T2a 1967-1972
 
Iliustruoti VW Typ T2 autobusėlių techniniai pasikeitimai
 
Brošiūrų nuotraukos perkeltos iš thesamba.com
 
 
 
  1967. Antros kartos VW Transporter gamybos pradžia. Nuo pirmojo Transporterio skiriasi gerokai pakitusia kėbulo forma, išlenktu priekiniu stiklu, dideliais šoniniais langais, slenkančiomis durimis, nauja interjero išvaizda, pavarų dėže bei naujais šarnyriniais pusašiais. Variklis kol kas lieka tas pats - 1500 cm3, perimtas nuo T1 Transporterio
1967__naujasis.jpg
 
1967. Antros kartos Transporteriai pradedami gaminti su nauja pavarų dėže, naujais šarnyriniais pusašiais ir naujos pakabos svirtimis
 
1969_dugnas_galas.jpg

1967. Kėbulo variantų gama perimama nuo ankstesniojo T1 Transporterio, kaip ir anksčiau gaminamos kelios dešimtys įvairios kėbulo modifikacijos
 
1968_bendras.jpg


1967. Viena iš daugybės kėbulo modifikacijų išlieka ir paaukštintas krovininis Transporteris
 
1968_paaukstintas.jpg


1967. Kaip ir T1 modifikacijose, T2 taip pat pradedami gaminti dvidurėse versijose
 
1967_panel_dviduris.jpg
 
 
1967. Tarp įvairių modifikacijų, taip pat gaminti pailginti krovininiai Transporteriai
 1968_krovininis_pailgintas.jpg
 
 
1967. Į šiaurės Ameriką Transporteriai tiekiami su atbulinės eigos žibintais ir šonuose pritvirtintais apvaliais atšvaitais
 
1968_galas.jpg

1967. Puošniausios klasės keleiviniai Transporteriai pavadinti "Clipper L", komplektuojami su chromuotu VW ženklu, chromuotu grotelių apvadu. Nuo 1968 metų sausio, stoge pradedamas gaminti metalinis stoglangis
1968_stogas.jpg


1967. Modelis Clipper L - visu perimetru kėbulo briauna papuošta dekoratyvine chromo juosta
 
1968_l_apvadas.jpg


1967. Kuro bako dangtelis išlieka toje pačioje vietoje kaip ir T1 Transporteriuose, tiesiai ties kuro baku
 
1968_kuro_dangtelis.jpg


1967.  VW T2 - naujas interjeras, naujos formos ir plastiku dengtas skydelis, nauji prietaisai
 
1969_skydelis.jpg

1969. Jungtinėse Valstijose įsigaliojus naujiems reikalavimams, šoniniai atšvaitai pakeičiami šviečiančiomis lemputėmis, apvalūs atšvaitai pakeičiami stačiakampėmis lemputėmis
1969_sonines_lemputes.jpg
 
 
1970. Transporteriams pradedami montuoti nauji 1.6 litro, 50 arklio galių varikliai
 
1970_variklis_1600.jpg
 
 
1970. Diskinių stabdžių gamybos pradžia
 
1970_diskiniai_stabdziai.jpg


1970. Ratlankiai pradedami gaminti su aušinimo skylėmis, ratlankių dydis išlieka nepakitęs (7.00-14)
 
1970_diskiniai_ratas.jpg


1971. Pasikeičia aušinimo angos forma ir dydis. Slenkančių durų visiškam atidarymui, kuro bako anga perkeliama į galą
 
1971_ausinimas_kuro_dangtelis.jpg


1971. Naujos formos galiniai žibintai, juose integruoti atbulinės eigos šviesos
 
1971_galas_zibintai.jpg

1971. Naujas 1700 cm3 variklis, 66 arklio galios, du karbiuratoriai. Variklis perimtas nuo VW Typ 4 automobilio. Transporterio greitis siekia 125 km/h
1971_variklis_1700cc.jpg


1971. Geresniam priėjimui, virš variklio įrengiamas papildomas dangtis (tik naujiems 1.7 litro varikliams)
 
1971_dangtis_prieziurai.jpg
 
 
 
 
Sekantis >
 
© 2019 Lietuvos VW Vabalų klubas