiniai diržai. 1,6 variklio gaubto grotelės gaminamos be papildomos lietaus apsaugos.
Pasikeitimai VW 1200, VW 1300 ir VW 1302 / S modeliuose:
Dabar tolimų ir artimų šviesų veikimas galimas tik įjungus degimą. Tvirtinamos vilkimo ąselės priekyje ir gale. Stiklo plovimo įrenginys Vabaluose su 1,6 varikliu padidinamas, slėgimas jungiamas kaip ir anksčiau, nuo atsarginio rato. Nežymiai pakeičiama elektros jungiklių forma (užapvalinami kraštai). Automobilinis keltuvas iš bagažinės perkeliamas po galine sėdyne šalia akumuliatoriaus. Sustiprinamos priekinės sėdynės. Geresnei apsaugai sustiprinama degimo spynelė. Viduje durų atidarymo rankenėlės gaminamos plastmasinės. Visi modeliai su 1,3 varikliais gaminami su aušinimo grotelėmis variklio gaubte (dvi grupės po 5 angas).
Pasikeitimai VW 1300 ir VW 1302 / S modeliuose:
Už galinio stiklo įrengiamos ventiliacinės grotelės.  Priekiniame skydelyje įrengiami dar du papildomi vėdinimo plyšeliai šaltam orui - virš spidometro ir virš dėklo (nukreipti horizontaliai, dabar priekiniame skydelyje viso septynios angos, penkios nukreiptos į stiklą ir dvi į saloną). Įrengiamas dviejų greičių elektrinis ventiliatorius šaltam orui (L modelis). Variklio gaubtas tvirčiau išlenkiamas ir gaminamas su aušinimo grotelėmis (tik 1,3 ir 1,6 varikliams).
Naujų modelių VW 1302 ir VW 1302 S ypatumai:
Automobilio priekinė ašis ir priekis visiškai perdaromas (priekis pailgėja 74 mm). Tradicinė VW torsioninė pakaba pakeista į spyruoklinę McPherson pakabą. Dėl pakabos kompaktiškumo bagažinės talpa padidėja nuo 130 litrų iki 210. Atsarginis ratas dabar guli bagažinės dugne horizontaliai. Pasikeičia gaubto forma, pasikeičia nosies forma gaubto apačioje (iš smailios tampa užapvalinta), priekyje pasikeičia sparnų forma. Dėl didesnio ratų kampo pasukimo automobilio apsisukimo diametras sumažėja nuo 11 metrų iki 9,6 metro. Vairo ašis dabar gaminama iš trijų dalių ir su kardaniniu velenėliu. Perdarytas vairo reduktorius ir vairo amortizatorius. Pakeista benzino bako forma, nežymiai padidėja talpa iki 41,5 litro. 3,5 litro padidinamas rezervas. Bake įrengiamos dvi plūdės. Bako vėdinimas įrengtas su aktyvuotos medžio anglies filtru. Kuro įpylimo durelės šiuose kėbulo modeliuose dabar be užtrenkimo užrakto, o bako dangtelis užsukamas. Galinė pakaba perimama iš modelio VW 1500 Automatik, sudvigubinta ir su įžambia svirtimi, kuri ratams leidžia judėti tik vertikaliai. Pusašiai taip pat su dviem šarnyrais. Atstumas tarp priekinių ratų padidinamas 69 mm, o galinių 2mm. Tarp ašių atstumas padidinamas 20 mm. Automobilis pailgėja 50 mm, praplatėja 35 mm. Modelis VW 1302 priekyje su sustiprintais būgniniais stabdžiais, stabdžių kaladėlės praplatintos iki 45 mm. Būgno diametras padidinamas iki 248 mm. Šiam modeliui kaip papildoma įranga priekyje montuojami taip pat ir diskiniai stabdžiai (taip pat ir VW 1300).
Modelio VW 1302 S ypatybės:
Šie modeliai komplektuojami su diskiniais stabdžiais. Stabdžiai turi papildomą apsaugą nuo purvo ir drėgmės. Perdarytas pagrindinis stabdžių cilindras. Elektros saugiklių padidėja nuo 10 iki 12 ir šalia vairo ašies kairėje pusėje jiems įrengiama uždara dėžutė. Taip pat įrengiama galimybė prijungti ir pritvirtinti daugiau rėlių. Sustiprinami buferiai. Svoris padidėjo 50 kg, dabar bendras svoris 870 kg.
VW kabrioletai kaip visada perima naujausius pakitimus ir gaminamas su visa VW 1302 SL įranga.
JAV rinkoje pasirodęs naujas VW 1302 modelis vadinamas kitu vardu - Super Beetle. Į JAV be VW 1302 / S, toliau eksportuojamos visos Vabalų modifikacijos. Amerikiečiams galinių žibintų forma nekeičiama, bet jie padidinami ir pagal naujus amerikiečių reikalavimus, žibintų platformos šonuose tvirtinami atšvaitai. Įrengiamas įspėjantis zirzeklis atidarytoms durims.
Karmann Ghia  kupė ir kabrioletų važiuoklė nekeičiama, bet nuo šiol gaminami su 1,6 varikliu.
Serijos numeriai  110 2 000 001 - 110 3 096 945.  Pagaminta 1 096 945 vnt.

