Dar vienas T2 autobusiukas

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Ramas
Posts: 35
Joined: 2009 Aug 20 Thu, 20:22

Post by Ramas »

po wrote:Ramai, sauniai darbuojiesi :wink:

Kiek suprantu stumdomas duris darysi abiejose autobuselio pusese. Ar nebijai, kad autobuselis praras standuma, nes pas tave prie viso to jis dar ir kemperis su didele skyle stoge? Ar planuoji tvirtinti dugna kokiu nors budu papildomai? Gal desi "belly pans"?

Taip pat klausei apie priekinius torsionus. Kas konkreciai domina? Esu ardes viena rema, gal galesiu padeti netycia :wink:
Darbai juda labai letai, po keleta valandu i savaite, tikiuosi ziema laiko atsiras daugiau :)
Del torsionu jau viskas issisprende - turiu kita tilta.
Taip durys bus dvejos. O kas liecia standuma, tai jis tikrai niekur neprapuola, juk autobuselis turi rema.

o kaip standumui pasitarnaus dugno apsauga?
po
Posts: 185
Joined: 2008 Apr 25 Fri, 14:51
Location: Vilnius

Post by po »

Na kaip neprapuola? Prapuola aisku, tik nezinia ar tiek, kad del to butu verta rupintis.
Anktesnieji T2 autobuseliai su dvigubomis soninemis durimis arba kemperiai turedavo ir dugno sutvirtinimus papildomam standumui. Velesniuose kemperiuose, jei neklystu, buvo kazkiek pakeista stogo konstrukcija, todel sutvirtinimu galejo ir nebebuti.

Kas liecia apsaugas, tai tokios buvo montuojamos (prisukamos, o ne virinamos kaip ant "double slideriu") prie autobuseliu kurios turejo autonomini sildytuva ant dugno (jei neklystu BN6). jos standumo nepridedavo.

Klausiau, nes pas tave siuo atveju gaunasi ir kemperis ir dvi stumdomos durys. Gerai, kad yra bent sutvirtinimai uz sedyniu.

Va dar ekstremalesnis variantas:
Donatas
Posts: 85
Joined: 2008 Sep 22 Mon, 16:49
Location: Vinius-Kaunas

Post by Donatas »

Sveiki, Ramai,

Pirmiausiai, reiktų prisistatyt. Trumpai ;) Esu Donatas, ir taip pat kaip tamsta, bandau restauruoti Busiuką. Tiesa, pastaruoju metu daugiau mažiau štilius :?

Manau, bus įdomu. Jei neklystu,(pasilieku sau tokią teisę) ;) Jūsų pirmąjį autobusiuką, skelbimuose teko pamatyti maždaug prieš metus Radviliškyje. Tuomet jis dar buvo pilnai žalias. Nuotraukose matėsi nuleistos padangos, samanos... žodžiu-varganai. Atsimenu tai todėl, jog Busiukas buvo su keistu varikliu. Todėl tai aktualu ir man...

Vėliau, gerokai po to, man asmeniškai teko apžiūrėti Busiuką, dar tuomet kai jis buvo dalinai perdažomas iš žalios į oranžinę (Vilniuj, Antakalnyje). Akys kliuvo už kontrabandinių išradimų ;) bei už to, kad variklis dyzelinis, su dokumentais... Tik vat dabar nepamenu, savininkas, rodos, tvirtino jog tai 1,6l T3 Busiuko širdelė ir kad greičių dėžė nekeista.
Išties įdomu, kaip buvo su jėgos perdavimu, sukimo momento pokyčiu ir kt. kas galėjo pakenkti greičių dėžei. Na tiek..

