VW T1 autobusėlis (Mindaugas)

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
vitalijus
Posts: 29
Joined: 2007 Aug 28 Tue, 13:13
Location: Panevezys

Post by vitalijus »

suprantama, o gal yra nauju foto??
Mano batai buvo du
vienas dingo akiniai
as su vienu be kepures
niekur eiti pargriuvau
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

vitalijus wrote:suprantama, o gal yra nauju foto??
darbai juda labai is leto, max po kelias valandas per savaite... Dabar galutinai atjungtas kebulas nuo vaziuokles.
Toliau jau uzsiimsiu vien vaziuokle - virinimas (arba keitimas visiskai perpuvusiu elementu), vaziuokles mazgu keitimas..
dabartine situacija matosi nuotraukoje.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vaizdas tikrai ne iš linksmųjų, autobusėlį reikės dėlioti naujai, kaip senovės meno kūrinį, gabalėlį po gabalėlio.
Dėkui už nuotrauką, įdomu buvo pamatyti, kaip ne kaip vos ne vienintelis T1 autobusėlis Lietuvoje.
User avatar
Vytas
Posts: 587
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

O ka planuoji su kebulu daryti?
Pats virinsi, ar gal koki kebulu meistra nebrangininka pazisti?
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Vytas wrote:O ka planuoji su kebulu daryti?
Pats virinsi, ar gal koki kebulu meistra nebrangininka pazisti?
Kebule, kur bus galima palopyti - lopysiu, kai kurias vietas, pvz arkas virs priekiniu ratu uzsakysiu, nes jas visai ismeciau, ispuvusios kiaurai.
Kaip galutinai bus su suvirinimu dar neaisku.. Turiu meistrus, bet jie kitam mieste, reiktu persivezti autobuseli.
Gal susirasiu kazka prie Vilniaus.
Ir dar yra noras pavirinti paciam, bet truksta patirties..
Zodziu dar tiksliai nezinau.
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Idomesni dalykai svieciasi su varikliu. Dokumentuose irasytas 31 KW, bet dokumentai seni, autobuselis isregistruotas 1978 m. Realiai esantis variklis turi koda F 0 221 xxx , pagal tai kiek pasiieskojau yra 29 KW (40 AG) gamintas nuo 1965 iki 1970.. Gal kazkas zino tikslesnius duomenis apie si varikli?
Dar vis nesiemiau variklio darbu, bet ziemos metu naujai paruosiu elektros sistema... Originalia itampa 6 V gal but keisiu i 12 V, pries tai dar pasiskaitinesiu..

Ar imanoma patikrinti labai pavirsutiniskai varikli, bukle? Jis stovi isimtas. Ar imanoma ji uzvesti? Bet kokiu atveju ji reiks perrinkti, bent idomu butu zinoti ar jis gyvas.

Variklis atrodo taip:
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Mindaka wrote:Gal kazkas zino tikslesnius duomenis apie si F varikli?
Originalia itampa 6 V gal but keisiu i 12 V.
Ar imanoma patikrinti isimta varikli? Ar imanoma ji uzvesti?
Pažiūrėjau į knygą, kada pagamintas šis F variklis (1,3 litro, 40 AG). Sąraše jis pagamintas 1965 metų rudenį, gal būt jis ir yra gimtasis šio autobusėlio variklis? Nes autobusėliams visada montuodavo galingesnius variklius, kuriuos tik pradėdavo gaminti. F variklį kaip tik ir pradėjo gaminti 1965 metų rugpjūčio mėnesį, nes 1,5 litro variklį (44 AG pažymėta H raide), pradėjo gaminti metais vėliau, tai yra 1966 metų rugpjūtyje. 1,6 litro variklį skirtą Transporteriui pradėjo gaminti 1970 metais.

Dėl 6 V keitimo į 12 V. Siūlau palikti 6 voltų įtampa, nežiūrėjau kainoraštyje kiek tai būtų brangiau, bet tų laikų elektros įranga nesudėtinga ir nusipirkti trūkstamų 6 voltų įrangos dalių nebūtų labai brangu, be to 6 voltai skamba labai egzotiškai.