1971
Sausis:  Nuo šiol mirksintis avarinis įrenginys montuojamas visiems modeliams.
Rugpjūtis:  1,3 variklio gaubto aušinimo grotelės gaminamos be lietaus apsaugos, aukštos įtampos ir generatoriaus laidai geriau apsaugomi nuo vandens ir drėgmės. Benzino bake įrengiamas papildomas lankas.
Pradedami gaminti naujos formos vairai, keturių stipinų ir turintys didesnę ir saugesnę plokštumą. Perdaromi diskiniai stabdžiai, 11% padidinama trinkelių plokštuma ir įrengiamos papildomos vėdinimo mentelės (šie patobulinimai visiškai pritaikomi ankstesniems modeliams). Stiklo valytuvų jungiklis nuo priekinio skydelio integruojamas į vairo kolonėlę, taip pat jame įrengiamas pneumatinis ploviklio jungiklis. Nuo šiol valytuvai turi dar ir intervalinę padėtį. Galinis stiklas padidinamas 4 cm į viršų. Dabar variklio gaubte gaminamos ne dvi grupės aušinimo angų (viso 10 angų), o keturios grupės (viso 26 angos), kraštinės po 7 angas, vidurinės po 6 angas. Geresniam salono vėdinimui, viduje šalia galinio stiklo šonų įrengiamos vėdinimo angos, po tris kraštuose. Po stiklu įrengiama palangė uždengianti visą bagažui skirtą erdvę. Palangėje įrengtas pakeliamas dangtelis.
VW 1200 variklyje įsiurbimo kolektoriaus pašildymo vamzdelyje pakeičiama išmetamų dujų kryptis, patobulinamas duslintuvas.
Termostatinis reguliatorius įrengiamas karbiuratoriaus tepaliniame oro filtro dangtelyje. Reaguodamas į įsiurbiamo oro temperatūrą, reguliuoja vakumo stiprumą, kuris labai tiksliai nustato vožtuvėlio padėtį oro filtre, reguliuojantį šilto-šalto oro tiekimą.
Visi VW modeliai pradedami gaminti su diagnostine jungtimi. Specializuotiems VW servisams atsirado galimybė greitu būdu aptikti gedimus elektros sistemoje. Variklio skyriuje kairėje pusėje tvirtinamas kompiuterinis daugiašakis lizdas, kuriuo servise naudodavosi meistrai. Lizdas sujungtas su automobilio elektros instaliacija.
Karmann Ghia pradedamas gaminti su tvirtesniais ir kampuotais buferiais bei su didesniais galiniais žibintais.
Serijos numeriai  111 2 000 001 - 111 3 143 118.   Pagaminta 1 143 118 vnt.

1972
Vasario 17 dieną įveiktas naujas pasaulio rekordas, pagaminta daugiausiai vieno modelio automobilių. Pagaminama 15 007 034 VW Vabalų. Dabar savo gamybos kiekiais aplenkiamas Ford T modelis.
Vasaris: Su sėdynių atlošų reguliavimu pradedami gaminti taip pat ir VW 1200 Sparkäfer.
Kovas: Į tepalinį oro filtrą montuojamas naujas bimetalo termostatas, reagavimo temperatūra pakeliama nuo 45oC iki 50oC.  Pradedami gaminti platesni ratlankiai 4 1/2 J x 15. Modeliams VW 1200 grafitinis skyriklis-jungiklis pakeičiamas rutuliniu.
Gegužis: 1,6 variklio membranos pavidalo sankaba pakeičiama į lėkštinę-spyruoklinę sankabą.
Rugpjūtis: Pradedami gaminti nauji modeliai VW 1303 ir VW 1303 S. Šis naujas modelis pakeičia VW 1302 / S. Iš esmės tai tas pats 1302 modelis, tačiau su lenktu priekiniu stiklu ir nauju prietaisų skydeliu. Tikslūs pakeitimai štai tokie: didesnis spidometras; stiklo apipūtimo angos išdėstytos išilgai viso stiklo; skydelio kampuose įmontuotos papildomos angos šoninių stiklų apipūtimui; skydelyje kitaip išdėstomi jungikliai; jungiklių forma stačiakampė ir jungikliai ne sukami, bet spaudomi; įrengta vieta laikrodžiui ir cigarečių degikliui; garsiakalbio vieta perkelta kiek žemiau; dėklo vidinė erdvė padalinta lentynėle; saugiklių dėžutė dabar su permatomu dangteliu ir perkelta tiesiai virš centrinio tunelio.
Naujame VW 1303 modelyje aklinai atskiriamos bagažinės ir salono erdvės. Šitaip išvengiama šalto oro skersvėjo per įvairius mažus priekinio skydelio plyšelius. Šalto oro įtraukimo grotelės nuo gaubto perkeliamos į kėbulą, visai šalia priekinio stiklo. Viršuje ant priekinio gaubto modeliams VW 1303 nebededami VW ženkliukai. Dėl padidėjusio stiklo padidinami valytuvai, taip pat pakeista valytuvų judėjimo kryptis.
Modeliuose VW 1300 ir VW 1303 visiškai pakeičiami galiniai žibintai, dabar jie didesni ir apvalios formos. Galinio sparno forma taip pat pakeista, išspausta pagal žibinto formą.
Nuo šiol visi modeliai pradedami gaminti su kitokia sėdynių tvirtinimo konstrukcija. Tritaškiu tvirtinimu pakeistas tvirtinimas prie grindų. Atlošai dabar reguliuojami apvalia sukama rankėnėle ir visomis įmanomomis padėtimis.
Perdaromos vidinės durų rankenų formos. Keleivio rankenėlė anksčiau buvusi priekiniame skydelyje perkeliama į staktą virš durų (išskyrus VW 1200).
Visai nustojamas gaminti užraktas kuro dangteliui (turima omenyje VW 1300, modeliui VW 1302 nustotas gaminti dar 1970 m.). Dangtelis nuo šiol atidaromas įprastai, o kamštis užsukamas. Metaliniame stoglangyje įrengiamas oro srauto nukreipėjas. Atidarant stoglangį, angos priešakyje automatiškai 45o kampu pakyla siaura metalinė juostelė, nukreipianti oro srautą į viršų ir apsauganti saloną nuo vėjo.
1,6 varikliams montuojami nikeliuoti duslintuvai. Karterio vėdinimo vamzdis su guminiu ventiliu panaikinamas (išskyrus 1200). Karterio dugno tepalo dangtelis gaminamas be centrinio tepalo išleidimo varžto.
Pavarų perjungimo svirtis perkeliama 40 mm atgal. Sustiprinamas akumuliatoriaus tvirtinimas.
Sutvirtinamas pavarų dėžės korpusas. Nežymiai pakeičiamas ketvirtos pavaros perdavimo santykis. Pavarų dėžė tvirtinama minkštesnėmis tarpinėmis.
Modelis VW 1300 pradedamas gaminti su 1,6 varikliu ir diskiniais stabdžiais priekyje, žymimas VW 1300 S.
Automobiliai pradedami komplektuoti su naujomis įrangomis pavadintomis M-Paket ir Schlechtweterpaket.
Rugsėjis: prie diskinių stabdžių gamintojų ir tiekėjų ATE, Volkswagenui diskinius stabdžius ima tiekti dar vienas gamintojas - Girling.
Spalis: 1,3 / 44 varikliams pradedami gaminti nauji karbiuratoriai 31 PICT-4, o varikliams 1,6 / 50 karbiuratoriai 34 PICT-4.
Lapkritis: Baigiasi tepalinių oro filtrų era, dabar filtrai pradėti gaminti plastmasiniuose korpusuose ir popieriniai. Bet kol kas 1,2 litro talpos varikliai iki 1975 metų gamyboje paliekami su tepaliniais oro filtrais.
VW kabrioletai perima visas modelių naujoves ir gaminamas VW 1303 SL bazėje. Modelis gaminamas su kvarciniais laikrodžiais, cigarečių degikliais ir su naujos konstrukcijos sėdynėmis.
Serijos numeriai  112 2 000 001 - 112 2 961 362.  Pagaminta 961 362 vnt.