Kiek supratau, Busiukas tapo donoru. Įdomu, ar kitą Busiuką pirkot su varikliu ir ką tuomet darysite su donoriniu varikliu. Jei dar nevėlu, norėčiau paprašyti daugiau informacijos apie motorėmą dyzeliniam varikliui, gal kokią nuotrauką įdėtumėte.Žinoma jei dar neišmetėte..
Iš anksto dėkui. :wink:
Ramas
Posts: 35
Joined: 2009 Aug 20 Thu, 20:22

Post by Ramas »

Labas Donatai, pas mane irgi štilis :) depresiją varo stumdomos durys kurias bandau įdėt :roll:
Na tam autobusiukui aš esu jau ketvirtas šeimininkas per paskutinius kelis metus. Teko kalbėt su visais savininkais :) Ir iš Jų pasakojimų galima atkurt šio autobuso (toliau "T") kelionę. Tikrasis savininkas gyvena Šakių rajone ir T naudojo verslui, brūžino Rusija-LT maršrutu, antrasis savininkas (vilnietis) pirko vien dėl dokumentų, bet planas žlugo ir pardavė į Kauną, kauniškis buvo pasišovęs restauruot, bet matyt įvertino stovį ir pasidavė (man sakė išvaro gyvent i Indiją) :), o kada jis spėjo pabuvot Radviliškyje :) tai net nežinau, gal ne šitas :?
Variklio skyrius: jame buvo įdėtas vw golf, passat, jetta 1,6D motoras, bet tikrai ne T3 (T3-jų kitoks karteris) ir per flančą sujungtas su T2 gr.dėže, nuotraukų net nedariau nes viskas buvo sumesta į krūvą, kad tik būtų (motoras padėtas ant lentos).
Važiavimas: deja, bet man neteko su juo pasivažinėti, parsitempiau "ant šlipso" iškart išlupau motorą, tiksliau jis iškrito :), motorą padovanojau.
Ką turi omenį sakydamas motorėmas? ar "flančas" per kurį jungiasi motoras su dėže, ar rėmą ant kurio kabo motoras?
Jei klausi dėl rėmo ant kurio tvirtinasi variklis, tai jis buvo originalus T2.
o jei dėl flančo - tai turiu, bet jį reik tobulint ir tikslint. Tik kam to reik juk yra paprastesnis būdas : perki T3 1,6 diesel gr.dėžės "kožucha" ir viskas išspręsta (jis tinka ir dėžei ir varikliui), tik T3 varikliai paversti didesniu kampu nei golfų, todėl reik ir karterį nuo T3 pirkt.
tai tiek
kas apie dinamika tai as bandysiu viska suburt taip kaip yra o vėliau skaičiuot kuriuos gr.dėžės dantračius perdaryt.
Bet pradžiai reik baigt skardų karą :)

kokioj stadijoj tavo busikas?
Donatas
Posts: 85
Joined: 2008 Sep 22 Mon, 16:49
Location: Vinius-Kaunas

Post by Donatas »

Atmintis pavedė-sumaišiau Šakius su Radviliškiu :wink: ,nes Busiukas tikrai tas pats.

Mano Busiukas dabar laukia kol išfrezuos kelias detales aušinimo skysčio išsiplėtimo sistemėlei. Visa istorija: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 09&start=0

Dabar dėl variklių. Pas mane variklis 1,6-1,8l? benzininis, nuo audi 80 (liaudyje pramintos ubaginės).

žiemos pabaigoj- pavasariop ketinu pakeisti( tiksliau duoti darbo tam kas supranta) į dyzelinį, tik vat tiksliai į kokį tai dar ir pats nežinau. Norisi 5 pavarų greičių dėžės, tad kol kas kandidatas nr1 tai transplantatas iš T3 1,6l TD 51kw su greičiu dėže. Taip turėtų būti mažiausiai perdarymų ir išradinėjimų. Varikliai paprastai paskaičiuoti dirbti su tam tikra greičių dėže, turiu omenyje kad dažniausiai būna "komplektėlis" ;) Bet vėlgi, 5 bėgių greičių dėžė ilgesnė, tad nežinau kas ir kaip..