Užvesti ir patikrinti išimtą variklį būtų sudėtinga, nes alkūniniame velene jis neturi užvedimo angos ir užvedamas tik su starteriu. Vadinasi norint užvesti išimtą variklį, jį reikėtų dar tvirtinti prie pavarų dėžės ir tik tada užvedinėti.
Galima užvesti ir be starterio, bet tada variklį reikia gerai įtvirtinti. Prie smagračio reikėtų prisukti pasigamintą rankeną ir su papildoma draugų pagalba bandyti sukti smagratį. Bet taip daryti yra pavojinga, nes prie smagračio prisukta rankena dideliu greičiu ims suktis kartu ir gali sužaloti. Žodžiu, žymiai paprasčiau būtų variklį užvesti prisukus prie pavarų dėžės ir patikrinti cilindrų suspaudimo laipsnį.
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Sigis wrote:Pažiūrėjau į knygą, kada pagamintas šis F variklis (1,3 litro, 40 AG). Sąraše jis pagamintas 1965 metų rudenį, gal būt jis ir yra gimtasis šio autobusėlio variklis? Nes autobusėliams visada montuodavo galingesnius variklius, kuriuos tik pradėdavo gaminti. F variklį kaip tik ir pradėjo gaminti 1965 metų rugpjūčio mėnesį, nes 1,5 litro variklį (44 AG pažymėta H raide), pradėjo gaminti metais vėliau, tai yra 1966 metų rugpjūtyje. 1,6 litro variklį skirtą Transporteriui pradėjo gaminti 1970 metais.
Dėl 6 V keitimo į 12 V. Siūlau palikti 6 voltų įtampa, nežiūrėjau kainoraštyje kiek tai būtų brangiau, bet tų laikų elektros įranga nesudėtinga ir nusipirkti trūkstamų 6 voltų įrangos dalių nebūtų labai brangu, be to 6 voltai skamba labai egzotiškai.
Užvesti ir patikrinti išimtą variklį būtų sudėtinga, nes alkūniniame velene jis neturi užvedimo angos ir užvedamas tik su starteriu. Vadinasi norint užvesti išimtą variklį, jį reikėtų dar tvirtinti prie pavarų dėžės ir tik tada užvedinėti.
Galima užvesti ir be starterio, bet tada variklį reikia gerai įtvirtinti. Prie smagračio reikėtų prisukti pasigamintą rankeną ir su papildoma draugų pagalba bandyti sukti smagratį. Bet taip daryti yra pavojinga, nes prie smagračio prisukta rankena dideliu greičiu ims suktis kartu ir gali sužaloti. Žodžiu, žymiai paprasčiau būtų variklį užvesti prisukus prie pavarų dėžės ir patikrinti cilindrų suspaudimo laipsnį.
Aciu uz informacija, autobuselio lentelej iskaltas 1965 metu sausio menuo, nezinau kaip ten su variklio originalumu, bet is kitos puses svarbiausia, kad jis is vis yra, jei neoriginalus - tai bent toks, koks turi buti.

Visos ankstesnes mintys kilo del to, kad dokumentuose irasyta 31 kw (gal paprasciausiai klaida).

Man buvo labai svarbu paziureti, koks starteris uzdetas ir atrodo, kad starteris 6V. Taigi, dabar mazai tiketina, kad keisiu i 12V, tuo labiau kad EBESPACHER sildytuvas 6V.

Variklio tikrinima paliksiu pabaigai, dabar tesiu ardymo ir virinimo darbus.
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Darbai po truputi juda - remas buvo luzes , todel ispjoviau seniau vidurine jo dali, o dabar jau uzsakiau islankstyti nauja gabala, kuri reikes ivirinti.. Tada galima bus toliau darbuotis - virinti remo skersinius..
Islankstyta nauja remo dalis bus nudazyta milteliniu dazymu
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

truksta patirties tokiuose darbuose (jei dar tiksliau labai mazai jos), todel prasau pagalbos: pavaru deze, nors ir nezinau jos bukles, duosiu specialistams perrziureti, perrinkti.. Noriu atjungti pusasius, atsukau, atlaisvinau, jie juda, vaiksto pirmyn atgal 1-2cm, bet is dezes neiseina.. Ko nepadariau, kad neisimu pusasiu is dezes? gal kas turi procedura?
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Post Reply