1973
Vasaris: Automatinės pavarų dėžės nuo šiol gaminamos su dar viena funkcija, kuri skirta parkavimui.   1,2 / 34 AG variklio suspaudimo laipsnis padidinamas nuo 7,1:1 iki 7,3:1.
Rugpjūtis: Modelis VW 1200 pradedamas gaminti su L-Paket įranga, jam skiriamas pavadinimas VW 1200 L. Taip pat pradedami surinkinėti modeliai VW 1303 A.  A raidė žymi, kad tai modelis su 1,2 / 34 AG varikliu ir su ekonomiškąją supaprastinta įranga.
Kaip L įrangos priedas modeliai VW 1303 pradedami surinkinėti su kvarciniais laikrodžiais.
Kabrioleto durų saugiklis nuo vidinės durų rankenos perkeliamas į durų rėmą (kaip ir įprastuose modeliuose). Prieš tai durų saugiklis buvo pačioje rankenoje su nedideliu atlenkiamu liežuvėliu.
Modelis VW 1200 Sparkäfer nebekomplektuojamas su senesnio pavyzdžio pusapvaliais buferiais ir mažais galiniais žibintais. Nuo šiol šis modelis perima įprastus visų modelių buferius ir apvalius galinius žibintus. Tačiau buferiai nechromuojami ir dažomi juodais matiniais dažais, išilgai įklijuojama siaura sidabrinė juostelė. Taip pat šio modelio išorės apdailos juostelės ir variklio gaubto rankenėlė dengiama juoda matine danga.  Modelis VW 1200 L gaminamas su chromuotais buferiais ir blizgančiais išorės apvadais.
Visi varikliai turintys 12 voltų įrangą, nuo šiol pradedami gaminti tik su kintamos srovės 50 amperų galingumo generatoriais. Varikliai nebekomplektuojami su 12 voltų 30 amperų pastovios srovės generatoriais.
1,3 ir 1,6 variklių galvos imamos lieti iš tvirtesnio lydynio. Triukšmo sumažinimui vėl patobulinami duslintuvai.
VW 1303 modelių priekinės ašys geresniam sukibimui posūkiuose, pradedamos gaminti su nedideliu ratų išvirtimu.
JAV įsigalioja reikalavimas, kuris teigia, kad automobilis turi būti apsaugotas taip, kad judant 8 km/h greičiu ir atsitrenkus į kliūtį, automobiliui nebūtų padaryta pastebima žala. Automobiliams ruošiamiems eksportui į JAV, pradedami gaminti nauji dar masyvesni ir tvirtesni buferiai su guminėmis juostelėmis ir plastmasinėmis buferio galų apsaugomis. Buferių laikikliai pagaminti teleskopinio pavidalo ir susistumiantys.
Modelių paįvairinimui šiais metais pradėti komplektuoti specialios serijos Vabalai:
Gelb-Schwarzen Renner - sportinė serija VW 1303 S 1,6/50; dažomi geltonai su juodais matiniais gaubtais; viso surinkta 3500 vnt.
Jeans-Käfer - VW 1200 / 34, dažyti geltonai;
City-Käfer - VW 1303 / 44, dažyti raudonai, žalia metalika ir melsva metalika;
Big-Käfer - VW 1303 / 50; dažyti šviesia aukso metalika, melsva metalika ir šviesia žalsva metalika.
Pradėti gaminti platesni ir naujos formos ratlankiai 5½ J x 15. Nauji ratlankiai įgavo modernesnės formos išvaizdą, centre turi kryžiaus formos įspaudą, gaubteliai jiems nebepritaikomi. Gamybos pradžioje šie ratlankiai daugiausiai komplektuoti su modeliais Gelb-Schwarzen-Renner ir Big-Käfer.
Serijos numeriai  113 2 000 001 - 113 3 021 860.  Pagaminta 1 021 860 vnt.

