VW Caravelle 2.1

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Guolis wrote:Knygoj raso, kad sinchro dezes buvo tik 2 tipu , su blokiratorium ir be blokiratoriaus. Gal knyga gryba pjauna nezinau :(
geras dalykas originalus lipdukai autobuselyje - nereikia ieskoti numeriu ant agregatu. Variklis MV, deze AAN. Yra netgi surasytos "opcijos" (kaip ir T1, T2 autobuseliuose M-code lentelese).
Na ir butu idomu suzinoti kaip suderinamas toks variantas su TDI?
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Guolis wrote:Knygoj raso, kad sinchro dezes buvo tik 2 tipu , su blokiratorium ir be blokiratoriaus. Gal knyga gryba pjauna nezinau :(
AAN deze - diff. lockable

http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... fo/gbx.htm
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
PauliusT3
Posts: 428
Joined: 2009 Dec 30 Wed, 19:21

Post by PauliusT3 »

vaziuos jis su tuo tdi. ne tame reikalas. reik ziureti ar tavo dezes kozuchas tiks prie tdi variklio. itariu 4x4 ir paprastos dezes kozuchai bus skirtingi.
VW T3 westfalia
runeris
Posts: 39
Joined: 2011 Apr 17 Sun, 8:07
Location: Vilnius

Post by runeris »

dizelinio ir benzo kozuchai skirtingi. cia reikes keist kozucha, statyt nuo dizelinio. tik idomu ar paprasto dizelio tiks i sinchro?

keiciau sau dizeliniam 4 begiu i 5 begiu nuo benzo, tai kozucha teko palikt sena, o seip viskas grazei prisitvirtino.
User avatar
Guolis
Posts: 249
Joined: 2010 Jun 05 Sat, 12:50
Location: Vilnius

Post by Guolis »

Deze su blokiratorium, kozucha ir turiu jai reikia :D
User avatar
PauliusT3
Posts: 428
Joined: 2009 Dec 30 Wed, 19:21

Post by PauliusT3 »

guoli> visa esme, kad mindaka pats originaliai turi ta kozucha :) visa esme, kad jis pritiktu prie TDI motoro. viena is netikimo priezasciu - starterio imontavimas. dyzelinio motoro dezes kozuchas tikrai netiks.
VW T3 westfalia
User avatar
Guolis
Posts: 249
Joined: 2010 Jun 05 Sat, 12:50
Location: Vilnius

Post by Guolis »

dedi 1.6 smagrati ir dyzelines dezes kozucha, kas cia netiks?
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

labai idomi informacija apie kuro sanaudas. Skaiciai SYNCRO variantu, bet ne SYNCRO galioja labai panasiai

2.1 70KW (95AG) varikliams 90/120/mieste: 12,1 / 17,1 / 16,3
2.1 82KW (112AG) varikliams 90/120/mieste: 10,1 / 15,4 / 13,9

112AG variantas galingesnis ir gerokai taupesnis..
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Idomus posukis mano T3 darbu eigoje:

Dokumentuose irasyta "variklio numeris nenustatytas". Jis aisku egzistuoja pasislepes po storu pilku dulkiu/nesvarumu sluoksniu. Vakar pradedu valyti, islenda variklio numeris DJ...

Taigi, yra idetas DJ variklis vietoj originalaus MV. Idetas pats blokas, o visa kita palikta nuo MV.

Yra daug temu apie DJ ir MV skirtumus. Akivaizdziausi - DJ yra 17AG galingesnis, ryskiai taupesnis, reikalaujantis 98 benzino (MV 95/91), skiriasi valdymo blokai, suspaudimo laipsnis, prie DJ nebuvo katalizatoriaus ir t.t.

Gaunasi dabar galingesnis variklis su silpnesnio valdymo sistema. Kiek radau forumuose, pas ka tokie pakeitimai padaryti - vaziuot vaziuoja, jokiu bedu.

Tureciau originalu MV varikli - deciau MV, bet DJ charakteristikos geresnes. Koks dabar gaunasi galutinis galingumas ir ekonomija prie tokio varikliu sukeitimo nebeaisku :)
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
PauliusT3
Posts: 428
Joined: 2009 Dec 30 Wed, 19:21

Post by PauliusT3 »

o tu galvoji, kad galinguma lemia variklio blokas?
VW T3 westfalia
Post Reply