![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tai variklio darbinė temperatūra.
Daug šia tema galima rasti čia:
http://www.vw-resource.com/overheating.html
Su pilnai standartiniu vabalu normali temperatūra neturi būti didesnė nei 90-100 laipsnių jeigu viskas yra tvarkinga.
Mano kadaise turėtame vabale su 1,3 varikliu net per didžiausius karščius temperatūra trasoj nebuvo pakilusi daugiau nei 85 laipsnius. Mieste iki 95 ir tai buvo važiavimas trumpais atstumais.
Čia parašiau kelis galimus sprendimus kuriuos teko matyti ir kuriuos pats naudoju
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a) Pagrindas tai sudėtos visos aušinimo skardos, sureguliuoti vožtuvai ir degimas.
b) Antras dalykas kuris mano manymu yra būtinas važinėjant daug, tai papildomas tepalo daviklis.
Paprasčiausia montavimo vieta yra šalia tepalo slėgio daviklio arba kartu su tepalo matavimo 'šciupu' https://www.paruzzi.com/uk/volkswagen/e ... sors/4601/.
c) Stand off.
Į vabalus yra labai paprasta sumontuoti apatinį arba viršutinį stand-off. Kurio dėka yra pakeliamas variklio dangtis ir tada į variklio skyrių patenka daugiau šalto oro arba kad karštas greičiau pasišalintų.
viršutinis stand off http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp ... C-C10-3030
apatinis http://www.vintagespeed.com.tw/Accessor ... d-off.html
d) Sumontuoti papildomą tepalo karterį. Šis būdas yra vienas iš efektyviausių.
Mano atveju tai CB performance beveik 2 litrų talpos karteris. Palyginus su kitais siūlomais analogais jo didžiausias privalumas tai aukštis, nes viso labo siekia tik 35 mm kur kitų gamintojų siūlomas aukštis ~70 mm (todėl atsiranda galimybė, kad važiuojant ar parkuojantis gali už ko nors užkliūti).
nuoroda į CB puslapį: http://www.cbperformance.com/product-p/1738.htm
Prieš sumontuojant karterį važiuojant 90 km/h temperatūra rodė 90-110C priklausomai nuo oro.
Po sumontavimo, kai lauko temperatūra buvo virš 30 laipsnių karščio, vidutinis greitis 110 km/h, daviklis rodė 95-100C temperatūrą. Šaltesniu oru rodo iki 80-90 laipsnių
Trumpai sakant į variklį dabar telpa beveik 5 litrai tepalo. Ir kadangi karteris yra žemiau, todėl oras daugiau aušina variklį.
e) papildomas tepalo radiatorius su ventiliatorium. Dar geriau nei karteris, bet žymiai daugiau darbo, kad viską tinkamai sudėti. Papildomai rekomenduojamas didesnio našumo tepalo siurblys. Toks komplektas naudojamas ir patartinas dėti į stipriai modifikuotą variklį.
http://www.cbperformance.com/product-p/1749.htm