1974
Balandis:  Pavarų dėžės išorėje esantis sankabos svertas pailginamas, dėl ko sumažėja spaudimas į pedalą ir sumažėja sankabos jautrumas.
Rugpjūtis:  Modeliai VW 1303 nebekomplektuojami su A ir L įranga.
Modeliams VW 1200 nebededami ratų gaubteliai, centrinė ašies dalis pridengiama nedideliu juodu plastikiniu dangteliu su VW ženkliuku, ant varžtų galvučių užmaunami juodi plastikiniai gaubteliai. Priekiniame skydelyje dėklui nebededamos durelės, dėklas lieka atviras, visu perimetru tik tvirtinamas plastmasinis rėmelis. Supaprastinamas salono apmušimas.
VW 1200 L komplektuojamas su chrominiais stiklo apvadais visose stiklo gumose. Priekinis skydelis uždengtas juodu plastikiniu apmušimu, o dėklas kaip ir įprastai su durelėmis.
Nuo šiol visiems modeliams posūkio žibintai nuo priekinių sparnų perkeliami į buferio kraštus, modeliams VW 1200 posūkiai ant sparnų kol kas paliekami. Visiems modeliams prie buferio laikiklių pradedamos tvirtinti vilkimo ąselės. Visiems modeliams duslintuvo vamzdeliai nebechromuojami, bet dengiami juoda danga. Galinės sėdynės viduryje pradedami tvirtinti saugos diržai.
Generatoriaus mechaninės rėlės pakeičiamos elektroninėmis.
Kabrioletams padidinamas galinis stiklas.
Dėl naujų aplinkos taršos reikalavimų į JAV ir į Japoniją Vabalai tiekiami su variklio įpurškimu ir katalizatoriais. Dėl padidėjusio duslintuvo-katalizatoriaus, kėbulo dalis po galiniu gaubtu išgaubiama į išorę. Modeliai su katalizatoriais gaminti tik su vienu duslintuvo išėjimu dešinėje pusėje.
Visi modeliai nuo šiol gaminami su išgaubta kėbulo dalimi po variklio gaubtu.
Liepos 1 dieną Wolfsburgo VW gamykloje pagaminamas paskutinis Vabalas. Čia jie pradėti gaminti dar 1941 metais. Per visą Vabalų gamybos laikotarpį šioje gamykloje buvo pagaminta beveik 12 milijonų. Vabalai Vokietijos regione toliau gaminami Briuselyje (iki 1975 m.),  Hanoveryje (iki 1975 m.),  Emdene (iki 1978 metų) ir Osnabriuke (cabrio, iki 1980 m.).
Nutraukiama Karmann Ghia gamyba. Nuo 1955 iki 1974 metų kupė ir kabrioletų pagaminama 443 000 vnt.. Karmann Ghia pakeičia VW Scirocco modelis.
Serijos numeriai  114 2 000 001 - 114 2 818 456.  Pagaminta 818 456 vnt.

1975
Rugpjūtis: Nutraukiama VW 1303 modelių gamyba. Tačiau kabrioletai kaip ir anksčiau gaminami VW 1303 bazėje.
Gamyboje lieka Vabalo modelis VW 1200. Dabar šie modeliai pradedami surinkinėti ir su 1,6 varikliais.
Nutraukiama 1,3 variklių gamyba, gamyboje lieka 1,2 ir 1,6 varikliai.
Iki 1975 metų modeliai VW 1200 gaminti su 6 voltų įranga ir su tepaliniais karbiuratoriaus oro filtrais. Nuo šiol visi šie modeliai perima 12 voltų įrangą ir popierinius oro filtrus plastmasiniuose korpusuose.
Modelis VW 1200 L :  surenkamas kartu su šalto oro įtraukimo įrenginiu, turintį dar ir dviejų greičių elektros ventiliatorių: priekinis gaubtas su vėdinimo grotelėmis; chromuoti buferiai su guminėmis juostelėmis ir chromuoti ratų gaubteliai; chrominė apdaila visų stiklų gumose; salono vėdinimo angos šalia šoninių galinių stiklų; valytuvų jungiklis vairo kolonėlės dešinėje pusėje; keturių stipinų vairas; durų staktose tvirtinami salono apšvietimo automatiniai jungikliai.
Modelis VW 1200 L su 1,6 varikliu sukomplektuotas su Z formos galinės pakabos balansine spyruokle ir su diskiniais stabdžiais priekyje; variklio gaubtas su vėdinimo angomis.
Modelis VW 1200 Sparkäfer: sukomplektuotas be šalto oro įtraukimo priekyje ir ventiliacinių angų kėbulo šonuose; visa chrominė apdaila kaip ir anksčiau pakeista į juodą matinę; veidrodėliai juodi matiniai; stiklų gumos be chrominės apdailos; su rezerviniu kuro kraneliu; be benzinmačio; valytuvų jungiklis skydelyje; skydelio dėklas be durelių; dviejų stipinų vairas; be automatinių salono apšvietimo jungiklių duryse; salono apdaila supaprastinta - stiklų linijoje iki galinio stiklo be apmušimų; galinis stiklas su šildymo siūleliais; be laikymosi kilpelių durų staktoje, tik su kabliuku drabužiams.
1,2 varikliuose nebegaminami karterio vėdinimo vamzdeliai su guminiu ventiliu. 1,6 variklis gaminamas su dvigubais išmetamų dujų kanalų pašildymo vamzdeliais įtraukiamam orui pakaitinti.
Gruodis: kabrioletams perdaromas saugos diržų prisegimo užraktas.
Jungtinėms Valstijoms toliau tiekiami modeliai VW 1200 L sedanai su 1,6 varikliais ir VW 1303 SL kabrioletai. Visi varikliai su įpurškimu ir katalizatoriais.
Serijos numeriai  115 2 000 001 - 115 2 267 815.  Pagaminta 267 815 vnt.

1976
Rugpjūtis:  Nutraukiama automatinių pavarų dėžių gamyba.
Eksportiniams modeliams spidometre greičio skaitmenys įrašomi kilometrais ir myliomis per valandą.
Visi modeliai toliau gaminami pagal 1975 metų programą, naujovių ir pakitimų daugiau neįvedama. Keičiamos tik spalvos,  senesnės pakeičiamos naujomis.
Gamyboje šie modeliai:  VW 1200 / 34,  VW 1200 L / 34,  VW 1200 / 50,  VW 1200 L / 50  ir  VW 1303 Cabrio.
Serijos numeriai  116 2 000 001 - 116 2 176 287.  Pagaminta 176 287 vnt.  Iš jų Cabrio 11 081 vnt.

