Iliustruoti Vabalų techniniai pasikeitimai
 
 
1970. Sukuriamas naujas modelis VW 1302. Nauja važiuoklė - priekyje MacPherson pakaba, gale dvigubinta pakaba perimta nuo automatinio Vabalo. Nauji varikliai 1600 cm3 - 50 AG (su 1.6 varikliais Vabalai pradedami žymėti S raide)
 Sample Image
  
 
 1970. Modelio VW 1302 važiuoklė: modifikuotos abi pakabos, naujas 1.6 litro variklis ir diskiniai stabdžiai
 
Sample Image
 
 
1970. Bendras modelio VW 1302 priekinės pakabos vaizdas
 
Sample Image
 
 
1970. Dėka naujos MacPherson pakabos bagažinė tampa erdvesnė
 
Sample Image
 
 
1970. Šalia galinio stiklo pradedamos gaminti ventiliacinės grotelės (išskyrus modelius VW 1200)
 
 Sample Image
 
 
1970. Interjeras ir jo dalys kol kas nesikeičia
 
Sample Image
 
1970. Modeliai VW 1302 Jungtinėms Valstijoms tiekiami kitu vardu - Super Beetle. Nuo šių metų Valstijose įsigalioja naujas įstatymas, reikalaujantis šonus žymėti atšvaitais, todėl Amerikai skirtiems Vabalams gaminamos naujos posūkių lempos, integruotos kartu su gabaritais ir atšvaitu  
Sample Image
 
1971. Variklio dangtis su keturiomis ventiliacinėmis grupėmis (1300 ir 1600 modeliams). Galinis stiklas paaukštinamas 4 centimetrais. Naujos formos keturių stipinų vairas. Diagnostinė jungtis
Sample Image
 
1971. Modelis VW 1200 tebegaminamas su senesnio pavyzdžio buferiais, senais galiniais žibintais, be šoninių ventiliacinių grotelių ir su 6 voltų elektros įranga 
Sample Image
 
 
1972. Nauji modeliai VW 1303 su lenktu priekiniu stiklu ir nauju prietaisų skydeliu, jie pakeičia ankstesnį modelį VW 1302
 
Sample Image
 
 
Ryškiausias VW 1303 modelio išorės bruožas - lenktas priekinis stiklas
 
Sample Image
 
 
Modeliui VW 1303 suprojektuotas visiškai naujas skydelis
 
Sample Image
 
 
1972. Apvalūs naujos formos galiniai žibintai nuo šiol taikomi visiems VW modeliams, tame tarpe ir VW 1200
 
Sample Image

 
1973.  Kartu su modeliais VW 1303, toliau tesiama VW 1300 ir VW 1200 gamyba. Nuo 1973 metų vidurio nebemontuojami VW ženklai
 
Sample Image
 
1973. Ekonominio Vabalo VW 1200 gamyba tesiama. Jiems kaip ir anksčiau yra supaprastinta apdaila, priekiniame dangtyje nėra papildomos ventiliacinės įrangos, dažyti buferiai ir 6 voltų įranga
Sample Image
 
 
1974. Jungtinėse Valstijose įsigaliojus naujiems taršos įstatymams, į JAV Vabalai tiekiami su įpurškimu ir katalizatoriumi. Taip pat specialiai JAV rinkai Vabalams montuojami sustiprinti buferiai su smūgį sugeriančiais buferių laikikliais 
 Sample Image
 
1974. VW Golf gamybos pradžia. 1974 m. liepos 1 dieną  Volfsburgo gamykloje pagaminamas paskutinis Vabalas, gamyba toliau tesiama kitose Vokietijos miestuose. Priekyje posūkiai perkeliami į buferį
Sample Image
 
 1975. VW 1303 modelių gamybos pabaiga, toliau gaminami tik VW 1303 kabrioletai (Osnabriukas). Į JAV tiekimai VW 1303 kabrioletai ir modeliai VW 1200 su 1.6 litro darbinio tūrio varikliais. Eksportinių Vabalų posūkiai išlieka virš sparnų
Sample Image
 

1975. Gamyboje lieka tik 1.2 ir 1.6 litro darbinio tūrio varikliai.
Ekonominės klasės modeliai VW 1200 pradedami gaminti su 12 voltų įranga
 
 
Sample Image
 
Sample Image
 
1977. Sumažėjus Vabalų gamybai Vokietijoje, automobiliai pradedami tiekti iš Meksikos. Savo išvaizda ir esama įranga beveik niekuo nesiskyrė nuo Vokietijoje gaminamų Vabalų, tačiau Meksikoje gaminti tik su 1.2 varikliais
Sample Image
 
 
1977. Įprastas 1977-ųjų Vabalo skydelis
 
Sample Image
 
1977. Pietų Afrikos respublikoje Vabalai gaminti nuo 1951 iki 1979 metų. Viena iš įdomesnių Pietų Afrikoje gamintų Vabalo versijų - VW 1600 S,  jo kėbulas lenktu stiklu, tačiau važiuoklė su torsionine pakaba  
Sample Image

 
1978. Sausio 19 dieną Emdeno VW gamykloje pagaminamas paskutinis Vabalas Vokietijoje sedano kėbulu. Jo serijinis numeris 16.255.500
 
Sample Image
     
1980. Sausio 10 dieną Osnabriuke pagaminamas paskutinis kabrioletas.  Nuo gamybos pradžios 1949 metais Osnabriuke pagaminama 332 000 kabrioletų   
Sample Image 
 
   
 
 
< Ankstesnis   Sekantis >
 
© 2019 Lietuvos VW Vabalų klubas