Ką čia pasakei su "Kožucha" taip ir nesupratau. O motorėmą vadinu detalę prie kurio tvirtinasi variklis. Stebina tai, kaip tamsta sakote, kad ji originali iš T2. Gal žinote ar minimoji motorėma tiktų T3 1,6l TD motoro tvirtinimui į T2 busiuką?
Ramas
Posts: 35
Joined: 2009 Aug 20 Thu, 20:22

Post by Ramas »

pradžiai žodynas :) 1- kožuchas ir 2- flančas (adapteris).
na jei pas tave stovi VW 1,6 ar 1,8 variklis ir orginali T2 dežė, reiškia jie sujungti per adapterį.
VW pasaulyje viskas labai paprasta :) yra du tipai varikliu t.y. oru aušinami ir vandeniu aušinami, ir du tipai greičių dėžių (vėl gi orinių variklių ir vandeninių). Taigi jei pas tave prie "orinės" gr. dėžės prijungtas "vandeninis" benzininis motoras (tai padaryta adapterio pagalba), tai tu be jokių sunkumų gali dėti VW dyzelinius variklius: 1,6D, 1,6TD, 1,9TD (D,TDI, TDII). Kitas variantas kurį kaip supratau tu ir nori daryt tai dėti T3 gr. dėžes su 1,6TD varikliu. Nieko neišloši! 5bėgių dėžės retenybė dėl byrančio 5 bėgio, bėgiu perjungimas T3 yra iš šono (T2 iš galo) reiks skolintis visa bėgių perjungimo mechanizmą iš T3, T2se jis eina per mašinos centra, o T3iam ne per centrą. Ir kaip pats sakiai gr.dėžė ilgesnė.
O tu papasakok kaip elgėsi tavo busiukas? pvz vaziuojant 100km/h 4 bėgiu kokios variklio apsukos ?

P.S.
pirma nuotrauka T2 kožuchas, gr.dėžė, adapteris ir 1,6TD variklis
antra nuotrauka T3 kožuchas

nuotraukos skolintos iš google.lt


1.nuotr. - kožuchas arba kožukas
2.nuotr. - 1- kožuchas 2 - flančas/adapteris
Ramas
Posts: 35
Joined: 2009 Aug 20 Thu, 20:22

Post by Ramas »

Kažkodėl nuotraukos pasikeite vietomis :?

Taigi pirma T3
Antra T2
Donatas
Posts: 85
Joined: 2008 Sep 22 Mon, 16:49
Location: Vinius-Kaunas

Post by Donatas »

Kokios apsukos buvo?- skaudus klausimas, nes važiuoti iš viso teko gal kokias 3x10 min ;) laimės laikas :p

Važiuot 100km/h neteko, tad tikrai nepasakysiu kokios apsukos buvo... Max 80km/h (vieškeliais), be to nėra tachometro.

Taip tiesa, kad pas mane motoras su greičių dėže sujungtas per adapterį, bet jis man labai nepatinka. Yra tarpas, per kuri matosi kažkoks krumpliaratis- sankabos diskatorius??- ar kažkas tokio (mano skurdus techninis žodynėlis :) )

Tai, kad byra T3 5 bėgių greičių dėžės, jau girdėjau nesyk. Verčia susimastyt :?
Gal tuomet ieškot VW T3 donoro su 1,6D motoru 4 bėgių greičių dėže? Na norėtųsi, kad būtų, kaip sakiau "komplektėlis".. ir perdarymų butų mažiau reikalinga, nes kažkur skaičiau, kad T2 ir T3 greičių dėžės tvirtinasi kone tose pačiose vietose. Tiesa?
User avatar
Arunas
Posts: 325
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 19:04
Location: Vilnius
Contact:

Post by Arunas »

Sveiki,
su savo 2,0 l orinuku "Silberfisch" esu važiavęs max ~125 km/h, o važiuojant 100 km/h greičiu variklio apsisukimai ~3300 aps/min.
Be to 5 pavarų dėžę įstatyti labai sudėtinga, nes ji yra ilgesnė, o ją pastumti į priekį trukdo galinio torsiono vamzdis, kurį paprastai išpjauna ir stato spyruokles šalia amortizatorių, kaip T3.
Sėkmės .
Post Reply