1977
Rugpjūtis:  nutraukiama variklio diagnostinės jungties gamyba.
Modeliai toliau gaminami be pakitimų, keičiamos tik spalvos.  Gamyboje šie modeliai: VW 1200 / 34,  VW 1200 L / 34,  VW 1200 / 50  ir  VW 1303 Cabrio.
Serijos numeriai  117 2 000 001 - 117 2 101 292.  Pagaminta 101 292 vnt.  Iš jų Cabrio 14 218 vnt.

1978
Sausio 19 dieną nuo konvejerio nurieda paskutinis Vabalas sedanas pagamintas Vokietijoje (Emdenas).  
Viso Vokietijoje pagaminama  16 255 500 Vabalų.  Bendras pasaulyje pagamintų Vabalų skaičius siekia  19 300 000 vnt.
Į Vokietiją Vabalai dabar importuojami iš Meksikos (Puebla).  Meksikoje Vabalai gaminami tik vienos komplektacijos - VW 1200 L / 34.  Iš esmės meksikietiški modeliai niekuo nesiskiria nuo vokiškų,  nežymiai skiriasi tik kai kurios dalys.
Meksikietiško modelio VW 1200 L ypatumai lyginant jį su vokišku VW 1200 L :  mažesnis galinis stiklas (kaip vok. iki 1971 m.);  variklio gaubtas su vėdinimo grotelėmis (vok. be grotelių);  kėbulo dalis po variklio gaubtu lygi (kaip vok. iki 1974 m.);  buferiai be guminių juostelių (vok. su juostelėm); duslintuvo vamzdeliai chromuoti (vok. juodi);  bagažinės orapūtė be elektrinio ventiliatoriaus (vok. su el. vent.);  be palangės po galiniu stiklu salone (vok. su palange);  pastovios srovės 30 amperų generatorius (vok. 50 A).
Modeliams pradedami montuoti laminuoti priekiniai stiklai (iki šiol montuoti grūdinti).
Meksikoje Vabalai dažomi raudona, žalia, balta, žydra ir smėlio spalva.
Be Meksikos sedanus toliau gamina Filipinai, Pietų Afrikos Respublika, Nigerija, Peru, Urugvajus, Venesuela ir Brazilija.
Vabalų eksportas į JAV nutraukiamas.
VW 1303 Cabrio toliau gaminamas Vokietijoje Osnabriuko mieste. Gaminamas be pakitimų, pagal ankstesnių metų programą. Variklis kaip ir anksčiau 1,6.
Serijos numeriai  118 2 000 001 - 118 2 034 030.  Pagaminta 34 030 vnt.  Iš jų Cabrio 18 511 vnt.

1979
Modelio VW 1200 L gamyba Meksikoje toliau tesiama be techninių pakitimų,  keičiamos tik spalvos.  Vabalai dažomi raudona, žalia, balta ir smėlio spalva.
Kovas: nuo šiol automobiliams suteikiama 6 metų garantija nuo kėbulo perrūdijimo.
Meksikoje per šiuos metus pagaminta apie  15 000 Vabalų.  Meksikoje pagaminti Vabalai toliau tiekiami į Europą.
VW 1303 Cabrio Vokietijoje pagaminta  19 969 vnt.
 
1980
Sausio 10 dieną Osnabriuke pagaminamas paskutinis kabrioletas.  Nuo gamybos pradžios 1949 metais Osnabriuke pagaminama 332 000 kabrioletų.
Meksikoje VW Vabalų modelių kaita nekinta.  Vabalai dažomi raudona, žalia, balta ir smėlio spalva.  Meksikoje pagaminti Vabalai toliau tiekiami į Europą.
Kėbulai pradėti žymėti nauja tvarka.  Pavyzdžiui  11 A 000 001:  11 - Typ 11,  raidė A - 1980 metai, toliau seka įprastas serijos numeris.
Serijos numeriai  11 A 000 001 - 11 A 020 000.

1981
Gegužės 15 dieną Meksikos Puebla gamykloje pagaminamas 20 milijoninis Vabalas.
Šiai progai paminėti pradedama Silver Bug Vabalų serija. Šios serijos ypatumai: Metallic Diamond Silver spalva; šonų apačioje juoda ištisinė juosta su užrašu Silver Bug; ant variklio gaubto pritvirtintas jubiliejinis apvalus ženkliukas; ratlankiai su dekoratyviniais žiedais; sėdynių užvalkalai baltai juodi su stambiu languotu raštu; radijo imtuvas; bėgių perjungimo svirtis taip pat pažymėta jubiliejiniu ženkliuku; prie automobilio raktelių prisegamas jubiliejinis ženkliukas. Visa kita sukomplektuota kaip ir įprastuose VW 1200 L modeliuose. 1981 metais pagaminama 2000 šios serijos modelių, o 1982 metų vasario mėnėsį serija pakartota 1700 modelių tiražu.
Pneumatiniai stiklo plovikliai pakeičiami į elektrinius, taip pat pakeičiami valytuvų jungikliai. Pradedami gaminti kitos konstrukcijos posūkių ir šviesų perjungimo jungikliai.
Nuo liepos 31 dienos variklių gaubtai gaminami be ventiliacinių grotelių  (kaip ir visuose ankstesniuose vokiškuose modeliuose su 1,2 varikliais).  Dešinėje pusėje šalia spidometro pradedama montuoti įspėjančioji rankinio stabdžio lemputė. Visi Vabalai komplektuojami tik su radialinėmis padangomis  155 SR 15  (ankstesnės diagonalinės 5.60-15)
Be sidabrinės spalvos, Meksikoje Vabalai dažomi raudona, žalia, balta ir smėlio spalva.  Meksikoje pagaminti Vabalai toliau tiekiami į Europą.
Serijos numeriai  11 B 000 001 - 11 B 013 340.  Meksikoje pagaminta  13 340 vnt.

