Dar vienas Vabaliukas Vilniuje

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Automobilio restauravimas kartais tampa sunkiu ir neįveikiamu darbu. Kuo labiau ardai, tuo daugiau išnyra visokių ankščiau neprognozuotų bėdų. Išardžius norisi padaryti kokybiškai ir taip pasaka be galo. Linkiu giliai neįklimpti :D.
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Šiandien pagaliau mano Vabaliukas atsidūrė ant tampymo stendo, kur jam bus atstatyta smūgį gavusi vieta. Kartu bus išpjautas senas surūdijęs ir įvirintas naujas kairės p. slenkstis. Darbai turėtų būti baigti sekančios savaitės viduryje.

Po to planuoju patvarkyti kitas korozijos pažeistas vietas, na o vėliau - kėbulo ruošimas dažymui.


Iki pasimatymo Vabalų šventėje! Deja, su saviškiu sudalyvauti nespėsiu, tačiau būtinai atvažiuosiu su Jumis visais susipažinti ir pabūti vienminčių būryje! :wink:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Pastebėjau, kad išėmėte dauguma stiklų. Apytikriai iki 1972 metų stiklų gumose montavo anoduoto aliuminio dekoratyvines juosteles. Jos galima sakyti amžinos, visada blizga ir nebijo visiškai jokios korozijos. Vėliau nuo 1972 m. stikluose ėmė montuoti plastikines blizgančias juosteles, jos deja nuo saulės iki šių dienų visai išdega ir reikia keisti.

Aliuminines langų juosteles reikia saugoti nuo perlenkimų ir įbrėžimų, išėmus jos yra labai pažeidžiamos. Jei jos stipriai perlenkiamos, idealiai išlyginti jau nebeįmanoma, o jei subraižytos, jas galima nušlifuoti ir nupoliravus anoduoti naujai, tuo užsiima Visoriuose Akademijos gatvėje esančios dirbtuvės.

Pastebėjau, kad jūsų durų orlaidės stiklas ir dekoratyvinės juostos nenuimtos. Jei jas nuiminėsite, tą darykite patys, nes durų juostelės išsiima labai sudėtingai ir sunkiai. Jei šio darbo imsis pašalinis žmogus, jis tikrai viską sulankstys. Be to, jei nėra ypatingo reikalo nuiminėti stiklų apvadus, geriau to ir nedaryti :roll:.
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Sigi, didelis ačiū už patarimus. :!:

Dėl langų juostelių mane jau perspėjo Arūnas. O dėl durelių juostelių tai irgi viskas tvarkoje - tikrai jas išiminėsiu pats, nes viską tik pats išrinkinėju ir pats surinkinėsiu. Svetimus prileisiu tik prie tų darbų, kurių pats nemoku pasidaryti, t.y. kėbulinių. :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Šiek tiek apie slenksčių privirinimą. Tikiuosi meistrai išmano savo darbą ir padarys viską kokybiškai. Norėjau tik įspėti, kad nupjovus dideles kėbulo dalis, kėbulas kai kuriose vietose iškart persikreipia. Vėliau įvirinus naujas kėbulo dalis, kėbulas taip ir lieka persikreipęs, ypač tai tampa pastebima durų siūlėse. Durų tarpeliai lieka nevienodi, o kai kur nepataisomai liečiasi.
Prieš pjaustant kėbulą, vidines dalis patartina sutvirtinti vamzdžiais ir tik tada nupjauti keičiamas dalis. Tada lieka šimtaprocentinė garantija, kad kėbulas išliks toks, koks buvo. Ekrane kartą teko matyti pervirinamą Vabalo kėbulą, kuriam prieš atskiriant dugną nuo kėbulo, vidų sutvirtino metaliniais vamzdžiais, o durų netgi nenuiminėjo ir jas privirino metalinėmis plokštelėmis viršuje ir apačioje. Išpjovę seną slenkstį, privirino naują. Šitaip kėbulo perimetras buvo išsaugotas milimetro tikslumu, o privirintos durys leido išsaugoti originalius durų tarpus.

Ir dar vienas pastebėjimas. Paprastai nauji slenksčiai keičiami atskyrus Vabalo kėbulą nuo dugno, tada lengviau sutvarkyti likusias korozijos pažeistas vietas ir pakeičiama visa guminė tarpinė esanti tarp kėbulo ir dugno. Bet tai labai ilgas ir brangus užsiėmimas.

Įkeliu kelias įdomias nuotraukas paimtas iš thesamba tinklalapio.

1 nuotr. - Meistras kėbulo vidų sutvirtino vamzdžiais ir atskyrė kėbulą nuo dugno. Tada prie dugno prisuko naujus slenksčius.
Nuotr. iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... c_id=58392

2-3 nuotr. - Vamzdžiais sutvirtintą kėbulą uždėjo ant naujų slenksčių ir privirino.
Kiti daro paprasčiau - slenksčius iškart privirina prie kėbulo ir tik tada kėbulą nuleidžia ant dugno.
Nuotr. iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... c_id=58377
Nuotr. iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... c_id=58387
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Pagaliau po neplanuotai ilgų kėbulinių darbų ir aš turiu kuo pasidžiaugt - mano Vabaliukas perejo dažymo kameros malonumus! Nudažiau originalia spalva L568 Sea Sand ir likau labai patenkintas :D

Nuo šiandien jau pradėjau surinkimo darbus ir labai tikiuosi spėt iki Vabalų šventės.
Pridedu keleta vaizdelių.

1. Posparniai išpurkšti specialia Gumi-Tex medžiaga
2. Bendras vaizdas
3. Salonas. Dugnas išklijuotas naujomis bituminėmis plokštėmis
User avatar
Auriux
Posts: 211
Joined: 2007 Apr 01 Sun, 22:18
Location: Radviliskis
Contact:

:)

Post by Auriux »

Tikras grazuolis :wink: Saunuolis Linai :!:
User avatar
Vytas
Posts: 587
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Linai,kaip sekasi su vabalo restauravimu?
Gal jau seniai viskas uzbaigta ir stovi garaze? :D
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Linas turbut nori visiem siurpriza padaryti per Vabalu svente :)
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Sveikas Vytai ir visi kiti,

deja, Vabaliukas dar toli gražu iki pabaigos... Kaip žinia, neseniai pradėjau naują tarnybą, tad prie projekto galiu prieiti tik savaitgaliais. Ir tai šeima raukosi... Šventei tikrai nespėsiu surinkt automobilio, bet planuoju baigt iki liepos pabaigos, jei seksis.
Post Reply