1.6 TD valgo tepalą

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

Ident wrote:
m&m wrote:o kam tada remkomplektus pardavineja http://allegro.pl/show_item.php?item=4744296147
Jeigu tu sugebesi pats isbalansuoti turbinos asi su sparnuotemis tai tada liuks! :) daryk!
į balansavimą aš nepretenduoju :lol: bet koks tada skirtumas tarp perrinktos turbinos ir neaiškios būklės šrotinės? visvien abejas reikės vežt meistrams plaut, gal balansuot.
Ident
Posts: 84
Joined: 2013 Feb 22 Fri, 20:22
Location: Kaunas

Post by Ident »

Toks kad kolkas labai retai gerai atrestauruoja turbina - sumoki 1000lt gauni garantija kad ji nelus perpuse o jeigu degins tepalus tai tau pasiulys pasikeisti varikli nes netame beda. Srotine patikrins ir bus labai priekabus kad tu tik restauruotum o ne sena detum. Balansuoti nieko nereike tol kol nenuimi sparnuociu o kad praplauti viska tikrai nereike ju nuimineti, isvis paprastoja turbinoja kaip tavo atveju reike tik pravalyti jeigu jau stringa slegio nuleidimo voztuva. Turbinu srote tikrai yra gana geros bukles, pats nesenai pirkausi o ir kaina juokinga :)
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

dar klausimas - ka reiskia turbinos praplovimas?
Ident
Posts: 84
Joined: 2013 Feb 22 Fri, 20:22
Location: Kaunas

Post by Ident »

m&m wrote:dar klausimas - ka reiskia turbinos praplovimas?
Sieneliu isvalymas nuo suodziu, zvyro jeigu ji is sroto ir karstosios dalies slegio voztuvo pramankstinimas,suodziu nukrapstymas nuo tos vietos kur jis uzdaro anga. Jeigu VNT turbina tai karstoja dalyja dar geometrija stovi kuri buna labai daznai prisikirtus ir reike viska svariai isvalyti,pramankstinti.
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

nuo kokių mašinų/variklių turbinos tinka ieškant šrote?
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

Pasikeičiau turbiną į KKK K14 - užvedus po keliu minučių iš duslintuvo pradeda lašėti tepalas :? kaip suprantu, kažkas negerai su tepalo grįžimu į karterį? Šlanga custom made Hansa Flex'e.
donciuz
Posts: 1063
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Kad greičiausiai susidėvėjusi turbina ir leidžia tepalą.
Nubėgimas čia ne prie ko. Aš būčiau pasukęs išbėgimą iš turbinos tiesiai žemyn ir žarną gaminęs su 90∞ kampu prie turbinos, kad užgesinus variklį ir nesant slėgio tepalas nusivarvėtų žemyn iš turbinos. Bet čia tik kai nėra slėgio, esant slėgiui išbėgimas gali būtį bet kuria kryptim, taigi bėda ne išbėgime.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
User avatar
ShpokaZ
Posts: 551
Joined: 2012 Sep 12 Wed, 19:12
Location: Kaunas
Contact:

Post by ShpokaZ »

Turbina kaput. Paduodamas tepalas laisviau bėga lauk, nei atgal į karterį. Kadangi tavo nubėgimo žarnelė jau ir taip pilna tepalo, kurį pastoviai reikia stumti, tepalas pasirenka lengvesnį kelią. Manau tepalas bėga labiau ant užgesinto variklio, kol ištuštėja padavimo vamzdelis, o užkūrus jį išmeta kartu su dujom.
Kai maniškis turėjo šią bėda ir stovėjo be duslintuvo, teko stebėti, kaip pro turbiną laša švarus tepalas iškarto po užgesinimo.
Restauravimas nepadės, arba nauja turbina, arba kelk ją į viršų.
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Sveiki kolegos :D o man daznai varo tepala pro duslintuva tokie variklei kaip 1.6D ir 1.9D tikroji problema kuri gaunas kad per alsokli varo lb daznai tepalo daug nuemus galvute visomet buna iskilimu matomu akim isemus vostuva ju matosi dar daugeu tie variklei yra nepatikimi . Manuo nuomone ipac seni siulau tik tdi arba MTDI ir dings visos problemos susidejau mtdi 72k prabegusi ir vazioju nuo tepalo keitimio iki tepalo keitimo neitruputi nesumazeja ir jokiu tepalo gaudituvu nemontavau ant alsokiu :twisted:
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

ShpokaZ wrote:Turbina kaput. Paduodamas tepalas laisviau bėga lauk, nei atgal į karterį. Kadangi tavo nubėgimo žarnelė jau ir taip pilna tepalo, kurį pastoviai reikia stumti, tepalas pasirenka lengvesnį kelią. Manau tepalas bėga labiau ant užgesinto variklio, kol ištuštėja padavimo vamzdelis, o užkūrus jį išmeta kartu su dujom.
Kai maniškis turėjo šią bėda ir stovėjo be duslintuvo, teko stebėti, kaip pro turbiną laša švarus tepalas iškarto po užgesinimo.
Restauravimas nepadės, arba nauja turbina, arba kelk ją į viršų.
ka reiškia - kelk į viršų :?:

:roll:
Post Reply