1982
Nauja serija Jeans Bug, tai vokiško 1973 metų modelio atkartojimas. Šios meksikiečių serijos automobiliai dažomi raudonai ir baltai.
Modelio savybės:  chromuotų dalių nėra;  visa chrominė apdaila kaip ir vokiškuose Jeans Käfer yra pakeista į juodą matinę dangą;  buferiai su sidabrinėmis juostelėmis;  sėdynių apmušimai melsvos medžiagos;  sėdynių atlošų nugarėlėse įsiūtos kišenės;  atlošų šonuose odinės etikėtės;  salono šonų apmušimai melsvos spalvos viniliniai;  radijo imtuvas Saltzgitter;  bėgių perjungimo svirtis su Jeans Bug ženkliuku;  išorėje šonuose palei apdailos juosteles priklijuota vienguba juostelė;  apačioje dvigubos juostelės su užrašu Jeans Bug;  variklio gaubtas taip pat su užrašu Jeans Bug.
Rugsėjis:  Nauja serija - Special Bug.  Dažomi raudonai ir juodos metalikos spalva.
Modelio savybės: chromuotų dalių nėra;  visa chrominė apdaila pakeista į juodą matinę dangą;  buferiai su aukso spalvos juostelėmis;  ratlankiai nudažyti aukso spalva;  šonuose žemiau juodų matinių aliuminio juostelių priklijuota aukso spalvos juostelės;  ''Special Bug'' užrašai priekiniame ir galiniame dangtyje;  šonų apačioje dvigubos juostelės su užrašais ''Special Bug'';  dirbtinės odos sėdynių užvalkalai;  centrinė dalis apsiūta juodos ir gelsvos spalvos languotu medžiaginiu audiniu; galvos atlošai juodi; ''Saltzgitter'' radijo imtuvas;  bėgių perjungimo svirtis su ''Special Bug'' ženkliuku.
Šiais metais jokių techninių naujovių ir pakitimų neįvesta.
Be baltos, raudonos ir juodos metalikos spalvos, Puebla gamykloje Vabalai dažomi dar oranžine ir žalia spalva.  Meksikoje pagaminti Vabalai toliau tiekiami į Europą.
Serijos numeriai  11 C 000 001 - 11 C 009 836.  Meksikoje pagaminta  9 836 vnt.

1983
Nauja serija - Aubergine Beetle (aubergine - angl. baklažanas, baklažano spalvos). Ši serija dažoma tamsiai violetine metalikos spalva.
Modelio savybės:  ratlankiai nudažyti ta pačia kėbulo spalva;  chromuota detalių apdaila;  ratlankiai su dekoratyviniais žiedais;  tamsiai violetiniai medžiaginiai sėdynių užvalkalai ir viniliniai šonų apmušimai;  radijo imtuvas Braunschweig.  Pagaminta 3300 vnt.
Nauja modelių serija - Metallic Ice Blue Beetle.  Modelio pavadinimas apibūdina automobilio spalvą.
Modelio ypatumai:  chromuota detalių apdaila;  ratlankiai su dekoratyviniais žiedais;  šonų apačioje priklijuotos juodai sidabrinės dekoratyvinės juostelės;  melsvai pilki medžiaginiai sėdynių užvalkalai ir viniliniai šonų apmušimai;  radijo imtuvas Braunschweig.  1983 metais šios serijos pagaminta 2000 automobilių  (1984 m. dar 1800 vnt.).
Visų modelių dažams suteikiama trijų metų garantija.
Šiais metais techninių naujovių ir pakitimų neįvesta.
Be minėtų dviejų spalvų Puebla gamykloje Vabalai dažomi dar balta, raudona, žydra, oranžine ir žalia spalvomis.  Meksikoje pagaminti Vabalai toliau tiekiami į Europą.
Serijos numeriai  11 D 000 001 - 11 D 017 323.  Meksikoje pagaminta  17 323 vnt.

1984
Vasaris:  tesiama  Metallic Ice Blue Beetle  modelių serija.  Pagaminama dar 1800 šios serijos Vabalų.
Nauja serija - Sunshine Yellow.  Modelio savybės:  ryškiai geltona spalva;  chrominė apdaila;  ratlankių dekoratyviniai žiedai;  baltai juodos juostelės šonuose ir šalia chromo juostelės;  sėdynės aptrauktos gelsvu audiniu; sėdynių šonai ir salono šonai aptraukti juodu vinilu.  Pagaminta 1800 vnt.
Nauja serija - Velvet Red Beetle.  Modelio ypatumai:  švelni raudona spalva;  chrominė apdaila;  ratlankių dekoratyviniai žiedai;  šonų apačioje dvi žydros spalvos juostelės su augalų motyvu;  žydra juostelė taip pat šalia chromo juostelės;  raudonos sėdynės dekoruotos išilgomis melsvomis juostomis;  sėdynių šonai ir salono šoniniai apmušimai pasiūti iš melsvo vinilo.  Viso pagaminta 2600 vnt.
Nauja jubiliejinė serija skirta Meksikos VW gamyklos 30-mečiui. Ypatumai:  balta spalva;  chrominė apdaila;  raudonos sėdynės su išilgomis juodomis juostomis;  tamsiai pilki šonų apmušimai;  dvigubos juodos juostos šonų apačioje;  jubiliejinis lipdukas ant galinio stiklo.
Šiais metais techninių naujovių ir pakitimų neįvesta.
Be minėtų spalvų Meksikoje Vabalai dar dažomi ryškiai raudona, mėlyna ir žalia spalva.  Meksikoje pagaminti Vabalai toliau tiekiami į Europą.
Serijos numeriai  11 E 000 001 - 11 E 020 000.  Pagaminta apie  20 000 vnt.

1985
Rugpjūtis: Volkswagen'o 50-mečiui pažymėti pagaminama jubiliejinė 3150 vnt. Vabalų serija.
Modelio ypatumai:  pilkos metalikos spalva; sportinės išvaizdos ratlankiai  (4.5 J x 15  be gaubtelių); padangos 165 SR 15;  chrominė detalių apdaila;  galinio stiklo aukštis padidinamas iki 44 cm (kaip ir vokiški Vabalai nuo 1971 m.);  žalsvai tonuoti stiklai;  šonų apačioje dvigubos baltos juostelės;  jubiliejiniai ženkliukai priekio šonuose ir ant variklio gaubto; sėdynių užvalkalai pilki su rausvai pilkomis juostomis; pilkos spalvos viniliniai šonų apmušimai; pilka kiliminė danga; sportinės išvaizdos vairas; radijo imtuvas Braunschweig; papildomas dugno ir vidinių ertmių konservavimas.
Visiems modeliams kėbulo dalis po variklio gaubtu išgaubiama į įšorę (kaip vokiškuose nuo 1974 m.).
Ši serija Europą pasiekė ir išparduota 1986 metais. Tai paskutinė oficiali serija skirta Europai 9-ajame dešimtmetyje. Kita speciali Vabalų serija skirta Europai pagaminta ir parduota 1995 - 1997 metais.
Tarp 1986 ir 1995 metų pagaminti Vabalai į Europą yra patekę privačiais ir pavieniais keliais. Dėl to Europoje tokių metų Vabalai yra sutinkami retai.
Vabalai Meksikos Puebla VW gamykloje toliau gaminami tais pačiais kiekiais kaip ir anksčiau.  Per dieną pagaminama 100-150 Vabalų.

1986
Vabalų gamyba nutraukiama Brazilijoje (1953-1986 m.). Vėliau Brazilijoje (1993 m.) trims metams Vabalų gamyba vėl bus atnaujinta.
Braziliškų Vabalų ypatumai: langų dydžiai mažesni, jie atitinka iki 1964 metų Vokietijoje gamintų Vabalų langų dydžius; ratlankiai 5 J x 14; kitoks aušinimo grotelių išdėstymas variklio gaubte; visiškai kitos formos prietaisų skydelis; variklis 1,6 ltr.; dvi variklių versijos - benzininis variklis su vienu karbiuratoriumi - 53 AG ir cukranendrių spiritu varomas variklis su dviem karbiuratoriais - 59 AG; maksimalus greitis 135 km/h; diskiniai stabdžiai priekyje.

1987
Vabalų gamyba nutraukiama Urugvajuje (1961-1987), Peru (1966-1987) ir Nigerijoje (1975-1987). Pasaulyje lieka vienintelis Vabalų gamintojas Meksikoje.

1988
Vabalai Meksikos Puebla gamykloje toliau gaminami be techninių pakeitimų. Naudojamų dažų gama susideda iš penkių spalvų.

1991
Šie metai pažymėti tokiomis naujovėmis:  Vabalai pradedami gaminti be priekinės orapūtės bagažinėje; priekinis gaubtas netenka vėdinimo grotelių;  į serijinę gamybą įdiegiama signalizacija ir imobilaizeris; imobilaizerio kontaktinis lizdas įrengiamas kairės pusės šone tarp durų ir sparno; į spidometrą nuo šiol dedamas melsvos spalvos stiklas; vidaus veidrodėlis tvirtinamas prie priekinio stiklo priklijuojant  (iki tol buvo tvirtinamas prie lubų).
Spalvos: balta, geltona, tamsiai raudona ir žalia.

1992
Birželio 23 dieną nuo gamyklos konvejerio nurieda jubiliejinis automobilis - bendras pagamintų Vabalų skaičius pasiekia 21 milijoną.
Spalis:  nustojami gaminti 1,2 litro talpos karbiuratoriniai varikliai (šie D klasės varikliai pradėti gaminti dar 1961 metais). Nuo šiol varikliai gaminami 1,6 ltr. talpos, su įpurškimu ir katalizatoriumi.  Duslintuvo įšėjimas nuo šiol vienas, kairėje pusėje.
Šimtas žurnalistų žiuri narių rašančių automobiline tema iš 32 šalių, Vabalą išrenka žymiausiu XX amžiaus automobiliu.

1993
Brazilija atnaujina Vabalų gamybą. Ypatumai: varikliai su įpurškimu ir katalizatoriumi; visos chromuotos dalys pakeičiamos dažytomis (chromuotas tik priekinių žibintų lankelis). Gamyklos paletėje 8 spalvos.
Meksikietiškuose Vabaluose pasikeičia buferių forma. Vidinė įspausta buferio dalis praplatinama dvigubai (sulyginama su posūkio žibinto aukščiu). Kaip ir ankščiau vidinė įspausta dalis apklijuojama juoda matine  lipnia juosta.  Viršutinėje horizontalioje buferio dalyje atsiranda papildomi įspaudai buferio standumui pagerinti. 
Pakeičiamas generatorius. Anksčiau gamintas pastovios srovės 30 amperų generatorius pakeičiamas į kintamos srovės 50 amperų galingumo generatorių.
Priekinio ir galinio stiklo gumos nuo šiol gaminamos be chrominės apdailos juostelės. Vabalai kaip ir anksčiau komplektuojami su ankstesne chromo apdaila.

1994
Įprasti gamybos metai.  Techninių pakeitimų neįvesta.
Meksikietiška speciali serija Firebeetle. Savybės: juoda spalva, lieti ratlankiai, tonuoti stiklai, raudonai juodos sėdynės.
Kovo mėnesį Ženevos autosalone publikai pristatomas New Beetle Concept 1 automobilis.  Automobilis toliau tobulinamas, jo serijinė gamyba numatoma 1998 metais.

1995

Po 10 metų pertraukos Europą vėl pasiekia kelių tūkstančių speciali Vabalų serija.
Galiniai stiklai pradedami gaminti be šildymo siūlelių.
Speciali serija - Jeans Beetle.  Savybės: mėlyna ir vyšninė spalva;  ratlankių žiedai; Jeans lipdukai šonuose; specialūs užvalkalai.
Šių metų spalvos:  tamsiai žalia metalika, sidabro metalika, balta, mėlyna, raudona ir juoda.

1996
Liepos 11 dieną Brazilijos gamykloje nurieda paskutinis Vabalas. Paskutinė serija nudažyta aukso ir sidabro spalva. Per visą Vabalų gamybos laikotarpį Brazilijoje 1953-1986 metais ir 1993-1996 metais pagaminta 3 milijonai Vabalų.
Kėbulo pasikeitimai Meksikos VW gamykloje: nuo šiol dalys nebechromuojamos; buferiai ir žibintų lankeliai dažomi kėbulo spalva; išorės veidrodėlis ir visos rankenėlės juodos; šonuose nebededamos aliuminio dekoratyvynės juostos; kėbulo gale šalia šoninių stiklų panaikinamos vėdinimo angos, paliekamas tik įspaudas (vokiško Sparkäfer analogas); ratų gaubteliai sidabrinės matinės spalvos; '96 -'97 metų modeliuose ant priekinio gaubto vėl tvirtinamas VW ženkliukas (juodas).
Šiais metais pagaminama speciali kėbulų serija su nustumiamu stogu. Stogas įdomus tuo, kad valdomas elektra, o sintetinis audinys dengia visą stogo paviršių iki pat kėbulo variklo aušinimo grotelių, galinis stiklas pagamintas iš plastiko. Vokietijoje tokie modeliai gaminti 1950 - 1963 metais, bet nustumiamu audeklu tik iki galinio stiklo.
Speciali serija - Harlequin Beetle (Arlekinas). Vabalas išsiskiria margumu, kiekviena kėbulo dalis nudažyta kita spalva (geltona, raudona, tamsiai mėlyna ir žalia).
Iki 1997 metų tesiamas meksikietiškų Vabalų importas į Europą.
Šių metų spalvos: tamsiai žalia metalika, sidabro metalika, balta, raudona ir juoda.

1997
Įprasti gamybos metai.  Techninių pakeitimų neįvesta.
Šių metų spalvos:  mėlyna metalika, sidabro metalika, žalia, balta, raudona ir juoda.
1997 metų spalio mėnesį Meksikoje, Puebla mieste, VW gamykloje pradedami gaminti New Beetle automobiliai.

1998

Įprasti gamybos metai.  Pakeitimų neįvesta.  Per dieną pagaminama 100-150 Vabalų.
1998-2002 metais Vabalai į Europą netiekiami.  Tokių metų Vabalai Europoje sutinkami retai.
Kovo mėnesį New Beetle automobiliais pradėta prekiauti Jungtinėse Valstijose.  Lapkričio mėnesį pradėta prekiauti Europoje.
Pirmasis New Beetle automobilis Lietuvą pasiekė rugpjūčio mėnesį (geltonos spalvos), jį įsigyjo Volkswagen autocentras.
Šiais metais klasikiniai Vabalai dažomi balta, juoda ir raudona spalvomis.

1999
Nuo šių metų iki 2003 metų Vabalai dažomi šiomis spalvomis:  sidabro metalika, balta, ryškiai žalia, mėlyna, žydra, žalia, juoda, raudona, melsva ir žalsvai geltona.

2000
Įprasti gamybos metai.  Techninių pakeitimų neįvesta.
Klasikinio Vabalo speciali serija - Jeans Edition:  mėlyna spalva,  lieti ratlankiai.

2003
VW Vabalų gamybos eros pabaiga. Liepos 30 dieną nuo Puebla VW gamyklos konvejerio nurieda paskutinis Vabalas.
Šiai progai atminti paskutinė 3000 vnt. Vabalų serija pagaminta specialia serija Ultima Edition. Šie modeliai dažomi dviejomis spalvomis -  smėlio spalva  Harvest Moon Beige ir žydra  Aquarius Blue.
Ypatumai:  visos apdailos detalės chromuotos;  žalsvai tonuoti stiklai;  ratlankiai nudažyti kėbulo spalva;  ratlankiai su gaubteliais;  juostuotos padangos;  chromo juostelės šonuose; galiniai žibintai su chromuotu rėmeliu; veidrodėliai abiejose pusėse;  Wolfsburgo ženkliukas gaubto priekyje;  VW ženkliukas gaubto viršuje;  signalizacija;  CD grotuvas;  4 garsiakalbiai.
Serijiniai nauji Vabalai 2003 metais Meksikoje pagal to meto kursą kainavo 21 000 litų.  Ultima Edition įkainuotas brangiau ir kainavo 24 000 litų.
VW Vabalas gamintas beveik 70 metų.  Per visą Vabalo gamybos epochą buvo pagaminta  21 529 464  vnt. VW Vabalų.
Klasikinio Vabalo epochą toliau tęsia New Beetle.

2003
Serijiniu būdu pradedamas gaminti New Beetle kabrioletas.

2005
Rugpjūtis: atanaujinamos New Beetle kėbulo formos.  Pasikeičia priekio ir galo formos,  pasikeičia slenksčio ir sparnų formos,  nauji galiniai žibintai, kuro įpylimo durelės apvalios.
2010     
Liepos mėnesį Puebla VW gamykloje Meksikoje baigiama New Beetle automobilių gamyba. Per 13 gamybos metų pagaminta 1,15 milijono New Beetle automobilių.        
2011
Liepos 15 dieną Meksikoje pradedama Beetle automobilių gamyba. Oficiali prekyba numatoma 2012 metais.
 
 
Šalys Vabalų gamintojos:
Europa:
Vokietija 1938-1980
Airija 1950-1977
Belgija 1954-1975
Portugalija 1964-1976
Jugoslavija 1973-1976

Lotynų Amerika:
Meksika 1954-2003
Brazilija 1953-1986 (1993-1996)
Kosta Rika 1970-1975
Venesuela 1963-1981
Peru 1966-1987
Urugvajus 1961-1982

Afrika:
Pietų Afrikos Respublika 1951-1979
Nigerija 1975-1988

Azija:
Tailandas 1972-1974
Filipinai 1959-1982
Malaizija 1968-1977
Singapūras 1968-1974
Indonezija 1972-1977

Australija 1954-1976
Naujoji Zelandija 1954-1972

 
Sekantis >
 
© 2019 Lietuvos VW Vabalų klubas